Och die pakjes van name it! Zo zoet

@Patagonia Ik zag dat jij een bestelling hebt gedaan bij babylux. Ik ken die winkel niet maar zag een goede aanbieding maar wel bijna in de categorie te mooi om waar te zijn die prijs. Ben jij bekend met die winkel, is het betrouwbaar?
Ja! Donderdag hadden we het besteld en vrijdag al binnen.
Ik zie op insta dat ze nu bij zeeman wel neutrale koalapakjes hebben. Geen idee of het je smaak is, maar wilde ze toch even tippen!
Jeej ze hadden hem bij ons kleine filiaal, ik krijg er helemaal retro vibes van. Nu nog wachten op de kerstboom 
@Ovenschaal Jaa ik heb dezelfde (in het bruin) en fiets er al heel trots mee rond terwijl de baby nog niet eens mee mag op de fiets
. Hij is ook perfect om je tas op te zetten als je boodschappen hebt gedaan ben ik achter gekomen.
Huhh slaapzakken met 40 procent? Ik had er een voor 20 procent.
Jammer ik hoopte op een kortingscode die ik niet had gezien haha
Dat windschermpje hebben we ook inderdaad anders vangen ze best veel wind denk ik. Oh wat leuk dat jullie waarschijnlijk al snel kunnen! Bij B. gaat het ook steeds beter maar ik denk dat echt los zitten nog wel eventjes duurt. Ik kan niet wachten, lijkt me zo gezellig om samen te fietsen!
Mijn ervaring is dat ze anders best koude oortjes krijgen, wij hebben een bivakmuts van H&M die dun genoeg is dat ie onder het helmpje kan. Ideaal!
Deze als black Friday aankoop
En ik was geïnspireerd om ook op zoek te gaan naar een Tula free to grow. Heb deze variant via marktplaats op de kop weten te tikken
Waar heb je de cybex gekocht? 
Ja! Ze hadden er niet zoveel meer dus heb nu een 62 voor N gekocht (ze draagt normaliter 68), op hoop van zegen. En de trui dan weer in 74 want die vind ik klein ogen.
Bij Babypark
Heel leuk pak! Wij hebben iets vergelijkbaars van lodger dus ik denk op mooie dagen die en op koude dagen haar skipakje? Die muts van je post hierna is ook een goeie! Dilling heeft echt een vaste klant aan mij sinds iemand het hier tipte. Die sokjes zijn zo zacht en die pyajamaatjes zijn perfect in ons oude tochtige huis
Ik deel deze ondanks dat het geen kinderaankoop is toch even hier… want het is wel een halve kinderaankoop om straks te matchen met de meisjes. Van H&M. Nu al zin om straks het allemaal aan te doen en een foto van ons samen voor de kerstboom te maken 
Nu nog kijken of ik iets leuks wat erbij past voor mn man kan vinden, maar ga daar echt geen €60,- aan uit geven want hij doet dat 1xaan om mij een plezier te doen en daarna misschien een keer als hij het snachts echt koud heeft.
Ik moet echt stoppen.
Maar iig al volgende maat en voor der verjaardag
En nog 2 paar schoenen van shoesme met korting nu 39 euro per paar. Echt hele mooie kwaliteit schoentjes zeg. Wil ze eigenlijk in mijn maat 
Roze en zebraprint. Die laatste is een maatje te groot maar groeit ze wel in.
Eh heb ik wat gemist of gaat N nog in een maxi cosi

voor kerst