Wow chill haha! Christmas came early
Klopt zo! De grote set is iets van 80 euro en de diertjes zitten er allemaal drie keer in
Gewoon een heel gulle Sint
Tenzij je een andere set besteld hebt natuurlijk, maar de grote bosdierenset is 25-delig.
Wel heel mooi speelgoed is dat, goed cadeau!
Ik heb 3 tasjes besteld maar elke keer keek ik naar die van T (die onderstaande in grijs heeft). En dacht ik: nee. Die is toch beter.
En vond ik deze nou toevallig vandaag voor maar 25€ (ipv 46€ ofzo) in de uitverkoop
Die rechter trui heeft T ook, staat echt zo leuk
Ah leuk! Ben ook zo benieuwd. Kan niet wachten tot hij erin past!
Of wel… want hij groeit veel te hard
Leuk!! Dan moet er een meerdaagse forummeeting komen na Corona zodat ze omstebeurten kunnen twinnen met elkaar
Hahaha ook leuk
Maar je kan in de chat op vinted toch klikken op ‘vertaal deze chat’? Ik antwoord/stuur mij vraag altijd gewoon in het Nederlands, krijg wat terug in het Frans en daar reageer ik weer in het Nederlands op. Werkt prima.
Ik heb wel bij mijn instellingen verzenden via mondial relay uitgezet. dat verzendpunt zit 20 km verder op, vond ik wat overdreven.
Mijn zoontje heeft de roze en groene trui ook.
Verzenden gaat gewoon het zelfde. Zij kan het kopen van jou. Het ligt er alleen aan of jij alle verzend punten hebt aangevinkt. Niet alle opties verzenden na België of Frankrijk. Check ook even of dat punt wel bij je in de buurt zit. Anders zou ik die uitvinken.
Ik probeer altijd via Google vertaling te kijken of ik met ze kan communiceren.
Waar is deze van?
Ik heb hem bij Houpydoe besteld. Een kleine webshop.
Of ik kijk verkeerd maar ik kan geen webshop vinden? Wel heel lief om te geven!
Ah ja verkeerd verwoord! Ik zag het op haar fb en heb toen via haar site een berichtje gestuurd om te bestellen.
Ik zie dat nu net ook op haar instagram!
Dankjewel