Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Die is echt super leuk! Ik kan net het merkje niet lezen, waar is die van? Ik hoop dat ik die ook vanuit Nederland kan bestellen :smiling_face_with_three_hearts:

Heb je daar al vaker besteld? Zie het de laatste tijd veel voorbij komen op Facebook, ben benieuwd naar de kwaliteit.

Ja ik heb ook getwijfeld maar het is prachtig! Ook heel mooi en sjiek ingepakt en goede kwaliteit :slight_smile:

5 likes

Oh, goed om te weten! Ga ik ook even een bestelling plaatsen :smiley:

1 like

Niet echt een aankoop maar “geshopt” bij mn ouders op zolder.

Deze heb ik vroeger zelf aangehad en kan N. Binnenkort aan.

Vind het zooo super cute haha. :smiling_face_with_three_hearts:

57 likes

Oooh dat is zo geweldig leuk als ze dan iets draagt wat jij vroeg ook droeg he :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jaaa volgens mij heb ik nog wel ergens een foto ahhaha ga zo ff zoeken. :smiley:

1 like

GeĂŻnfluenced door @anon18050057 Wel de letter A en de driehoekjes.

7 likes

Jaaaaa en dan net zo’n soort foto maken als ze het aanheeft :heart_eyes:

1 like

Zo leuk! Mijn moeder heeft mijn eerste verjaardagsjurk bewaard en kan niet wachten tot mijn dochter hem straks aankan!

8 likes

Oh dat broekje er ook bij! :heart_eyes:

1 like

Net bij Kruidvat gezwicht voor dit gedrocht. Baby moet nog geboren worden maar je kan maar voorbereid zijn toch

28 likes

Heb even jullie mening nodig :grinning_face_with_smiling_eyes: R is pas over een paar weken jarig, maar we vieren zijn verjaardag niet dan omdat we midden in de verhuizing zitten maar pas ergens in juli. Nu hebben we een mega vette watertafel gekocht die hij geweldig zou vinden. Maar het is nu zuuuulk mooi weer
 ik denk dat ik hem gewoon deze week al wil geven? Op de dag zelf is natuurlijk leuker maar om hem nou met dit weer nog 3 weken in de schuur te zetten?

Ik zit met hetzelfde dilemma. K. wordt 1 juli 2 maar die waterbaan staat echt te branden op zolder

Evt nu al geven en dan met zn verjaardag nog iets kleins?

:grin::grin::grin:

48 likes

Ja, vind ik toch wel een goed idee hoor! Mijn man zei wel ja, dan is het idee van het cadeautje weg. Maar goed, het kind wordt 2 :stuck_out_tongue: hij weet niks. En op z’n verjaardag krijgt hij natuurlijk toch taart en pannenkoeken en uitdelen op school, dus dat is ook allemaal al heel leuk.

Oke, tijd om de waterbaan op te bouwen :smiley: (jullie ook)

4 likes

Krijg het even niet gedraaid, maar de onderste 2 pakjes worden zijn naar huis gaan outfits even afhankelijk welke hij past.

18 likes

Gewoon nu! Doen we vaker in aanloop naar S zijn verjaardag. Op z’n echte verjaardag krijgen de kids toch wel meer cadeaus.

Nu doen! Hier hebben ze op dagen als deze echt zoveel plezier van de watertafel

Ik zou het ook nu al geven :grinning_face_with_smiling_eyes:
En als hij twee wordt gaat hij heus op zijn verjaardag niets missen hoor. En hij krijgt dan dat nog wel een cadeautje van vrienden of familie.