Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Kerst outfit klaar :heavy_check_mark:

6 likes

Ik heb deze besteld https://www.babylux.nl/pallas-b-fix-autostoel-cybex.html?gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETz4-A4GWoaV6NyU4VW30WAPX3Fno2K77KvlRNC1Sdxtdt1ii8h6rYYaAmSFEALw_wcB

Joeee ik heb me ook laten verleiden

8 likes

Dit is van Monsieur Mini.
Maar wel slecht verkrijgbaar in Nederland (zover ik kon vinden). Dit heb ik gekocht op Olive and Mint.

1 like

Toch nog redelijk wat in mn mandje gebleven gelukkig. En ook wat dingen voor mezelf besteld (ja ik pas nog kindermaat :joy:)

6 likes

Hier minder succes. Maar wel 3 lieve jurkjes weten te scoren :heart_eyes:

7 likes

Bedankt voor de tip :grin:

4 likes

Grrr het leukste bloesje verdween net voor het betalen uit mn mandje bij zara en toen kreeg ik stress en nu heb ik een beetje een vreemde bestelling gedaan. We gaan het zien haha! Iig dat schattige regenjasje wat ik hierboven ook al voorbij zag komen

3 likes

Zara sale :blush:

6 likes

@June88 Ik heb heel veel 86 zara in de sale gekocht! Maar de filter optie staat er niet tussen. Dus je moet m even op alles zetten en dan per kledingstuk kijken. Bijna alles was er nog in 86!

Alles wat ik wilde hebben van Zara is niet in de sale, schiet weer lekker op dit :joy:

Ja ik ben er ook weer ingetrapt… Benieuwd hoeveel dingen ik terug moet sturen omdat de maatvoering weer ruk is.

2 likes

@Arya same! Viel me echt wel tegen eigenlijk.

Even in een spoiler want het is best veel

Alles van Zara voor de peuter. Alleen het dierenshirt en de jas met korting, newborn babykleren viel ook tegen.

Ook voor de peuter (H&M)

Voor de baby (H&M)

Berenpakje en bamboe rompers via vinted voor de baby (niet mijn foto’s). Zo jammer dat Hema niet wat meer bamboe overslagrompers met print heeft, zo’n fijn stofje is dat.

En een cadeautje voor m’n neefje die 9/10 keer een verkleedpak draagt als ik daar kom

En voor m’n pubernichtje

Ben benieuwd hoeveel we houden, de maten bij Zara zijn zo raar en de stofjes bij H&M soms zo dun.

5 likes

Ik heb 3 dozen besteld :see_no_evil:

Geinfluenced door jullie hoor. Net m’n Etos bestelling gedaan:

Die korting, zo heerlijk om te zien!

4 likes

Heb je een linkje van de bovenste tuinbroek/salopette? Ik kan hem niet vinden. :pensive:

Misschien een stomme vraag, maar blijven dit soort doekjes voor een lange tijd goed? Mijn baby komt pas eind maart/begin april, maar dit is natuurlijk een mega goede aanbieding.

Ik hoop het, want mijn baby komt in februari :joy: Maar als ik hierboven lees dat iemand 3 van deze verpakkingen heeft gekocht nu denk ik het wel zolang ze dicht zitten natuurlijk.

1 like

Goed punt :stuck_out_tongue: Dan toch maar bestellen.

2 likes

Hahaha ik heb precies deze bestelling ook gedaan . :joy:

1 like