Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ohhh balen! Ik zie dat ze sowieso niet meer degene hebben die ik heb, met de oortjes! Misschien in een winkel?

Heeft iemand een website ontdekt waar House of Jamie nu met korting wordt verkocht? :grimacing:

Ik kan wel voor je kijken bij de Zeeman hier, als je wilt?

1 like

Kunnen we vreetjurk gewoon de officiele zoekterm maken? Zoekt zoveel makkelijker op Vinted :joy:

5 likes

Wij hebben van dit soort dingen die we met verven gebruiken en ipv dat ik ze dan achter dicht doe met de drukker/het klittenband knoop ik ze in haar nek want anders is de hals te groot. Misschien scheelt dat?

Jaa ik twijfelde ook nog over die romper, zo leuk! :heart_eyes:

1 like

Ja en vorige keer bij de sale zou het om 20u zijn en toen begonnen ze ineens deels eerder, lag om 20u alles er uit en toen je er uren later weer bij kon was alles op.
Ofzo. WAs iig drama bij die sale :joy:

2 likes

Ja dit inderdaad. Mandjes leeggooien, jasjes niet meer op voorraad, en dan na een paar dagen weer wel op voorraad voor de oude prijs. En niet kloppende maatjes. Ik koop niets meer bij Zara, teveel gedoe.

@tijgerlelie J blijft volledig vlekvrij door dit fijne ding van Hema: https://www.hema.nl/kind/speelgoed/tekenen-knutselen/kliederschort-15900006.html

Voor de kraag misschien wat ossengal gebruiken.

6 likes

Ik had het echt helemaal uitgedokterd met m’n man. Zat boven op een van onze slaapkamers met de beste verbinding te wachten. Hij beneden met kind. En droop na een half uur drie kwartier teleurgesteld af naar beneden :’)

5 likes

Zara heeft nu al 40% korting op bepaalde stukken.

Dit staat nu op onze zolder te wachten op Sinterklaas volgende week. We hebben ons helemaal zitten verkneukelen als ouders haha

41 likes

Ik heb de laatste tijd wat mooie boeken gekocht voor J die een enorme boekenwurm is. De meeste kocht ik bij Boekenkraam, waar ze als ‘licht beschadigd’ verkocht worden met grote korting. Vaak is er niet eens een beschadiging te zien, en met zo’n klein kindje komen er vroeg of laat toch krasjes / kreukels in.

Deze vindt ze het allerleukst. Er staan veel plaatjes in van dieren en ze is supertrots als ze ze goed kan benoemen (al staan er ook nog moeilijke dierennamen in die ik zelfs niet wist). Een heel leuk en leerzaam kijkboek (geen verhalen).

Van dezelfde makers, deze moet nog bezorgd worden maar ik verwacht evengroot enthousiasme bij J. Ook gekocht bij Boekenkraam:

Deze kocht ik nieuw. Ik ben fan van de reeks en nu is er een omnibus uitgebracht. Deze serie heeft een speciaal plekje in ons hart omdat de naam waarmee we J soms roepen net zo is als van de protagonist:

En deze, aangezien hij zo toepasselijk is voor J. Een heel grappig boekje.

16 likes

Ik doe er altijd nog een siliconen slab overheen, want anders beland een groot deel alsnog op zijn schoot. Maar de slab sluit wel redelijk goed aan in zijn hals, dus heb eigenlijk nooit problemen met vieze kragen.

1 like

Gaaf! Die willen wij ook gaan geven. Toevallig ergens met korting gescoord?

Nee gewoon volle prijs betaald :grimacing: Hebben er lang over nagedacht of het niet beter was voor haar verjaardag, maar dat is pas in april en ik denk dat ze het nu al heel leuk vindt.

1 like

Met Black friday korting :grimacing:

8 likes

Ik ben benieuwd, hoop dat het helpt! Ben sowieso blij met dat ding, want zelfs met pap bijv. blijven z’n kleren 9 van de 10 keer schoon. Of ik heb een hele nette eter van 16 maanden. :joy:

Leuk, waar heb je de korting weten te scoren? :star_struck:

Bij hedgehog en Deer! Is een klein boetiekje met een webshop!

2 likes

Kwam dit net tegen, toevallig zocht ik een leuk nieuw setje!

27 likes