Omdat T blijft groeien. Ze is de grootste van de klas, maat 122/128 met 7 jaar. Ik ben gewoon klein (1.65) en haar vader is gemiddeld dus we snappen echt niet waar die benen van 1.20 meter vandaan komen 🥲
Zodat mijn witte peuter niet meteen verbrand als we ooit nog zon krijgen. En als we op vakantie mogen
Ik heb alvast deze voor Vaderdag gekocht, matchy sokjes. De vader van mijn vader speelde altijd ‘krokodilletje’ met zijn kinderen dus daar heeft hij heel fijne herinneringen aan, helaas is zijn vader jaren geleden overleden en heeft hij ons zoontje nooit kunnen ontmoeten. Is hij er toch een beetje bij!
Lekker fout met al die kleurtjes maar vind hem toch heel leuk. Vooral dat het dubbelzijdig is. De houten kaartjes kreeg ik erbij.
Oh die cover is mooi!! Ik wil eerst nog een nieuwe maxi cosi kopen, die we hebben was toen al een krijgertje, maar S lag daar gewoon ook totaal niet comfortabel in, dus ik wil een nieuwe (en dan gooi ik het voor m’n man op de nieuwe iSize regels )
Ik hoop het maar! Word dan haar out of the hospital look
Nee, van your wishes! Hadden ze hier bij een boetiekje maar is vast ook wel online te krijgen.
Waar is het pakje van?
Deze had ik ook gekocht voor m’n dochter in maat 56 toen, vond hem zo mooi
(Niet schoonmaken met biotex als er poepvlekken op zitten want dan gaat het printje er af )
Boekje voor Vaderdag. Moest al bijna huilen bij het maken. Je kunt je eigen gedichtje als voorwoord erin zetten en op elke pagina staat heel groot de naam van ons zoontje. En hij is zo schattig getekend!
Verjaardagsjurk en haarknipjes voor L

En I kon niet meer stoppen met rondjes draaien toen ze deze ‘magische jurk’ aan had dus mijn weke moederhart ging overstag
Ik vind de kleding van prenatal echt van slechte kwaliteit. Hoor daar eigenlijk zelden vriendinnen over ofzo maar alles wat ik daarvan heb gekregen of gekocht was al snel pillig, vervaagd enz. Zelfs de vierseizoenenslaapzak van rond de 50 euro lijkt na een paar maanden al jaren oud.
Eens. Ik koop daar ook niks meer qua kleding. Behalve de mini-maatjes (maar die worden maar heel kort gedragen) blijft t niet mooi.