Nu hopen dat mn vriend niet thuis is als dit allemaal bezorgd wordt
Gevalletje great minds think alike 
Ja ze blijven wel lang goed. Hier vliegen ze er wel echt doorheen, heb ook 2 kindjes in de luiers. Als je nog geen kindje hebt zou ik niet meteen zo een grote doos bestellen, misschien bevallen ze niet en dat zit je met veel billendoekjes waar je niks mee kan.
Ik heb nog geen kindje maar al wel besteld. Ach, kan altijd iemand anders er blij mee maken. Komt wel ergens terecht
Thanks!
Ik denk dat ze je wel bevallen hoor. Ze zijn niet te droog en niet te nat, en hebben geen sterke geur. J heeft een gevoelige huid maar verdraagt deze heel goed.
Ja 20% op de site van Name it!
Ik vind ze zelf heel fijn. Ook voor mijn zoontje die een hele gevoelige eczeem huid heeft. Ze zullen je vast goed bevallen!
Helemaal geen maat 86 (en 92) bij Zara?
Misschien maar beter ook😅
Dat lijkt zo! Maar als je een willekeurig kledingstuk aanklikt is hij er vaak nog wel in die maat.
Ik ging niks kopen met blackfriday 
Ik mocht vandaag naar kantoor
. Dus tijdens lunch even de stad in:
En dan alsnog maar mn zara bestelling:
Voor alle Disneylovers: de nieuwe Zeemanfolder is echt 

jammer dat K. Met de feestdagen nog niet in maat 92 past, want heb hele leuke rokjes en topjes in die maat gezien.
Zeeman zit hier dus langs de apotheek en had een andere pyjama gezien bij die insta van helmond de bus, dus dacht even snel kijken.
Nam deze pyjama’s mee voor K. en babyzus
Broekje is donkergroen, tis al beetje donker binnen.
En voor deze ging ik dus (vanaf mt 92, maar dacht die gaat ze vanzelf passen)
En verder heb ik me keurig ingehouden niet bij name it of zara van alles te bestellen. Best knap van mezelf haha.
Ik doe vrolijk mee!
Niet met kleding want de kast is al te vol maaarrr:
En na lang twijfelen:
Uiteindelijk de beste actie op draagzak.nl.
Nog bedankt voor de tip @Suikerklontje! Tula zelf heeft nu ook 20%.
Ik hoop het! Vorig jaar wel een keer draagzakken getest met zo’n verzwaarde pop in de winkel en dat was niet zo een heel groot succes
Maar had toen ook niet echt de tijd genomen en er was teveel keuze. Mocht het echt niets zijn, dan is hij ook zo weer doorverkocht!
Mijn vinted aankopen zijn binnen! Super snel gegaan. Allemaal noppies, prénatal en tumble n’dry.
Maat 50:
Maat 56:
Super leuk! Waar zijn de croissant items van?
Dat Disney kerstpakje 
ik ga morgen meteen langs de zeeman
Ik heb al 3 keer dat Zara regenjasje in mijn winkelmandje gedaan (want: stippen). Maar toch ook weer er uit gehaald. Als het regent blijven we binnen of pak ik de auto.
Maar leuk is het jasje wel!
De twee broekjes op de onderste foto zijn van noppies. Voor die twee samen heb in €4 betaald. Totaal was ik €21,50 kwijt.