Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

De trui is van Ammehoela, pakje van Play Up. Zijn wat duurdere merkjes. Ik doe aan capsule wardrobe en koop het meeste in de sale :grin: En kom elk jaar nog met hetzelfde budget rond als voorheen :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

1 like

Waar is marmar in de aanbieding?

1 like

Bijenkorf!

1 like

Hier is ook veel in de aanbieding: https://www.spruitkidsconceptstore.nl/

2 likes

:cold_face::cold_face::cold_face:

2 likes

:joy: precies.

Ook echt “ De begintijd kan enkele minuten afwijken”

Vorige keer een uur :unamused::unamused:

1 like

Ik wil douchen, maar ja… die sale hé!

1 like

Die laatste minuten zijn het ergste… gaat het eerder open, later open en wat is er nog? M

Hij doet niet

Bij mij ook niet :frowning:

Beetje jammer van de verzendkosten maar had geen tijd meer

Lekker op de groei voor het voorjaar :rofl:

6 likes

Oké ik had alles wat ik wilde, maar in het winkelmandje waren ze opeens toch uitverkocht. Kon ze daarna nog wel opnieuw toevoegen, maar in het mandje gaf hij dan toch weer uitverkocht aan. Irritant. Maar goed, maar snel op kopen gedrukt. :wink:

Nou ik zag de kleren uit mijn mandje vliegen.

6 likes

Jahoor de artikelen met de hoogste kortingen (kasjmieren pakjes) waren hocus pocus al uitverkocht terwijl ik de app 100 keer aan het refreshen was. Ben gewoon boos :rage:

1 like

Die waren vanmiddag al deels uitverkocht zag ik :unamused:

1 like

Ik koop nooit iets van de Zara maar wat een leuke dingen hebben ze! Heb ook wat besteld :grin: maar wist niet dat ze zoveel verzendkosten hadden maar durfde mijn tijd niet te nemen met rondkijken in de app. Hoe valt de Zara eigenlijk. Normaal of heb ik kleren te klein besteld :joy:

Nou ik ben ook toch maar gezwicht. Voor K., want kwam toen het vorige week zo koud was tot de conclusie dat ze eigenlijk maar 2 truien heeft en 1 vest en veel vd lange mouwen dingen toch koud zijn dan. Wilde deze week dus eigenlijk even op mn gemak in winkels kijken overdag als het rustig was, maarja lockdown.

Ben benieuwd hoe het valt of dat het linearecta terug kan want ik vind Zara vaak zo’n hit/mis qua maten en pasvormen (net als Mango) (@Minnepin).

@June88 ik zie nu jouw aankopen, die gestreepte sweater wilde ik ook, maar hadden ze in beiden maten waarvan ik denk dat ze nu passen niet meer :frowning:

9 likes

Waarom moest ik 1 over 20 in dit topic kijken haha.
Blouse en trui is voor mezelf. Rest maatje groter.
Moet eigenlijk haar kast weer doorzoeken wwt ze nu heeft en echt nodig heeft, heb steeds net niet setjes :sweat_smile:

3 likes

Oh nou dan wacht ik af :sweat_smile: L is best een kleine baby dus heb goeie hoop

6 likes