Hoop dat de kleur van de onderste en beetje leuk is. Op mijn scherm leek het bordeaux, maar de beschrijving is paars. Alles van lindex.
Zeker haha! Kleine duivel is het
Ik zie dit helemaal voor me nu, kleine riddertjes op hun (fiets)paard
Tweedehands aankopen!
Trui is van Tinycottons en Vans in perfecte staat. Boekje is ook echt nog super mooi, heel lichtjes beschadigd op de rug maar boeie.
Edut: oh lelijk licht. De trui is niet echt roze maar meer zalm-oranje.
Ik zet die prijzen er ook wel op. Anders verkoopt het niet
Deze maar dan voor 12 euries via Vinted!! We waren gisteren gaan wandelen en overal lagen waterplasjes waar ze gelijk in ging stampen en springen, dus de volgende x zijn we voorbereid haha.
Tip: ze verkopen deze kerstbomen nu ook bij de Action voor 4 euro!
Oehhh ja ja ja op naar de zeeman maar weer! Ik zag trouwens dat E en K nog vaker kunnen twinnen dan alleen met kerst, want dat setje met dennenbomen van de h&m heb ik vorige week ook gekocht
Ja vind ik ook! Alleen niet echt wandelproof haha, wel een beetje dun voor in de winter. Maar ach, meestal zitten we toch binnen
Je kan het ook als bundel op vinted zetten. Heb je er wat minder werk aan als je het in 1x verkoopt. Ik zoek nog rompers voor m’n nog te geboren baby dus je kan ook hier een foto plaatsen
Oh wat leuk
Heeft iemand ergens een mini kerstmuts gezien toevallig?
Ik moet echt op mijn handen zitten, ik ben drie weken na kerst uitgerekend maar ik wil het kopen ‘voor het geval dat’. Niet handig.
Dankjewel! Als het maar duidelijk voor een baby is haha, wil het met kerst gaan vertellen en leek me wel grappig zo! Ga zo even langs de zeeman dan
Bij Prenatal lagen ze laatst ook voor 1 of 2 euro geloof ik.
Mooie vondsten zeg!
En mochten ze niet splinternieuw zijn, er gaan zeer waarschijnlijk mosterdgroene vlekken op komen en ladingen ossengal, dus ze zijn al vrij snel niet meer als nieuw.
Love it! Die bovenste is wel heel leuk voor onder de kerstboom zeg , ik moet echt ophouden ons kind kan een hut bouwen van gestapelde prentenboeken
@Superkonijn @anon69899736 dat kerstmutsje past onze baby van 7 maanden nu goed. Ze heeft een iets kleiner hoofd dan gemiddeld maar dan weet je ongeveer de maat!
Ah super dankjewel, met een beetje geluk past het dan volgend jaar kerst
Hij is wel echt heeeeeeeeel mooi hoor