Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

@Arya same! Viel me echt wel tegen eigenlijk.

Even in een spoiler want het is best veel

Alles van Zara voor de peuter. Alleen het dierenshirt en de jas met korting, newborn babykleren viel ook tegen.

Ook voor de peuter (H&M)

Voor de baby (H&M)

Berenpakje en bamboe rompers via vinted voor de baby (niet mijn foto’s). Zo jammer dat Hema niet wat meer bamboe overslagrompers met print heeft, zo’n fijn stofje is dat.

En een cadeautje voor m’n neefje die 9/10 keer een verkleedpak draagt als ik daar kom

En voor m’n pubernichtje

Ben benieuwd hoeveel we houden, de maten bij Zara zijn zo raar en de stofjes bij H&M soms zo dun.

5 likes

Ik heb 3 dozen besteld :see_no_evil:

Geinfluenced door jullie hoor. Net m’n Etos bestelling gedaan:

Die korting, zo heerlijk om te zien!

4 likes

Heb je een linkje van de bovenste tuinbroek/salopette? Ik kan hem niet vinden. :pensive:

Misschien een stomme vraag, maar blijven dit soort doekjes voor een lange tijd goed? Mijn baby komt pas eind maart/begin april, maar dit is natuurlijk een mega goede aanbieding.

Ik hoop het, want mijn baby komt in februari :joy: Maar als ik hierboven lees dat iemand 3 van deze verpakkingen heeft gekocht nu denk ik het wel zolang ze dicht zitten natuurlijk.

1 like

Goed punt :stuck_out_tongue: Dan toch maar bestellen.

2 likes

Hahaha ik heb precies deze bestelling ook gedaan . :joy:

1 like

image
image

Nu hopen dat mn vriend niet thuis is als dit allemaal bezorgd wordt :sweat_smile:

11 likes

Gevalletje great minds think alike :upside_down_face:

1 like
2 likes

Ja ze blijven wel lang goed. Hier vliegen ze er wel echt doorheen, heb ook 2 kindjes in de luiers. Als je nog geen kindje hebt zou ik niet meteen zo een grote doos bestellen, misschien bevallen ze niet en dat zit je met veel billendoekjes waar je niks mee kan.

1 like

Ik heb nog geen kindje maar al wel besteld. Ach, kan altijd iemand anders er blij mee maken. Komt wel ergens terecht :slight_smile: Thanks!

1 like

Ik denk dat ze je wel bevallen hoor. Ze zijn niet te droog en niet te nat, en hebben geen sterke geur. J heeft een gevoelige huid maar verdraagt deze heel goed.

2 likes

Ja 20% op de site van Name it!

1 like

Ik vind ze zelf heel fijn. Ook voor mijn zoontje die een hele gevoelige eczeem huid heeft. Ze zullen je vast goed bevallen!

1 like

Helemaal geen maat 86 (en 92) bij Zara?
Misschien maar beter ook😅

Dat lijkt zo! Maar als je een willekeurig kledingstuk aanklikt is hij er vaak nog wel in die maat.

Ik ging niks kopen met blackfriday :see_no_evil:

Mn baby kruipt nog niet eens maar he deze komt vast ooit van pas

Ik mocht vandaag naar kantoor :partying_face:. Dus tijdens lunch even de stad in:

Dit lieve koffertje met sambabal van sostrene grene

Dit setje van zara Home

En dan alsnog maar mn zara bestelling:

7 likes

Voor alle Disneylovers: de nieuwe Zeemanfolder is echt :partying_face::partying_face::partying_face: jammer dat K. Met de feestdagen nog niet in maat 92 past, want heb hele leuke rokjes en topjes in die maat gezien.

Zeeman zit hier dus langs de apotheek en had een andere pyjama gezien bij die insta van helmond de bus, dus dacht even snel kijken.

Nam deze pyjama’s mee voor K. en babyzus

Broekje is donkergroen, tis al beetje donker binnen.

En voor deze ging ik dus (vanaf mt 92, maar dacht die gaat ze vanzelf passen)

En verder heb ik me keurig ingehouden niet bij name it of zara van alles te bestellen. Best knap van mezelf haha.

9 likes

Ik doe vrolijk mee!
Niet met kleding want de kast is al te vol maaarrr:

• Etos billendoekjes
  • Neutral zinkzalf + babyshampoo
    Was helaas te laat voor de Naif actie.

En na lang twijfelen:

:smiling_face_with_three_hearts: Uiteindelijk de beste actie op draagzak.nl.
Nog bedankt voor de tip @Suikerklontje! Tula zelf heeft nu ook 20%.

12 likes