Jaa die heb ik ook overwogen! Maar ik vind ‘m zo groot ineen
En in z’n kamer staat zo’n kleintje beter hahaha.
Alles voor de insta looks natuurlijk
Totaal niet nodig maar was in de sale voor 29,00.
Maar ik koop elke week veel te veel plastic zakken dus misschien is dit beter.
Wow wat een koopje en deze is echt heel fijn! Heerlijke wol.
Heeeeel fijn om te horen! Als baby-noob ben ik zo zoekende naar wat fijn is Maar het lukt aardig om m’n uitzetlijst lekker budget/recycle-ish af te vinken. Maak er bijna een soort sport van, haha.
Waar is ie in de aanbieding? Loop al een tijdje te twijfelen of ik deze wil kopen of wil namaken.
Maar K heeft zn eigen stylist die mooie pakjes maakt
Ah bummer, was ook wel een goede deal
Nieuwe bikini voor L, lekker fashionable naar zwemles
Voor op de nieuwe kamer van I, ze wilde iets met aapjes en giraffes
Prenatal heeft nu ook een koala-lijn. Ik zag het net in hun stories op Insta voorbij komen.
Ooooh die slaapzak
Lief hé. Vind die knuffels ook zoooo leuk, maar ik mag ze niet kopen van mezelf. Hij heeft er al zoveel (en dat terwijl hij nog geboren moet worden )
Leeuuk! Ik wil die maillot ook maar is overal uitverkocht (in de kleur en maat die ik wil dan).
Een winkeltje hier in Leeuwarden verkoopt ze ook in hun webshop. Weet niet welke maat/kleur je wil maar zij hebben nog wel voorraad in meerdere kleuren/maten (scroll ook even naar beneden):
Ik twijfel zo. Het thema in onze babykamer is woud/bos/bergjes. Kleuren zijn pastel blauw/groen, okergeel, donkergroen, roestbruin. Welke vinden jullie het leukst boven de commode:
- 1: Vosje/Eland
- 2: Hertje/Wasbeer
0 stemmers
Wil je persé zo’n globe qua vorm? Er staat echt onwijs veel op etsy als je zoekt op ‘wooden ornaments christmas’. Via etsy verzenden ze vaak ook wel snel is mijn ervaring.
In het geval van twijfel kun je altijd even contact opnemen met de verkopers. Misschien kunnen ze wat extra vaart maken als je aangeeft dat het voor de eerste kerst van je kleintje is Ik heb al best veel gekocht via Etsy en het contact loopt altijd goed.
Ja, ik vind ze ook ZO leuk… Ga er nog even over nadenken, de poll ligt ook zo dicht bij elkaar… Hahaha. Je kunt trouwens de kleuren volledig naar eigen smaak aanvragen, dus het gaat eigenlijk voornamelijk om de diertjes.
Posters voor de babykamer