Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Dank voor je antwoord en het delen van je tip!
Ik ga denk ik een 104 bestellen voor J. Beter te ruim dan te strak.

2 likes

Aw zo schattig. Ik koop ook alles met kangoeroes en koala’s haha. Ik heb alleen gisteren een bestelling bij H&M geplaatst maar ben dit vergeten:

2 likes

@SpeedOfSound Dit setje heeft K. ook, is zo leuk als ze die aanheeft!

Bij zeeman hebben/hadden ze ook veel dingen met koala’s laatst en bij ons liggen iig de pyjama’s en kussentjes nog in de winkel. Pyjama’s zijn wel roze, weet niet zeker of ze daar ook een niet rozevariant van hebben want niet opgelet.

1 like

Ja alles met koala’s is roze, echt jammer.

En mijn kind mag best roze aan maar niet als baby, want ik heb een hekel aan roze. Als het een meisje was kreeg het die pyjama’s ook niet.

1 like

Aaah jammer idd :frowning: terwijl die andere lijn die ze toen ook tegelijkertijd in de folder hadden (met raketten geloof ik) prima voor iedereen kan.

1 like

@Nefertiti ik ken iemand bij ons uit het dorp die had alles roze. Van de muren tot kleren tot wandelwagen en flesjes aan toe. Echt alles. En toen werd het kindje geboren… en bleek het een jongetje te zijn.

Wij hebben ook heel veel unisex in de kleine maatjes op een paar dingen na. K. haar eerste pakje was neutraal (wit met een roodtint) en ik zit nu al wekenlang met het dilemma in mn hoofd dat ik nu nog geen leuk eerste pakje heb wat neutraal is. Het pakje waar ik verliefd op ben geworden heeft namelijk een rood broekje en in de print van het top zit ook roze. En dat vind ik zielig voor K., dat zij een unisex pakje had en deze baby wel een eerste pakje met roze erin zou hebben. Echt wat een redenatie :sweat_smile: het is niet een knalroze pakje ofzo, maar er zit naast rood en paars ook roze in de print.

Edit; ik heb trouwens voorgesteld om deze baby hetzelfde eerste pakje als K. aan te doen maar dat vindt mn man niet leuk. Stommm. Misschien stop ik het toch in mn ziekenhuistas :crazy_face:

Deze op de groei (heel erg op de groei vrees ik, leuk voor de brugklas dan!) voor al het buitenspelen op school volgend jaar en een maatje kleiner voor nu.

Van Ielm :wink:

Haha die redenatie. Wij hebben volgens mij alles genderneutraal, behalve de gekregen kleding natuurlijk :roll_eyes: ook voor een eventuele tweede vind ik dat wel handig.
Nouja eigenlijk hebben we van alles in alle kleuren behalve roze :’)

2 likes

Uhuhohuhohoh :joy:

Ik heb een theorie dat tweede kerstdag er alleen is zodat je lekker veel leuke kleren kan kopen en ze ook daadwerkelijk aan kan

1 like

Zalando heeft dikke korting op sneakers!!

Meteen voor de komende tijd alvast besteld.

5 likes

Wow, mooie prijzen ja! Ging al kijken, maar helaas valt het in de iets kleinere maatjes tegen.

Bedoel je die voor 4 jaar?

Ik heb 104 besteld, volgens de site is dat voor kindjes van 5 jaar. J is 2. :joy:

Jeetje wat een gekke maatvoering dan. Ik denk dat ik met 104 safe zit.
Leuk printje trouwens!

Ja hallo, nu wil ik hem helemaal voor babyzus. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem mag pas kopen als ik eerder in wordt geleid haha😅

K. paste niet in maat 50 na de geboorte (of naja paste wel maar was hoogwater en croptops), behalve Zeeman maat 50.

1 like

Joeee waarvan? Is dit zeeman?

1 like

Jaaa ik heb hem ook :star_struck: alle baby’s gaan forumtwinnen met kerst haha. @Superkonijn jij hebt hem niet toevallig ook gekocht? :smirk:

3 likes

Ik heb de ijsbeer trui van de zeeman gekocht voor kerst. Met groen jogging broekje erbij. Kan ze lekker uitbuiken haha

2 likes

Ik heb hem in maat 62 gekocht want E draagt pas 2 weken ofzo 62, en ik vind inderdaad pakjes van de zeeman altijd redelijk groot vallen. Ik kan ook nog wel eens hier voor je kijken of ze nog een maat 68 hebben hangen?

1 like

Ik kan morgen wel even kijken! Gaat dus om dat pakje dat @Wonderland postte? En welke maat dan? Stuur maar even een berichtje anders.

1 like