Het is gelukt hoor @Wonderland
Waar heb je de cybex gekocht?
Ja! Ze hadden er niet zoveel meer dus heb nu een 62 voor N gekocht (ze draagt normaliter 68), op hoop van zegen. En de trui dan weer in 74 want die vind ik klein ogen.
Bij Babypark
Heel leuk pak! Wij hebben iets vergelijkbaars van lodger dus ik denk op mooie dagen die en op koude dagen haar skipakje? Die muts van je post hierna is ook een goeie! Dilling heeft echt een vaste klant aan mij sinds iemand het hier tipte. Die sokjes zijn zo zacht en die pyajamaatjes zijn perfect in ons oude tochtige huis
Ik deel deze ondanks dat het geen kinderaankoop is toch even hier… want het is wel een halve kinderaankoop om straks te matchen met de meisjes. Van H&M. Nu al zin om straks het allemaal aan te doen en een foto van ons samen voor de kerstboom te maken
Nu nog kijken of ik iets leuks wat erbij past voor mn man kan vinden, maar ga daar echt geen €60,- aan uit geven want hij doet dat 1xaan om mij een plezier te doen en daarna misschien een keer als hij het snachts echt koud heeft.
Ik moet echt stoppen.
Maar iig al volgende maat en voor der verjaardag
En nog 2 paar schoenen van shoesme met korting nu 39 euro per paar. Echt hele mooie kwaliteit schoentjes zeg. Wil ze eigenlijk in mijn maat
Roze en zebraprint. Die laatste is een maatje te groot maar groeit ze wel in.
Eh heb ik wat gemist of gaat N nog in een maxi cosi
Ik heb besloten dat maat 92 onacceptabel is en we per heden teruggaan naar maat 62.
Haha nee, de maxicosi die we hebben paste nooit echt lekker op het onderstel dus wil eens kijken of ik niet een nieuwe kan kopen ooit voor een tweede. Vooralsnog zit het bij mij goed op slot verder. Aint nobody got time and energy for that!
*ik heb geen behoefte aan mensen die aangeven dat de maxicosi over een X aantal jaar niet meer veilig is:) *
Hahaha studie he. Dan is er geen ruimte meer voor andere dingen.
Ik prop S ook het liefst in berenpakje maat 56, aangezien ze die maar 1x gedragen heeft. Maar alleen d’r linkerbeen past daar nog in
Jup! En ook heel eerlijk nog geen behoefte aan. Lijkt me heel leuk om weer een baby te hebben, maar ben ook zo druk met N die nog volop ontwikkeld. En hecht nog iets te veel waarde aan op de bank liggen en netflix kijken.
Bij jou is de kans dat R weer in maat 56 past groter dan dan S erin kan hahaha
Nee is toch goed ook, is ook wel lekker als N al wat zelfstandiger is als er nog een baby bij komt (vertel ik uit ervaring met mijn handenbinder-baby).
Ah ja m’n spekkie S
R is gewoon een kleine spillepoot
Hahaha N zat laatst een paar keer vast in haar oude badzitje toen we de zolder aan t opruimen waren, ook over de zeik hahahaha.
Pfoe ja, ik vind het best moeilijk soms. Hoor omdat de keuze voor mijn gevoel op dit moment ongeveer voor mij is gemaakt omdat die studie gewoon te zwaar is en nu al heel veel tijd kost. Om me heen zijn heel veel moeder met een kindje van N dr leeftijd opnieuw zwanger en ik sta er gewoon zo dubbel in, ik moet er niet aan denken maar weet niet hoe het zou zijn als ik geen studie deed…
Ik heb een tweedehands Maxi-Cosi
Ik ook!
Met mijn rijstijl is niets veilig!!
Dit was zo’n goed idee
Weinig cadeautjes enzo. Ze hebben niet veel nodig blabla.
Kwamen m’n schoonouders met een hele doos cadeaus: “niet open maken voor de 5e he!”
Hahahahahaha die emoji op N. der gezicht. Zegt die iets over der bui vandaag?
@Superkonijn en dan valt iedere winkel ook weer net anders… zo fijn. Wel hele leuke dingen en kleuren en in het voorjaar is het ook nog fris af en toe, gewoon een hemdjesromper eronder en dan een trui, kan prima