Omg ik heb net een Wobble gescoord bij de kringloop voor 3,50
Wow
What?!?
Hahaha ja echt he. Hij was ook nog afgeprijsd, van 7,50
Wij hebben dat eerste boek ook. Maar M. is tien maanden en ik leer haar nu maar de gemakkelijke namen dus gewoon “vogel” ipv “rode ibis”
Dat doen wij bij sommige dieren ook inderdaad.
Wajoooo wat een mega goede deal.
Woooow ik zou bijna gefeliciteerd zeggen
In de aanbieding bij Bol. Wilde dit eerst geven met haar 1ste verjaardag in september, maar toen kon ze nog niet echt staan en nu wel. Denk dat we er maar een kerst cadeau van gaan maken, want ik denk niet dat het me zou lukken om dit een jaar te bewaren.
Master of vlekken… Teach me:
Hoe krijg ik vieze, vergeelde kragen weer mooi schoon?
Omg nooo! Goeie deal!
Ik mis echt goeie kringloopwinkels hier in de buurt.
En tijd om er in m’n eentje te gaan neuzen.
En geld om dingen te kopen.
Hmm
@LunaLovegood Ja dit is wat ik altijd als eerste probeer. Maar volgens mij had @Suikerklontje ook nog wat tips!
Maar, maar, maar… Het is winter. (Ja oké het zonnetje schijnt nu ook wel af en toe, maar brrr)
Het zijn ook echt al oude vlekken op kleding die al meerdere keren gewassen is. Maar ziet er gewoon zo smoezelig uit.
Hoe vallen de maten van Ielm? J is 2 en draagt meestal maat 98 (soms 98/104). Maar als ik de maatvoering mag geloven is 98 bij Ielm voor 4 jaar… Wat klopt er?
SINT SHIZZELLLL
Dit jaar probeer ik duurzamer & lokaler te kopen voor de feestdag. Meer tweedehands, wat ik echt mede dankzij dit forum niet meer gek vind ofzo?
Waarom moet Alles nieuw? 3x ermee spelen en het is toch ook bekrast.
Something they want
Van marktplaats:
Voor E lokale speelgoedwinkel ga ik deze halen vandaag of morgen, leggen ze voor me klaar. Dat vond ik wel beetje vies ofzo tweedehands (bijt / bad speeltje). Zeker na m’n laatste spruw ervaring
Van opa & oma krijgen ze ook nog zo’n vilt kerstboom
Something they need
… die moet ik nog haha
Ik zoek een Zazu schaap wekker ding en voor E een leuk tasje voor Kdv
Something to wear
Sokken voor t hele gezin - love it
Super, dank!
Ik weet ook niet precies hoe het valt, is mijn eerste bestelling dus ik hoop dat ik goed heb gegokt qua maat.