Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hahaha dan was ze vast even bezig.

Zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gelukkig zat de helft onder haar matras hahaha :stuck_out_tongue_winking_eye: maar alles om het naar bed gaan te rekken momenteel :sweat_smile:

1 like

Ooooooh deze gaat A sowieso krijgen voor kerst. Ik sla hem op :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::see_no_evil:

1 like

Deze gekocht voor m’n zoontje en hij is er gek op. Ook echt een hit bij alle andere kindjes die op bezoek komen.

2 likes

Voor de oudste die d’r schoenen van nu helemaal heeft afgetrapt

13 likes

Setje reservekleren op de opvang kwijtgeraakt, dus ja, dan moet ze iets nieuws.

6 likes

Ik ben 8 juni uitgerekend dus hopelijk ben ik met vaderdag al bevallen zodat de mini deze kan dragen .

En deze want die vond ik te leuk.

15 likes

Omg, ik voel me echt een wandeld cliché, maar heb dus dit voor alle 3 mn kinderen gekocht…

De zwarte 3 x

Het broekje 3 x

1 x de gele laarzen

9 likes

Nou ik heb dus idd voor E echt een halve kast vol zomerkleding waarvan ik me afvraag of ze dat nog gaat dragen? Allemaal maat 80, en soms kleine 86. Maar had dat in mn hoofd voor april/mei/juni. Maar het meeste heeft ze nog niet gedragen… :’)
En de winterkleertjes zijn te klein, dus ze ziet er nu soort van continue niet uit hahaha.

6 likes

Hahaha ik heb precies hetzelfde. Had een hele zonnige april mei juni in mn hoofd (of nouja in ieder geval had ik een aantal zonnige dagen verwacht) waarin ze al die leuke zomerpakjes aan konden maar neeee ik doe nu steeds maar een leuke romper en broekje :woman_shrugging:

2 likes

Ja dit! Zo zonde dat de eerste pakjes die ik voor de zomer had gekocht alweer te klein zijn :sob:. Ik heb van de week haar kast uitgezocht en ik hoop op minimaal 3 weken aan mooie dagen dit jaar anders heeft ze niet eens al haar zomeroutfits kunnen dragen. Ik had ingekocht met vorig voorjaar in m’n achterhoofd maar ze draagt nu idd nog de net te kleine truien van de winter.

@Cauchi mutsje en rompers van de Hema heb ik ook gehaald voor baby2! Idd zo veel relaxter winkelen nu je weet wat de vorige keer fijn was bij zo’n mini.

1 like

Een regenjas en toch maar wat vrolijkere items voor als het ooit nog eens lente of zomer wordt

7 likes

Precies hetzelfde probleem. Heb nu nog maar 2 vestjes bijgekocht, zodat ze iig die leuke shirtjes aankan. Maar ik dacht in mei/juni kan ze echt wel regelmatig iets met korte mouwen aan. Grrrr.

Ja ik heb toevallig nét een vestje gekocht bij de Hema… zodat ze iig wat zomer shirts aan kan :see_no_evil:

1 like

We hebben de boxmobiel in deze lijn van mijn oma gekregen en nu kwam ik het kleed voor een mooie prijs tegen op vinted.

a00109502_1

9 likes

Na veel bloed, zweet en tranen.

24 likes

Ah zo leuk! Ik zoek ook nog zoiets voor B. Hoewel ze al begint te huilen als ze haar schoenen ziet en ze zit in een sokken uittrek fase dus die gaat momenteel vooral blootsvoets door het leven :sweat_smile:.

1 like

Ja dat doet N ook hoor! Volgens mij is het sowieso beter om zoveel mogelijk op blote voetjes te lopen en N loopt sowieso nog niet haha, maar als we eens ergens heen gaan en ze wil wat stapjes zetten aan de hand of zo. Ik heb me maar laten informeren en zoiets schijnt dan het best te zijn zeiden ze.

1 like

B. ook niet dus ik vind blote voetjes (als het niet zulk weer is als vandaag) ook nog wel prima. Stapjes aan de hand doet ze ook nog niet dus ik wacht gewoon nog eventjes! Ik vind die schoentjes altijd zo schattig staan alleen :pleading_face:

2 likes

image

Via marktplaats het ikea keukentje om te pimpen

15 likes