Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Het is maar 1 keer de eerste kerst toch :stuck_out_tongue_winking_eye: zitten hele toffe tussen idd!

3 likes

Hahaha heeeeel vet! En wat @Suikerklontje zegt… Dat zei mijn schoonzusje gister ook (je krijgt maar 1x je eerste kindje). Daarom is er naar ons nu een hobbelmammoet (zie hierboven) onderweg van bijna €120 :see_no_evil: + Hoe leuk is het dat je deze later mee kan geven voor in de eigen boom :heart:

@Ovenschaal Jaa zooo leuk. Er is zoveel leuks in dit thema. De posters van @Mrsyess vind ik ook heel schattig maar ja… Mijn man wilde graag een Lord of the Rings babykamer (ja, echt) en ik heb dat kunnen downsizen naar een bos thema met LotR accessoires waaronder een poster van Middle Earth en een knuffeldraak. Staat serieus ook wel schattig :smiling_face_with_three_hearts:

Wil deze er nog bij bestellen van de Ikea maar die is overal aanwezig behalve in mijn Ikea dus moet er later nog even heen. En dan is er met deze nog maar weinig ruimte over voor die lieve dierenhoofdjes helaas.

9 likes

Babykamer met LOTR thema klinkt wel echt heel leuk en origineel!

2 likes

Ja klopt hoor, maar ik ben zelf niet zo’n LotR fan dus vind wat kleine dingetjes wel leuk maar niet alles. Als het klaar is deel ik wel wat foto’s.

1 like

Rammelaar

15 likes

Na anderhalf uur twijfelen in de prenatal hebben we eindelijk een buggy! Met 20% korting dus dat was top. Nu kan die grote wagen mooi naar zolder :sunglasses:.

14 likes

Ze zijn heel mooi! Ik duim voor je dat ze toch nog even kunnen shinen in de boom dit jaar

1 like

Wat mooi! Heb je linkjes?

1 like

Jaaaaaaa. Een like is niet genoeg :heart::heart::heart:

1 like

Eerste aankoop gedaan!

13 likes

Aaah love it!! Mooi :heart_eyes:

1 like

Schattig!

1 like

Afgelopen weekend gekocht bij de plaatselijke babywinkel want die hadden opheffingsuitverkoop.

En deze van Zeeman want ik ben een sucker voor Disney baby.

8 likes

Méga goede sale bij een van m’n favo kinderwinkeltjes: Bobbi and Kate. Heb nu 4 items voor de prijs van normaal 1 kledingstuk daar ongeveer (55 eu).

11 likes

Wat een leuk shopje!!! :heart:

Ik heb ook geshopt in de uitverkoop :raised_hands:t2:

12 likes

Ik koop echt teveel :upside_down_face:

Dit setje

En vandaag dit broekje maar die moet nog binnenkomen

30 likes

Ben op zoek naar leuke warme vestjes… iemand tips??

Ze moet het niet koud krijgen toch :crazy_face::crazy_face:

3 likes

Hahaaha @SpeedOfSound je post krijgt echt teveel likes.

Oké oké. I get it. :sob:

3 likes