Dit spelletje van de kringloop, mijn zoontje is meeeeega groot fan en haalt ons elke ochtend uit bed met de tekst: “Kom dansen!!”
Voor de jongste heb ik ze allebei, voor de oudste alleen de witte met grote blauwe bloemen.
UV pakjes zijn dit trouwens!
(Als je heel graag al je spullen voor baby 3 netjes wilt maken, maar dat niet lukt omdat je dan de kinderkamers moet verbouwen en daar nog geen tijd voor hebt, dan zoek je je nesteldrang maar ergens anders )
Heel leuk deze! Van welk merk?
Bij next besteld, niet via zalando maar gewoon via hun site. De oudste heeft al zo’n lange mouwen badpak en die is echt top!
Heb je die inbaker doek bij de girls ook al gebruikt?
Bij een winkeltje hier begon de sale vandaag

Hele leuke stijl kleertjes! Misschien een stomme vraag naar verkoop je ook de maatjes die jouw kleine niet meer past? Ik zoek leuke vinted accounts oid om van te kopen in mijn stijl en ben oktober uitgerekend dus zoek echt de newborn maatjes je mag me een PB sturen mocht je ooit wat kwijt willen haha.
Niet deze specifiek, ik had een pacco, maar uitgeleend en geen idee waar die nu is… dus had ff een filmpje van deze gekeken en dit leek er wel een beetje op, had n nu voor €10, dus proberen waard vind ik. Anders koop ik op bol.com alsnog een pacco
Thanks! Ja ik heb best wat maatjes 50/56 die ze echt misschien maar 1 keer heeft aangehad, zo zonde. Ze was al 4 kilo bij de geboorte (was helemaal niet voorspeld, ze zou klein en fijn zijn)
Ik zal straks eens kijken in haar kast wat ik wel weg wil doen en wat niet. Moet sowieso plaats maken voor de grotere maatjes
Zo herkenbaar dit . Waar ik bij de oudste totaal geen drang voelde om winkels leeg te kopen en lekker bezig was via vinted ben ik deze keer allemaal random zooi aan het kopen wat ik bij de eerste niet heb gebruikt en niet heb gemist
Die inbakerdoek is top, ga je vast veel plezier van hebben! Mijn zoontje slaapt er heerlijk in
Bedankt voor de tip, wat een leuke uv pakjes hebben ze daar! Was nog op zoek dus dit komt goed uit.
Het zijn dubbele maten, herinner ik me goed van hier dat next direct valt als de grootste maat? Dus 80-86 valt als 86 dan. Welke maat heb jij aangehouden?
De oudste zit in 104/110. Haar ene badpak is 104 en die zit nu perfect, dus deze maar beetje op de groei gekocht in 110. En voor de jongste in maat 98. Ze is net 2, maar al best groot dus hoop dat het goed zit. En anders zit het wat groter, is niet zo erg, ze heeft ook nog een luier dus die moet er wel onder passen. Maar over het algemeen valt het wel groot indd
Dat is mooi, want ik wil 86 maar 86-92 is uitverkocht. Dus ik moet voor 80-86 gaan want ik wil per se dit printje uiteraard
Bedankt! Het liefst zou ik meerdere pakjes kopen want ze zijn zo leuk haha, maar laat ik maar even gewoon normaal doen.
Update:
Bij deze dan ook de aankoop, met dank aan @Unquestionable voor de tip
Kinderbijslag en sale is een goede combi
Voor L:
Voor I:
Zij wil eigenlijk nooit broeken dragen en alleen op oneven dagen in even weken bij godsgratie een legging dus ik heb haar nu zelf broeken en leggings uit laten zoeken. Kleine Nel Veerkamp
Ik snap dus deze pakjes niet zo goed. Heb er zelf ook één hoor, maar nog nooit een logisch moment gehad om hem aan te doen. Als ze nat zijn, doe je ze toch het liefst zo snel mogelijk uit anders loop je met zo’n nat truitje aan. Dus dan kun je ze net zo goed gewoon een shirt aandoen? Of mis ik iets?
Een gewoon shirt biedt niet zoveel uv bescherming. Wij gebruiken zo’n pakje op strand, maar ze gaat meestal toch het water niet in of alleen met dr benen.
Ook een uv badpakje in een klein maatje van Liewood via vinted. Kende die van Next niet dus die ga ik zeker volgend jaar aanschaffen! Helaas heeft Next niet echt kleine maatjes in uv pakjes maar ze zijn wel erg mooi @Unquestionable