Haha nee joh
Setjes voor de oudste, die uit al d’r kleren lijkt te groeien.
Die Flared broek en het roestbruine shirtje ook voor de jongste. En nog een katoenen jasje, shirt en setje voor de jongste:
Ik ga naar de Action voor kantoorartikelen en kom thuis met…
Maar ze is zó dol op met water spelen en toen ik deze zag staan en mn man een foto appte reageerde hij ook enthousiast en zei ja dan krijgt ze van ons alledrie een cadeau met der verjaardag (1 namens mij, 1 namens papa en 1 namens R.). (en papa en mama moesten het natuurlijk even uittesten voor het naar zolder ging)
Ook de eerste keer dat ik eens goed nadacht hierover
Is dit op pootjes of is het gewoon op de grond?
Gewoon op de grond, het is een soort trolley die je uit kan klappen. Ze hebben ook een blauwe variant, maar vond juist dit met de dieren erbij extra leuk.
Mijn vaderdagcadeau is binnen en het is zo mooi . Een persoonlijk boekje waarbij het verhaal en het aantal wasbeertjes wordt aangepast op het aantal kinderen dat je invult. Bij het hartje op de cover kun je nog een foto toevoegen maarja baby is nog niet geboren dus die optie heb ik overgeslagen.
Wat ontzettend schattig en leuk!!
Ohhh wat leuk. Ik wil dit nu ook bestellen voor onze 1e vaderdag
Wat een mooi cadeau!
Ik zit nog na te denken over een cadeau voor de 1e vaderdag hier, dit is wel echt een goed idee!
Heel leuk!! Ik wil dit ook nu voor Vaderdag, maar wij zijn nog niet 100% zeker over de naam en die moet je toch een aantal keer invullen zie ik. Ga 'm onthouden voor een andere keer.
Nieuwe gordijnen voor onze dochter van 4. Ze mocht helemaal zelf kiezen en gelukkig werd het deze leuke! Ik was een klein beetje bang voor glitter roze, maar kan niet wachten te ze binnen zijn
Ook leuk voor kerstmis/verjaardag/vaderdag volgend jaar! Ik hoop vooral dat onze baby er met vaderdag al is. Heb twaalf dagen speling dus even duimen.
Ik denk dat ik dit voor mijn man ga aanschaffen als de baby geboren is als cadeau voor hem. Wij zijn ook nog niet helemaal zeker over de naam dus wil de gok nog niet wagen, maar lijkt mij leuk om hem wel iets te geven wanneer de baby geboren wordt. Misschien kan jij ook zoiets doen.