Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Mijn moeder heeft zich uitgeleefd voor haar eerste kleinkind! De rompertjes zijn van de Hema en de mutsjes en badcape heeft ze zelf gemaakt :pleading_face:

65 likes

Ah shit ik wilde net vragen waar de mutsjes van zijn :joy:. Supermooi gemaakt!

1 like

Maat 86!

Wat een leuke! Waar is deze van?

Beetje late reactie maar wat een mooie draagzak! Welk merk is het en bevalt hij goed?

1 like

Thanks! Van Little Frog. Ben er heel blij mee! Kan zowel voor als op de rug en is gemaakt van luchtige draagdoekenstof. gebruiken hem sinds K. een week of 6-7 is (die wordt begin juli 2). K. past er ook nog in (nog nét). Voor de eerste weken biedt hij wel wat te weinig ondersteuning bij de nek vind ik, maar kun je evt een rolletje van een doekje bij de nek doen. Ik vind die eerste weken een strechdraagdoek fijner, maar nu R. 5 maanden is grijp ik eigenlijk weer altijd naar de draagzak of naar de ringsling (vooral thuis).

1 like

Van het merk 3 Sprouts! Ik heb hem zelf besteld bij fonQ.

1 like

Voor M.

Voor K.

6 likes

Jaaa zo leuk! :heart_eyes: die trui moet ik ook nog steeds

Stoel voor aan haar speeltafeltje :heart_eyes:. Lang geduld moeten hebben want was steeds niet leverbaar.

15 likes

Deze heb ik ook op het oog! Hoe oud is jouw kindje?

Ze is ruim anderhalf. Stoeltje komt dinsdag binnen, dan zal ik wel even een review posten :smiley:

Ben benieuwd! Wij willen I een stoeltje geven voor zijn eerste verjaardag zodat hij op den duur gezellig erbij kan bij de bank! Maar twijfel of deze daar nog net te groot voor is, ik wacht ff op jouw review :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Freddie
  • Die ringen
  • Reserve Luke de Leeuw

Ben eindelijk gezwicht :sweat_smile: Nu nog op zoek naar een babygym, z’n mobile wordt toch wat saai.

3 likes

Beetje saaie aankoop maar die korting maakt me aardig blij.

9 likes

Wow! Waar is dat?

Kruidvat!

1 like

Bedankt voor de tip! Zojuist ook besteld.

2 likes

Ik wil een iELM pak bestellen voor N.
Ze zit nu in maat 80/86. Is het dan het beste om maat 86 te bestellen?

En @Vlek er zitten boordjes aan bij de enkels en polsen (geen touwtjes :see_no_evil: ) maar daarom zou ik inderdaad 92 doen, het blijft daardoor wel goed zitten! (Mijn kind draagt ook 80/86 en van dit pak 92)

2 likes