Hahaha ook leuk 
Maar je kan in de chat op vinted toch klikken op ‘vertaal deze chat’? Ik antwoord/stuur mij vraag altijd gewoon in het Nederlands, krijg wat terug in het Frans en daar reageer ik weer in het Nederlands op. Werkt prima.
Ik heb wel bij mijn instellingen verzenden via mondial relay uitgezet. dat verzendpunt zit 20 km verder op, vond ik wat overdreven. 
Mijn zoontje heeft de roze en groene trui ook.
Verzenden gaat gewoon het zelfde. Zij kan het kopen van jou. Het ligt er alleen aan of jij alle verzend punten hebt aangevinkt. Niet alle opties verzenden na België of Frankrijk. Check ook even of dat punt wel bij je in de buurt zit. Anders zou ik die uitvinken.
Ik probeer altijd via Google vertaling te kijken of ik met ze kan communiceren.
Waar is deze van?
Ik heb hem bij Houpydoe besteld. Een kleine webshop.
Of ik kijk verkeerd maar ik kan geen webshop vinden? Wel heel lief om te geven! 
Ah ja verkeerd verwoord! Ik zag het op haar fb en heb toen via haar site een berichtje gestuurd om te bestellen.
Ik zie dat nu net ook op haar instagram!
Dankjewel 
Zo leuk dat pakje!!
Mooi allemaal!
Ik vind het zo jammer dat L niet meer in die leuke rompers van Zara past. Maat 80 is soms zo klein.
Dankzij jullie heb ik Lindex ontdekt en ik heb net mijn bestelling binnen gekregen! Echt prachtige dingetjes hebben ze, zo leuk! Ik ben er echt heel blij mee! 
Van Konges sløjd!
Klopt.
Heb nog meer gekocht vandaag 
Ging het even aanpassen want als het pakje niet paste mocht ik het terugbrengen.
Ging mevrouw even een partijtje kakken toen ik het pakje net aan had.
Gelukkig paste ie goed 

Super lekker warm wollen pakje.
Pff ja stom he? Dit is denk ik ook de laatste keer dat ik nog maat 80 kan bestellen. Hoe oud is L?
Omg ik was net in de Zeeman bij mijn mamma in de buurt. Moest onderbroeken halen voor mijn zoontje (dino collecties
) en zag deze boxpakjes liggen. Echt o m g zo leuk! Zelf mijn zoontje keek ernaar en wijzen van wat mooi zeg. Serieus als ik een baby had had ik dit gekocht.