Ah wat gek! Ik heb van die schaaltjes met oortjes van Liewood en die ruiken (en smaken) niet naar zeep. Terwijl ze elke dag in de vaatwasser gaan.
Ja, hier volgens mij ook niet
Deze zijn echt top!! Wij zijn er heel blij mee en mijn zoontje drinkt al zelf uit de open beker met oortjes, het is echt een heel goede oefenbeker.
Ach sorry, ik zit elke keer te klooien als ik scroll op mijn telefoon. Ik scroll precies op de plek van de smileys dus ik klik heel vaak per ongeluk ergens op. Eigenlijk kan ik het altijd corrigeren maar dan heb ik het nu over het hoofd gezien
Ik dacht al haha
Heb 1 gedeelte van het pakket binnen en dat past prima!
Helaas is er een 2e gedeelte van het pakket nog onderweg van zalando retouren?? Andere pakket kwam gewoon van Zalando. Die track and trace werkt al een paar dagen gewoon niet.
Zoooo irritant. Als het nog langer duurt past ze het tegen de tijd dat het binnen is niet meer ( maar dit kan beter in het pakketjes ergernissentopic denk ik
)
Dit had ik laatst ook al
Kwam het uiteindelijk wel??
Ja !
Duurde het erg lang???
Haha ik ben echt ongeduldig. Had een setje besteld dus ik wil ook dat ze het als setje aan heeft en nu kan dat dus nog niet
Volgens mij ging het hier best snel toen.
Top!
@Batalash idd heel gaar!
———————-
Ik heb geshopt bij Zeeman en Wibra.
Helaas geen vreetjurk kunnen scoren bij de Zeeman, waren op
Die roze maillot is met glitters, zie je niet zo goed op de foto.
En deze pyjamas zijn zoooo fijn.
Had ze al in andere maten maar nu te klein dus weer ff lekker ingeslagen.
Nee morgen pas! Maar mn ouders hadden al een verjaardagscadeau gegeven op de genderreveal
Hebben jullie tips waar je een leuk newborn setje kan vinden? Ik heb bedacht dat iets met stipjes, wit met zwarte stipjes leuk is voor de mini maar kan het zo niet vinden.