Leuke speeltjes! Welke winkel is dit?
Dreambaby (geen idee of ze dat in Nederland ook hebben, maar mss wel via de webshop?)
Voor het eerst sinds de zomer weer eens met kind een winkel in geweest. Hij was het echt niet meer gewend. Gelukkig erg vrolijk. Liep naar iedereen toe om hoi te zeggen en moest overal even aan zitten. Oeps.
Blije peuter.
En een taart want ben morgen jarig 
Jaa ik zat vandaag toevallig ook naar deze te kijken voor mn baby maar vind ze best wel duur. Helemaal omdat mn baby toch nog niet buiten kan zwemmen. Maar óh wat zijn ze leuk!
Voor iedereen die hier nog op zoek is naar leuk speelgoed voor in bad, dit is een groot succes hier!
Iets van €6 bij de action!
Betrap mezelf er op dat ik er soms nog liever mee speel dan mijn dochter oeps
VDit spelletje van de kringloop, mijn zoontje is meeeeega groot fan en haalt ons elke ochtend uit bed met de tekst: “Kom dansen!!”
Voor de jongste heb ik ze allebei, voor de oudste alleen de witte met grote blauwe bloemen.
UV pakjes zijn dit trouwens!
(Als je heel graag al je spullen voor baby 3 netjes wilt maken, maar dat niet lukt omdat je dan de kinderkamers moet verbouwen en daar nog geen tijd voor hebt, dan zoek je je nesteldrang maar ergens anders
)
Heel leuk deze! Van welk merk?
Bij next besteld, niet via zalando maar gewoon via hun site. De oudste heeft al zo’n lange mouwen badpak en die is echt top!
Heb je die inbaker doek bij de girls ook al gebruikt?
Bij een winkeltje hier begon de sale vandaag
Vestje zodat hij z’n shirts kan doordragen en shirt uitgezocht door man.
Hele leuke stijl kleertjes! Misschien een stomme vraag naar verkoop je ook de maatjes die jouw kleine niet meer past? Ik zoek leuke vinted accounts oid om van te kopen in mijn stijl en ben oktober uitgerekend dus zoek echt de newborn maatjes
je mag me een PB sturen mocht je ooit wat kwijt willen haha.
Niet deze specifiek, ik had een pacco, maar uitgeleend en geen idee waar die nu is… dus had ff een filmpje van deze gekeken en dit leek er wel een beetje op, had n nu voor €10, dus proberen waard vind ik. Anders koop ik op bol.com alsnog een pacco
Thanks! Ja ik heb best wat maatjes 50/56 die ze echt misschien maar 1 keer heeft aangehad, zo zonde. Ze was al 4 kilo bij de geboorte (was helemaal niet voorspeld, ze zou klein en fijn zijn)
Ik zal straks eens kijken in haar kast wat ik wel weg wil doen en wat niet. Moet sowieso plaats maken voor de grotere maatjes 
Zo herkenbaar dit
. Waar ik bij de oudste totaal geen drang voelde om winkels leeg te kopen en lekker bezig was via vinted ben ik deze keer allemaal random zooi aan het kopen wat ik bij de eerste niet heb gebruikt en niet heb gemist 
Die inbakerdoek is top, ga je vast veel plezier van hebben! Mijn zoontje slaapt er heerlijk in 
Bedankt voor de tip, wat een leuke uv pakjes hebben ze daar! Was nog op zoek dus dit komt goed uit.
Het zijn dubbele maten, herinner ik me goed van hier dat next direct valt als de grootste maat? Dus 80-86 valt als 86 dan. Welke maat heb jij aangehouden?