Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

:heart_eyes:

17 likes

Zara! (staat bij home > kids > homewear. Staat soms ook kleding tussen, een tip. Wist het zelf ook niet, kwam toevallig eens tegen) .

1 like

Ze was strontchaggo toen ze van de opvang kwam. En toen zag ze dat ding en was ze meteen blij :ok_hand:t3:

2 likes

Zo leuk!! Hier ook klaar voor :heart_eyes: wat een apparaat

21 likes

Hahahah wat is er te huilen @Karl_Lagerfeld ? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Super leuk!!

1 like

Ja ik gebruik die smiley ook zo van omg wat schattig :sob:

1 like

:joy::kissing_heart:

Oooooo dit is toch té schattig! Ik zou heel Lindex willen leeg kopen, maar die hoge verzendkosten weerhouden me steeds

30 likes

Bekijk Shoesme Bio Jongens Sandaal - Cognac - Maat 35 op: https://www.bol.com/nl/p/shoesme-bio-jongens-sandaal-cognac-maat-35/9300000019311318?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

exact dezelfde als vorig jaar haha. Maar ze hadden in de winkel verder alleen met gesp (& dat lukt hem nog niet zelf), of met zo’n super zachte achterkant :see_no_evil:… Dus maar weer een nier afgestaan.

Edit; maar dan maat 23 :joy:
Edit edit: zie nu dat de in de winkel ook nog eens 10’tje duurder waren :eyes:. Marja de lokale schoenwinkel sponsoren is ook belangrijk toch :eyes:

3 likes

Mijn kind staat nu de hele tijd uit de watertafel te drinken :slightly_smiling_face:

21 likes

Ik vind al die watertafels zo leuk he. Mijn baby moet nog geboren worden (als 't goed is deze maand hehe) maar zou er echt al een willen. Gewoon voor mezelf.

8 likes

Omdat ik toch niet genoeg zomerkleding heb :stuck_out_tongue_closed_eyes::crazy_face:

28 likes

Voor J

10 likes

Omdat ik zelf ook iets aan een zwembad wilde hebben. Spot de dolfijnen in het water :wink:

13 likes

Leuk! Waar is deze van?

ah deze echt top. na afloop loop je zo weg met je koffer

3 likes

Bij de action in mijn woonplaats hebben ze vandaag nieuwe levering van deze gehad, misschien bij jou ook?

2 likes

Ah shit, ik was vandaag in de action en stonden er 4. Maar ik ging met een walvis-badje naar huis, dus dat is genoeg voor de meiden, maar had m wel voor je mee kunnen nemen dus

2 likes