Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Gezien we op vakantie gaan volgende week even wat zomerse kleding en een zomerse pyjama (met citroentjes :smiling_face_with_three_hearts:).

En dit geweldige koffertje waar ze op kan zitten en die je als ouder kunt trekken. :heart_eyes:

21 likes

Oooh die pyjama :heart_eyes:. Hebben ze die ook in babymaatjes?

Yes! H&M is het.

Edit: mijn dochter zit in maat 92, die kan nog zowel bij de baby’s als bij de grotere kinderen winkelen, heel fijn.

1 like

image

Een herbruikbaar knijpzakje.
Ik hoop zo dat dit een beetje werkt.
(via Green jump)

9 likes

Veels te leuke dingen bij Zara. Maar ik moest wel want wat is S. hard gegroeid :cry:

7 likes

Oh hier wil ik wel een review van als je m hebt!

Ja ik heb hem ook. Werkt wel goed. Gebruik hem alleen te weinig

1 like

Leuk dat groene shirtje heeft mijn zoontje ook.

Ik vind Hema soms zo raar vallen. Hij heet van Zara korte broekjes maat 92 (hij is 2 en niet heel erg klein maar wel smal.)

En Hema past hij 86 van broekjes nog :sweat_smile: Shirtjes wel 98

1 like

Cute! S. heeft dat tuinbroekie ook.

Die sokken zijn er ook leuk bij. Waar koop je zulke wat langere sokken?

2 likes

Heb hem ook, ben er wel bij mee. Wordt goed schoon in de vaatwasser. Het ventieltje wat er in zit ben ik in het begin al kwijtgeraakt, dus het gebeurd wel eens dat er wat te enth in geknepen wordt en het er dus uit spuit. :joy:

2 likes

Ik had het heel snel binnen! Ze heeft er vandaag halfvolle yoghurt uit gedronken en dat ging eigenlijk heel erg goed. Ze snapte het knijpen niet helemaal, maar ze kreeg er al drinkend genoeg uit. Ze vond het ook wel een interessant ding, dus dat hielp ook. Hij zit nu in de vaatwasser, maar dus weet nog niet of hij gemakkelijk schoon wordt.

1 like

Gewinkeld bij prenatal als kadotje van de oma van mijn man :relaxed: Vind het zo fijn dat zij zegt ‘kom we gaan shoppen’ in plaats van met een setje aankomt die ik spuuglelijk vind :sweat_smile:

Oh, en het hoedje koos onze kleine vent zelf uit. Hij vond hem fantastisch en wilde hem de hele tijd op. Haha

31 likes

met het bijpassende mutsje! zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

en de aankleedkussenhoes in zelfde motief

19 likes

Goede koop! Ik heb hem nu een paar weken in huis en ben er echt blij mee! Heb al wat mensen aangestoken met m’n enthousiasme, zo’n handig ding :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja zeker dagelijks, ze vindt het inderdaad leuk om te zien wat we aan het doen zijn en blijft dan veel rustiger. Gisteren stond ze ook zo aan het aanrecht haar brood te eten, alsof ze aan een bar stond :face_with_hand_over_mouth:
Ze probeert er ook zelf in te klimmen dus ik kan wel zeggen dat ze het een leuk ding vindt.

En hij is ook echt in een paar seconden omgebouwd tot tafeltje, die gebruik ik ook veel en zij zit er graag aan. De eerste keren dat ze aan het tafeltje zat had ik er trouwens wel een kussen achter liggen, want ze moest nog leren dat als ze zichzelf naar achteren duwt ze dan achterover kukelt :face_with_hand_over_mouth: Is 2 of 3x gebeurd en toen snapte ze het, nu klimt ze heel makkelijk het stoeltje op en af.

2 likes

Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier van hebben! :hugs:

1 like

Ik twijfelde ook nog, maar nav jouw post denk ik wel bestellen.
Ikea duurt me denk ik te lang.

1 like

Hier ook groot fan! Elke ochtend staat het klaar om samen ontbijt te maken en daarna is het een tafeltje om aan te zitten voor fruit en Sesamstraat. In het weekend lekker een eitje klutsen met haar vader. Ze kan er nog niet helemaal goed bij de kraan, maar wil nu ook heel graag haar handjes wassen. En het scheelt vooral drama tijdens het eten koken, bijna nooit meer brullen als ik even bezig ben.

2 likes

Ja fantastisch dit he!

Mijn dochter is nu 14 maanden en kan nog niet echt helpen, maar erbij staan vindt ze al helemaal geweldig. Ik zet ook standaard dan een bakje met snoeptomaatjes en komkommer ofzo op het aanrecht ’ niet voor haar ’ wat dan heel interessant is en waar ze dan lekker van aan het eten is.

@Lichtknopje , mocht je de ikea hack willen maken omwille van de kosten, dan kan je ook het Tenhult krukje gebruiken ipv Bekvam! Hebben wij ook gedaan, heeft precies dezelfde afmetingen. Moet je hem wel even schilderen want het is ander hout dan het krukje daarop. Had geen zin om te wachten tot die Bekvam ooit weer op voorraad zou komen.

2 likes

Niet gekocht, maar gehuurd voor mijn baby’s eerste verjaardag :pleading_face:

37 likes