Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

De witte met bloemetjes voor allebei. Verjaardagsoutfit voor S, net als het roze overjurkje.

21 likes

10 likes

Boekje voor Vaderdag. Moest al bijna huilen bij het maken. Je kunt je eigen gedichtje als voorwoord erin zetten en op elke pagina staat heel groot de naam van ons zoontje. En hij is zo schattig getekend! :sob:

7 likes

Verjaardagsjurk en haarknipjes voor L

afbeelding

En I kon niet meer stoppen met rondjes draaien toen ze deze ‘magische jurk’ aan had dus mijn weke moederhart ging overstag

10 likes

Ik vind de kleding van prenatal echt van slechte kwaliteit. Hoor daar eigenlijk zelden vriendinnen over ofzo maar alles wat ik daarvan heb gekregen of gekocht was al snel pillig, vervaagd enz. Zelfs de vierseizoenenslaapzak van rond de 50 euro lijkt na een paar maanden al jaren oud.

1 like

Eens. Ik koop daar ook niks meer qua kleding. Behalve de mini-maatjes (maar die worden maar heel kort gedragen) blijft t niet mooi.

En schattige panter haarspeldjes ook van hema.
Kijk:

-verwijderd door moderator. Plaatsen van kinderen herkenbaar in beeld niet toegestaan-

22 likes

Allemaal Lindex (nu nog 20% korting)

25 likes

Ik had dit al een tijd in m’n winkelmand liggen, maar nu met de korting toch afgerekend.

19 likes

Bij de outlet in Roermond gehaald.

1 like

Ik snap er niks meer van, bij bijna alle merken is maat 98 voor mijn kind te klein of te kort, bestel ik bij de Zara alles in 104 met het idee dat dat wat korter valt, nou alles kan linea recta weer retour want het is veeeeeel te groot (te wijd vooral) :expressionless:

Ja mijn tip plan winkel afspraken. Want je moet soms lang in de rij staan

1 like

Wij konden de Bijenkorf gewoon zonder afspraak binnen :rofl:

Ik vind het echt interessant om wat van de Deense cultuur rondom kinderen mee te krijgen via jou! Al die gekke dingen die ze hebben zoals die kinderwagen en nu dit weer.

1 like

Nou dit ga ik in ieder geval niet tweedehands van je overkopen. (Want ik heb net door jou vrijwel dezelfde bestelling geplaatst :grinning_face_with_smiling_eyes:) Behalve dan met extra parkietenshirt, want ja “vokes” zijn hier lievelings.

3 likes

Vandaag in Maasmechelen village was het heel rustig. Roermond vind ik gezelliger maar dit is een prima alternatief.

1 like

Maar dan met de R :heart_eyes: cadeautje voor mezelf voor zijn tweede verjaardag alweer

24 likes

Haha bivakmutsen! Doen wij hier ook. Afgelopen winter zelf een halve bivakmuts van Uggs gekocht voor S. Lekker warm had hij het. Ik ken het nog van vroeger toen het echt weken achter elkaar sneeuwde in NL. Wij droegen op alle foto’s van die bivakmutsen.

3 likes

Ooooh waarvan :heart_eyes:

Van Isabel Bernard!

2 likes