Weer even los gegaan
Zo leuk dat pakje!!
Mooi allemaal! Ik vind het zo jammer dat L niet meer in die leuke rompers van Zara past. Maat 80 is soms zo klein.
Dankzij jullie heb ik Lindex ontdekt en ik heb net mijn bestelling binnen gekregen! Echt prachtige dingetjes hebben ze, zo leuk! Ik ben er echt heel blij mee!
Van Konges sløjd!
Klopt.
Heb nog meer gekocht vandaag
Ging het even aanpassen want als het pakje niet paste mocht ik het terugbrengen.
Ging mevrouw even een partijtje kakken toen ik het pakje net aan had.
Gelukkig paste ie goed
Super lekker warm wollen pakje.
Pff ja stom he? Dit is denk ik ook de laatste keer dat ik nog maat 80 kan bestellen. Hoe oud is L?
Omg ik was net in de Zeeman bij mijn mamma in de buurt. Moest onderbroeken halen voor mijn zoontje (dino collecties ) en zag deze boxpakjes liggen. Echt o m g zo leuk! Zelf mijn zoontje keek ernaar en wijzen van wat mooi zeg. Serieus als ik een baby had had ik dit gekocht.
Ja, sowieso zijn de maten bij Zara vaak verwarrend. Volgende week is ze 15 maanden.
Ik moet ook nodig weer es naar de Zeeman. Love it.
Ik heb al drie kerst outfits voor N Ik hoop bijna dat ze alles onderpoept of -kotst die feestdagen.
Kerstavond - 1e kerstdag - 2e kerstdag… geloof dat je dus nog reserveoutfits nodig hebt
Ik zou niet meer (zo veel) bij Zara bestellen. Oeps maar had een skipak nodig voor K en op Vinted zag ik niks leuks (ja 1 leuke maar die verkoper reageert niet meer). Dus toch gezwicht en ja, toen ik toch al ging bestellen…
2x een noppies dekentje Via marktplaats van een meid die stopte met haar webshop. Helemaal nieuw voor €25 samen ipv €59,99 per stuk.
Oh ja en had gister ook nog dit besteld. Ben weer FF klaar haha! Plus nog nieuwe bibs spenen. En de Maileg muis is een cadeautje voor iemand.
De linker maillot:
Ik hou zooo van die maillots met een leuke gebreide trui meh!! Zal K zo goed staan
Jaaa precies! Ik ook! Lekker baggy trui, dat broekie en dan zijn stoere zwarte Nikes
Een nieuw bed voor de peuter!
Heb 3 maanden lang mp in de gaten gehouden; maar nu toch maar besteld.
Wat er op mp kwam was dan bijv petit Amélie of hand gemaakt enzo: en kostte dan tweede hands alsnog meer als deze van leen haha
Nog een tip trouwens, voor mensen die nog zo’n warm winter-skipak voor hun kind moeten. Die van de Lidl zijn echt TOP en maar 15€! Ze zien er ook nog leuk uit in het echt
Daarop aansluitend: als ze die dit seizoen ook weer hebben het thermo-ondergoed van Lidl is ook echt top. Gebruik dat zelf al jaren