Niet helemaal wit maar deze stond zo zoet bij mijn zoontje
Deze is ook zo lekker zacht! Ik heb dit model drie keer, in 50, 56 en 62 haha
De laatste keer wel via vinted.
Nu heb ik spijt dat ik dit topic geopend heb. Ben zo beïnvloedbaar
Hahaha jij hebt mij juist geinfluenced met dat shirtje (toch?). En ze heeft al 2 baggy jeans dus ik zie het helemaal voor me.
N. haar verjaardag is inmiddels geweest! De ballenbak was in het begin wennen maar is inmiddels een groot succes. En inderdaad, de ballen vliegen door de kamer . Van mijn vriend zijn oom en tante heeft ze een loopkar gekregen. Echt een heeel fout ding en ik zou hem zelf nooit kopen, maar ze heeft er zoveel plezier van. Ze wilt er niet meer uit. Aanrader!
Wat een goed pakje! Dankjewel! Ga ook even kijken naar de andere webshops. Ben nog nieuw in de babywereld dus erg blij met alle tips
Heel lief! Dankjewel🤩
Ohhhh zo lief Nu wil ik dat andere shirtje ook en dat met die smileys ook.
En hahahaha die loopkar, wat verschrikkelijk lelijk maar kan me zo voorstellen dat ze het geweldig vindt. Mijn N wordt zaterdag 1, ben benieuwd wat voor troep zij allemaal krijgt.
Allemaal zara! Is nog niet eens heel oud, dus misschien hebben ze ze nog.
alvast gefeliciteerd! hahaha ja echt heel lelijk maar als je ziet hoeveel plezier ze ervan heeft is het allemaal prima.
Omg wat schattig… dit wil ik bijna ook voor mezelf
Hier kwamen de ballen los in een zak erbij. Als je de doos en die zak bewaard kan je hem heel makkelijk weer opbergen!
Na lang twijfelen want 140 euro, toch maar gekocht! Het is de Ette Tete learning tower, je kunt hem ook gebruiken als tafeltje en stoeltje. Ik denk dat we er veel plezier van zullen hebben, en moest iets kopen om mezelf op te vrolijken dus bij deze😂
Wij hebben die nu een paar weken in huis en het is echt een succes. Kleine heeft er veel plezier van en wij ook. Vond het zeker de investering waard.
Oh wat leuk! Nu ben ik nog enthousiaster
Verschilt denk ik per kindje? L. is nu 1,5 jaar. Ze moet er nog wel in gezet worden als ze erin staat in de keuken. Ze durft er zelf nog niet in te klimmen, dat is nog te spannend voor haar. Maar dat zal voor andere kinderen weer anders zijn. Tafel + stoel combi is denk ik al eerder leuk.
Oh ja ik heb ik ook nog een glijbaan gekocht als quarantaine vermaak:
Die omschrijving, schimmel ontbijt🤣