Gebruiken jullie die wasbare zwemluiers dan ook voor vakantie? Lijkt me vrij lastig omdat je dan niet kan wassen of ?
Ja gebruik ik ze ook. Maar wij ‘roadtrippen’ vaak en dan komen we altijd wel in een appartement of huis dat een wasmachine heeft
Ik ben nog maar 1 keer op vakantie geweest en toen hadden we een wasmachine. Maar eigenlijk als hij er niet poept dan volstaat wmb even uitspoelen ook.
Ik heb een wekker op mijn telefoon voor om de 6 of 8 weken, dan vervang ik alle speentjes. Maar ben er tot nog toe geen kwijt geraakt, als dat zover is gebruik ik dat wekkertje niet meer.
Ze zien er dan nog prima uit maar ik vind het wel fijn om ze dan te vervangen ivm hygiëne. Weet ook even niet waar ik dit aantal weken vandaan heb haha, ooit opgezocht.
Ja volgens mij adviseren zij dat zelf om ze na 6 weken te vervangen. Wij kregen zo’n briefje erbij toen we ze kochten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje op gevoel kijk of ze vervangen moeten worden. Hij gebruikt de speen ook niet super veel.
De uitdaging was: niet alleen maar blauw, geen okergeel en geen rood/bruin/beige
En van de HEMA nog wat basic rompers, we gaan proberen af te stappen van alleen maar overslagrompers.
Oooh dat gele shirtje met dat aapje wat uit het zakje komt… zo lief
Ik heb er veel dus wissel veel af. En toen hij 18 maand was over gestapt naar grotere formaat. Omdat dit beter is voor de tandjes enzo. Nu nog afbouwen
Wij hebben er veel en er raken regelmatig speentjes kwijt maar ik heb ze nog nooit vervangen (ze is een jaar nu) oeps. Net als uitkoken en schoonmaken dat deden we in het begin heel secuur en regelmatig maar daar is ook redelijk de klad in gekomen.
Laatst eens vervangen omdat al die rubbertjes donker waren geworden en we ontdekten dat ze eerst eerder beige waten
Na 6 maand ongeveer
Ze had er wel een stuk of 8 dus gelukkig war afwisseling.
0,4 TOG en 0,3 TOG aangezien de hitte nog wel even aanhoudt (van Baby-dump)
Ik kom hier nooit haha, maar ik had een vraag. Ik wil graag wat kopen voor de baby van een vriendin van mij, nu maat 56. Wat is goede kleding voor dit zomerse weer? Korte kouwtjes, huist lang? Katoen? Zag dit schattige pakje van Zara, maar gok te hete stof voor nu?
Waar moet ik op letten bij het uitzoeken?
Alvast bedankt!!
Oh, lastig is dat! Ik zou sowieso even checken of ze iets nodig heeft. Hoe leuk al die pakjes ook zijn, vaak heb je al veel (gekregen) in die kleine maatjes.
En verder is het echt heel erg afhankelijk van de baby. Ik weet niet hoe oud die is en of de baby zich al goed warm kan houden, dat is denk ik wel van invloed op je keuze.
Voor zo’n pakje als afgebeeld, is het handig om te kijken of hij vanaf beneden open kan (knoopjes tussen de benen), dan hoeft niet het hele pakje uit met verschonen.
Ik had zelf een hekel aan zulke pakjes, omdat mijn baby dat nooit paste (verhouding onderlijf / bovenlijf), maar heel veel ouders vinden het wel fijn.
Sorry, niet echt helpend, haha.
Ze vond het wel leuk zei ze! Maar zal nog even dubbelchecken of ze iets specifieks nodig heeft. En dat met die knoopjes onderaan is handig ja, zal ik onthouden. Bedankt! Baby is 8 weken nu.
Misschien een leuk badpakje? Misschien voor nu niet nodig maar als ze eens willen zwemmen eind zomer
Ohja badpakje zou ook slim zijn, even checken bij haar. Goed idee!
Ik wil zara sale