Weet iemand waar dr Martens voor kinderen in de aanbieding zijn? En dan echt maat 23/24
Heeft iemand onlangs nog een baby teddy jasje gekocht? Ik ben opzoek naar eentje maar nog geen mooie gevonden.
Prenatal heeft mooie op het moment!
Oeh ben heel benieuwd naar deze black friday deal… waar heb je ze besteld?
Welke maat? Ik heb nog een 68 liggen hier van Hema vorig jaar. Crème beige met een zwart zakje er op.
Moet hem nog op Vinted gooien maar steeds niet gedaan hehe
Bij The Nappy Lady, een britse webshop. Het was 200 pond voor deze set.
Oeh jammer, zit net in 74!
Weet iemand hier of Zara meedoet met black friday?
Ik heb ook die van Prenatal 
Ik las in het black Friday topic dat ze vorig jaar wel meededen met goede kortingen, dus denk dit jaar ook. Ik hoop alleen wel dat alles niet heel snel uitverkocht is wat nog wel eens zo is met Zara en h&m bij kortingen.
Die schattige zijn maar tm 62 zie ik 🥲
Ohhh balen! Ik zie dat ze sowieso niet meer degene hebben die ik heb, met de oortjes! Misschien in een winkel?
Heeft iemand een website ontdekt waar House of Jamie nu met korting wordt verkocht? 
Ik kan wel voor je kijken bij de Zeeman hier, als je wilt?
Wij hebben van dit soort dingen die we met verven gebruiken en ipv dat ik ze dan achter dicht doe met de drukker/het klittenband knoop ik ze in haar nek want anders is de hals te groot. Misschien scheelt dat?
Jaa ik twijfelde ook nog over die romper, zo leuk! 
Ja en vorige keer bij de sale zou het om 20u zijn en toen begonnen ze ineens deels eerder, lag om 20u alles er uit en toen je er uren later weer bij kon was alles op.
Ofzo. WAs iig drama bij die sale 
Ja dit inderdaad. Mandjes leeggooien, jasjes niet meer op voorraad, en dan na een paar dagen weer wel op voorraad voor de oude prijs. En niet kloppende maatjes. Ik koop niets meer bij Zara, teveel gedoe.
@tijgerlelie J blijft volledig vlekvrij door dit fijne ding van Hema: https://www.hema.nl/kind/speelgoed/tekenen-knutselen/kliederschort-15900006.html
Voor de kraag misschien wat ossengal gebruiken.