Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha wow!! Kan ze daar al overheen? :flushed:

Denk dat wel hem wel moeten helpen hoor! Maar de oudste is dan 3,5 en haar verjaardag was midden in de lockdown dus ook nog een beetje voor haar!

3 likes

Fantastisch :blush:

2 likes

Ook echt ideaal! Doen er in onze omgeving wel meer. Kinderen zijn lekker de hele middag zoet en het is leuk voor bijna alle leeftijden. Ben allang blij want wil ze niet allemaal boven hebben. Krijg al stuiptrekkingen bij het idee dat het een grote rotzooi word :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zooo leuk! Hebben we ook 2x gedaan bij verjaardag van S.
Echt een hit hoor. Ook volwassenen stonden in de rij om er even op te klimmen.

3 likes

Liewood look a like waterschoentjes van de Bristol

13 likes

Ik wil dit ook met mijn verjaardag. Zo tof!

1 like

image0

Hema setje en Zeeman jurkjes en rompers.

Schermafbeelding 2021-06-08 om 15.32.43
H&M bestelling

12 likes

Bij groot gebrek aan zomerkleding :sweat_smile:

19 likes

Ik liep de Primark in (voor het eerst in meer dan een jaar wat een chaotische zooi Is het daar toch op de kinderafdeling…) om te kijken voor een spijkershortje en vestje voor R. En loop naar buiten met…

(Vestjes en shortje hadden ze niks in haar maat). Blauwe shirt is voor K. Daarna nog bij name it geweest, allemaal voor K. behalve het shirt met de regenboog.

13 likes

Gordijnen voor op de babykamer! Net besteld via Veneta.

We hebben de kamer qua kleuren heel neutraal (vooral wit met licht taupe) en hebben verder een paar accessoires van Little Dutch in precies deze kleur, dus ik denk dat het echt een supermooi geheel wordt zo :heart_eyes: Kan niet wachten tot het binnen is!

15 likes

Ik had een paar weken geleden gepost dat ik een 3D beeldje liet maken van mijn buik. Kreeg vandaag bericht dat ik hem kon ophalen! Letterlijk een aankoop van mijn kind hahah.

42 likes

Hi! Ik vond je berichtje via de zoekfunctie, maar bevalt deze zwemluier? Babyzwemmen kan weer :tada: en vraag mij af of dit niet veel chiller is als wegwerpluiers.

Nou ik heb hem niet heel uitgebreid kunnen testen want toen ik L. In het water nam zette hij het op een krijsen en stopte niet meer totdat we eruit gingen😅
Wat ik wel kan zeggen is dat de binnenkant heerlijk zacht is, het klittenband zorgt dat de luier stevig blijft zitten en hij snel droog is als je hem aan de waslijn hangt.
De luier is ook heel mooi gevormd naar het lijf van een baby, dus kans op toch doorlekken acht ik klein.

1 like

Ik heb wasbare zwemluiers van Alvababy via Ali expres, die werken prima!

2 likes

Ik heb een zwemluier van totsbots. Bevalt ook prima!

2 likes

Haha oh boy! Gelukkig is het babyzwemmen op mijn moeders oppasdag, mag zij het mooi gaan uitproberen :zipper_mouth_face: Maar klinkt goed verder!

@Unquestionable Bedankt voor de tip! Ben niet zo een Ali dan alleen :sweat_smile:

@Oelek Ik ga eens googlen, bedankt!

1 like

Wat doe je eigenlijk als je met een kind wat langere tijd naar het strand gaat. Stel je gaat een paar keer zwemmen, doe je dan daarna steeds een nieuwe luier aan? Het lijkt me niet lekker om met die natte luier te blijven lopen. Moet je dan echt steeds in de zee → zwemluier aan, uit de zee → gewone luier aan? Of is dat niet nodig?

Ligt een beetje aan het weer. Als het echt warm is is hij meestal zo droog. En K. boeit het weinig als hij nog een beetje vochtig is. Maar op het strand doe ik eigenlijk ook wel vaak alleen een zwembroekje. Als ze die dag al gepoept heeft tenminste :joy: haha dat dacht ik vorig jaar ook en toen poepte ze nog een keer in der zwembroek, terwijl ze bij mn man op schoot zat

2 likes

Die van mij heeft met d’r zwemluier gelopen vandaag de hele dag. 1x gepoept en dan gewoon een schone zwemluier aan. Die vieze zwemluier wordt snel genoeg schoon in de was, wel ff de poep eruit schudden uiteraard (wel voordeel van een iets ouder kind). Met een baby of iig die met spuitpoep doe ik vaak wel een wegwerpzwemluier. En dan die gewoon onder een zwembroekje

1 like