Alvast wat kleertjes in de volgende maat. Scheelt toch weer met Blackfriday korting.
Van het setje alleen het shirtje.
Alvast wat kleertjes in de volgende maat. Scheelt toch weer met Blackfriday korting.
Hoeveel had je nou in je mandje zitten dat je er niks meer bij kon doen? Of was dat niet ook zara?
Hahahaha hier ook! Had het vooraf klaargezet en dacht dat meer dan de helft wel weer weg zou zijn, maar bijna alles was er nog. Heb het maar gewoon allemaal besteld en dan thuis ff kijken naar de maten en selectie maken. En met Klarna betaald
Klote Zara! Netjes tot 23:00 gewacht en toen alles toegevoegd. Wil ik gaan afrekenen, hop bijna de helft al uitverkocht. Hoe dannn??? Toen maar weggeklikt
Ik ging net even kijken, want stippenjasje @Wonderland is wel erg leuk.
En toen zag ik meer Geen idee hoe Zara valt. Maar hoop dat het past.
Goeie buit!
Heb het idee dat er nu veel meer beschikbaar is dan de laatste sale. Die was echt om te huilen.
Zijn er ergens nog goede BF deals voor autostoelyjes?
Wij hebben altijd deze billendoekjes. Vindt ze heel fijn en nu dus mega aanbieding, 6 pakken voor €4. Normaal rond de €2 per pak. Deze aanbieding is vaker maar dan €5 per 6 en meestal snel uitverkocht. N. was wakker en had ineens een helder moment om nu al die doekjes te bestellen. Aanbieding is alleen vandaag. Ik ga heel lekker op deze korting
Ik heb deze besteld https://www.babylux.nl/pallas-b-fix-autostoel-cybex.html?gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETz4-A4GWoaV6NyU4VW30WAPX3Fno2K77KvlRNC1Sdxtdt1ii8h6rYYaAmSFEALw_wcB
Dit is van Monsieur Mini.
Maar wel slecht verkrijgbaar in Nederland (zover ik kon vinden). Dit heb ik gekocht op Olive and Mint.
Toch nog redelijk wat in mn mandje gebleven gelukkig. En ook wat dingen voor mezelf besteld (ja ik pas nog kindermaat )
Grrr het leukste bloesje verdween net voor het betalen uit mn mandje bij zara en toen kreeg ik stress en nu heb ik een beetje een vreemde bestelling gedaan. We gaan het zien haha! Iig dat schattige regenjasje wat ik hierboven ook al voorbij zag komen
@June88 Ik heb heel veel 86 zara in de sale gekocht! Maar de filter optie staat er niet tussen. Dus je moet m even op alles zetten en dan per kledingstuk kijken. Bijna alles was er nog in 86!
Alles wat ik wilde hebben van Zara is niet in de sale, schiet weer lekker op dit