Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Wat ontzettend leuk! Ik heb het ook net besteld als vaderdagcadeau!

3 likes

Het boekje “Papa is de allerbeste” (met een dino’tje) is ook echt heel erg leuk! Die heb ik mn man gegeven met vaderdag toen ik zwanger was en K. vindt dat boek echt geweldig. En niet gepersonaliseerd :wink:

4 likes

Nog een papavertjes-tip: ‘klein wit visje en zijn papa’ van Guido van Genechten oid. Leuk getekend en lief boekje, paste ook heel goed bij mijn vriend en zoontje.

Zo’n boekje als bovenstaande vind ik ook wel lief, maar is wat te ‘zoet’ voor de smaak van mij en mijn vriend.

@Chesirecat @Ishq ja goeie! Ik vind het ook wel een leuk idee om hem iets te geven bij de geboorte.

@Suikerklontje ga ik opzoeken, dank voor de tip!

Je zou denken dat ze wel een keer genoeg kleding heeft.

8 likes

image
Voor vaderdag.Thanks to @Suikerklontje

9 likes

Omdat T blijft groeien. Ze is de grootste van de klas, maat 122/128 met 7 jaar. Ik ben gewoon klein (1.65) en haar vader is gemiddeld dus we snappen echt niet waar die benen van 1.20 meter vandaan komen 🥲

14 likes

Ik heb echt een ding voor felgekleurde sokken voor O.

12 likes

Zodat mijn witte peuter niet meteen verbrand als we ooit nog zon krijgen. En als we op vakantie mogen :blush:

2 likes

Ik heb alvast deze voor Vaderdag gekocht, matchy sokjes. De vader van mijn vader speelde altijd ‘krokodilletje’ met zijn kinderen dus daar heeft hij heel fijne herinneringen aan, helaas is zijn vader jaren geleden overleden en heeft hij ons zoontje nooit kunnen ontmoeten. Is hij er toch een beetje bij!

16 likes

Lekker fout met al die kleurtjes maar vind hem toch heel leuk. Vooral dat het dubbelzijdig is. De houten kaartjes kreeg ik erbij.

7 likes

Oh die cover is mooi!! Ik wil eerst nog een nieuwe maxi cosi kopen, die we hebben was toen al een krijgertje, maar S lag daar gewoon ook totaal niet comfortabel in, dus ik wil een nieuwe (en dan gooi ik het voor m’n man op de nieuwe iSize regels :upside_down_face:)

3 likes

Deze per ongeluk besteld op een Britse webshop. Denk dat annuleren niet meer gaat lukken dus :joy:

Hema

21 likes

Ik hoop het maar! Word dan haar out of the hospital look :joy:

1 like

Echt een lekker zachte knuffel ook, vond hem zo schattig!

15 likes

Voor vaderdag :sunny::heart:

32 likes

Nee, van your wishes! Hadden ze hier bij een boetiekje maar is vast ook wel online te krijgen.

1 like

Waar is het pakje van? :heart_eyes:

13 likes

Deze had ik ook gekocht voor m’n dochter in maat 56 toen, vond hem zo mooi :heart_eyes:

(Niet schoonmaken met biotex als er poepvlekken op zitten want dan gaat het printje er af :disappointed:)

1 like