Zwembandjes Maat 00. Ik ben een beetje verdwaald in het hele veilig zwemmen verhaal. Ben uiteindelijk voor de meest basic zwembandjes gegaan.

(Zonder de kindjes)
Allemaal van de ‘jongensafdeling’, maar m’n dochter gaat ze gewoon rocken.
Van Next direct
Ik ben echt gek op NEXT direct. Kocht voor mijn zoontje ook echt bijna alles van daar. Kleuren blijven na wassen ook mooi fel. Hopelijk kan ik over paar maanden voor de volgende baby ook weer lekker daar shoppen.
Ja, geloof het nog steeds niet. Dinsdag pas eerste echo met 7 weken. We leven nog in waas van ongeloof, alsof het om iemand anders gaat…. Kan nog niet echt genieten, want ben bang dat het niet waar is. Ik heb wel wat klachten, bekkenpijn, borsten 2 cups ofzo zijn gegroeid en met vlagen misselijk. Behoudens mijn moeder weet niemand het nog. Wel grappig dat mijn zoontje een van zijn knuffels opeens zijn kindje noemt en die overal mee sleurt en eten en drinken geeft en in bed doet, haha. Alsof die het aanvoelt.
Oooh wat een mooi nieuws!!! Dat is jullie zo gegund!!! Gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie dinsdag een hele mooie echo 
Bijzonder hoe ze dat dan aan lijken te voelen he! K. wad nog een stuk jonger maar ging die eerste weken ineens constant mn buik knuffelen.
Zo, voorlopig even klaar met de grote aankopen.
Wil geen reclame maken maar bij b.abydump vanavond nog 10% extra korting, veel van de spullen die wij nu hebben besteld waren ook al in de actie dus uiteindelijk ruim 200 eur korting kunnen krijgen, wellicht handig voor als je nog wat grote aankopen moet doen!
We wilden deze eigenlijk voor R. haar eerste verjaardag of Sint kopen in december, maar toen kwam er 1 voorbij voor €7,50 op marktplaats op 6km van mn moeder dus die heeft ze net opgehaald. Ze is helemaal onder de indruk vd degelijkheid, heb een hele fotoreportage gekregen hoe zij op dat ding hun appartement door gaat hahahahahahahaha.

Op de opvang hebben ze ook zo een en dat is echt K. der favoriet, dus ik denk dat we hem gewoon vast aan haar geven als ze weer beter is, dat heeft ze wel verdiend dan. En tegen de tijd dat R. er zelf op past, kan K. goed op haar loopfiets met 2 wielen die al 2 jaar staat te pronken.
Mag ik al langskomen? 
Nog 2 weekjes geduld!
Ja met als hun ALLE DRAAGZAKKEN, behalve tula & ergobaby. 
Joe
Ik word hier zo link van, sluit het hele type gewoon uit in plaats van zogenaamd uitverkocht te vermelden. 
Zomerslaapzak van Jollein. Heerlijk zacht (net als de doeken)
ik lees in veel reviews wel dat de naden snel losgaan trouwens
Bij mij staat in kleine letter *muv cybex z etc blabla la
Ohja zag t op de site. Echt jammer want wij hebben ook de cybex op het oog. Net als een bepaalde kinderwagen die met moederdag goedkoper was en ik de hoop had dat dit met Vaderdag ook zou zijn, maar helaas. Ben in oktober uitgerekend dus twijfel tot wanneer ik moet afwachten of er nog iets van korting zal komen 
Ik trapte er bijná in. 
17.95 op “kletskouz”, 4€ op Ali 
€ 3,58 29% Off | 5 Kleuren Baby Meisjes Corduroy Romper Zomer Pasgeboren Baby Ruches Mouwloze Knop Rompertjes Peuter One-Stukken Jumpsuits Kleding
Ik heb het idee dat er op cybex nooit korting is of komt!