Ik heb zoiets, of zakjes met appelstroop e.d., niet nodig gehad. Zou gewoon afwachten hoe het gaat en anders is het zo online besteld
Meyco klamboe en meyco aankleedkussen hoes; had een kortingscode uit de blije doos van de wehkamp dus die moest meteen op gemaakt worden
Ik had witte hoeslakens en lakens gekregen bij de wieg, maar een crèmekleurige deken, dat vloekt dus kochten mijn hormonen een roze hoes + laken . En ook nog een extra setje erbij, want die crème deken is met Teddy en misschien te warm.
Ik had een shopverbod op kleding (best terecht als er geen hangers bij passen), dus koop maar beddengoed enzo
Zakje met appelstroop?? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ik had een zakje van Ikea met appelstroop gevuld. Als je dat in de vriezer doet wordt het super koud, maar niet hard.
Love it! Ik wil echt dit soort foto’s maken met mijn baby maar mijn vriend vindt het niet goed. Zo flauw.
Hahah, geweldig dit. Anne Geddes? Wie is dat?
Zo lief dat badpakje en tuinbroekje
Het regenjasje heb ik ook besteld, mijn dochter heet Pepper, dus wel toepasselijk haha
Even naar de speelgoed winkel voor een watertafel (little tikes spiral). Kreeg ze nog een ty knuffel, boekje en een buma trommel.
Daarna langs de prenetal. Zoveel leuks.
Naast onderstaande nog een gele jurk en een groene broek met bretels.
Morgen wordt denk ik zara geleverd en moet ik stoppen met kopen. Kast ligt al vol
Kleur van de jurk is meer zoals het broekje en niet zo fel.
Dat witte jurkje met streepjes en het broekje heeft mijn dochter ook, vooral dat jurkje staat echt heel erg leuk
Ik twijfel alleen wat ik eronder doe. Misschien gekleurd shirt of alleen gekleurde romper.
Het is niet echt wit wit dus gaat misschien niet matchen.
Ik had pas een witte romper eronder, vond ik zelf prima eigenlijk! Ik vind het juist wel leuk als de jurk de aandacht trekt ipv de romper. Maar gekleurd kan ook heel goed, misschien in de kleur van een van de streepjes?
Ja dacht aan 1 van de streepjes maar moet idd niet de aandacht trekken.
Probeer ook een witte, misschien valt kleur verschil wel mee en lijkt 1 van de twee helemaal niet smoezelig.
Via marktplaats zgan. A ligt er nu heeerlijk in terwijl Freddie aan de hanger bungelt. Voor het eerst dat ze leuk met Freddir ‘speelt’ zo.
Ziet er leuk uit, wat is de naam?