Dit is de stokke bouncer. Staan er heel veel van op marktplaats. Heerlijk zacht stofje. A ligt er nu in te slapen.
Oh waar
De shirtjes heb ik bij Labels for little ones besteld. Zijn van Sproet & Sprout.
Schoenen weet ik de winkelnaam niet van. Was bij een surf en Kite winkeltje aan t strand ergens in Zeeland.
Deze via vinted. Duimen dat die echt zo goed als nieuw is en de staat dus echt goed is.
Want zo goedkoop was hij niet (wel goedkoper als sale prijzen).
Hahah! Ik zat ook al op dit model te azen. Zo leuk. Kan hem alleen nergens in de goede maat vinden (voor een leuke prijs).
Omg cute, waar vandaan? Ik krijg het merk net niet scherp.
@Drawster lijkt me zo leuk om boeken te kopen die ze zelf al kunnen lezen! En grappig dat ze elkaars kleding graag willen, echt een eigen stijl al inderdaad.
Heeft er iemand nog een leuke optie voor een jongens zwembroek, maar dan wel zo’n strakke?
Ivm vakantie in Frankrijk, waar dat verplicht is…
Ohh nee liever een shortje ja haha!
Oh heel leuk, nu kan ik niet kiezen haha!
Liewood heeft ook wel leuke vaak.
Haha welke heb jij gekozen dan, misschien helpt me dat over de streep
Leuke speeltjes! Welke winkel is dit?
Dreambaby (geen idee of ze dat in Nederland ook hebben, maar mss wel via de webshop?)
Voor het eerst sinds de zomer weer eens met kind een winkel in geweest. Hij was het echt niet meer gewend. Gelukkig erg vrolijk. Liep naar iedereen toe om hoi te zeggen en moest overal even aan zitten. Oeps.
Blije peuter.
En een taart want ben morgen jarig
Jaa ik zat vandaag toevallig ook naar deze te kijken voor mn baby maar vind ze best wel duur. Helemaal omdat mn baby toch nog niet buiten kan zwemmen. Maar óh wat zijn ze leuk!