Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Graag gelijktijdig met dr kinderbijslag volgende maand :cold_face::cold_face::cold_face:

2 likes

De gewone sale begint nu een beetje. Zara is altijd iets later dus ik gok op rond de 24ste?!!

Had echt sandaaltjes nodig. En toen dacht ik dat die zachte korte broeken voor de oudste altijd handig zijn, zeker met dit weer en vakantie in vooruitzicht. En dan kan iets voor de jongste natuurlijk niet achterblijven :sweat_smile:

6 likes

Voooor wat? Alle moeite doen en dan eindigen met een leeg mandje 🥲

1 like

Ik heb even gevraagd! Een zonnehoedje en een broekje heeft ze nodig. Jullie tips voor een kwalitatief goed en leuk zomerhoedje en broekje?

Ah dat hoedje is leuk! Dankjewel

2 likes

Dit gedrocht voor in de nieuwe tuin over 2 weken. Mijn inner child wordt hier zielsgelukkig van

39 likes

Zo’n leuk jurkje voor ons apie. En ze is gek op auto’s, dus rompertje met auto’s. Allemaal zeeman.

21 likes

Ja deze wilde ik ook zo graag haha. Maar mijn vriend zat al te zeuren dat je het goed moet schoonhouden anders gaat het schimmelen bij al die gaatjes waar water uitkomt en dat wij dat toch niet doen en hem dan moeten weggooien blabla. Misschien dat ik hem stiekem toch ga halen

Oh daar heb ik echt totaal niet bij stilgestaan :joy: Maar vermoed dat ie het einde van de zomer niet eens haalt met die 2 sloopkogels dus ik laat het maar gewoon gebeuren

Wij hebben deze al 5 jaar en er zit geen schimmel in. Maar er sluiten de waterslang misschien ook maar 1 x per zomer aan op die gaatjes, zonder dat water vinden ze het al een fantastisch zwembadje. (@Zitzak )

1 like

Hier vonden de muizen hem lekker en is hij kapot. Hij is zo leuk

Voetenzak voor de baby :heart_eyes:

11 likes

Oh dat hoedje :weary::black_heart:

Vanmiddag deze mooie buggy gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Mooi!! Waar is deze van?

1 like

Het is een joolz aer!

1 like

Hij lag al een tijdje in de garage. Wat een klote werk. Maar het staat.

25 likes

Waar zijn die sandalen van? Ik zoek zo iets voor L en S, denk dat dat beter is voor hun teentjes dan open sandalen :sweat_smile:

Gezellig :clap:t2:

1 like

Hier vallen ze vooral veel over hun eigen voeten :sweat_smile:

1 like