Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oké ik had alles wat ik wilde, maar in het winkelmandje waren ze opeens toch uitverkocht. Kon ze daarna nog wel opnieuw toevoegen, maar in het mandje gaf hij dan toch weer uitverkocht aan. Irritant. Maar goed, maar snel op kopen gedrukt. :wink:

Nou ik zag de kleren uit mijn mandje vliegen.

6 likes

Jahoor de artikelen met de hoogste kortingen (kasjmieren pakjes) waren hocus pocus al uitverkocht terwijl ik de app 100 keer aan het refreshen was. Ben gewoon boos :rage:

1 like

Die waren vanmiddag al deels uitverkocht zag ik :unamused:

1 like

Ik koop nooit iets van de Zara maar wat een leuke dingen hebben ze! Heb ook wat besteld :grin: maar wist niet dat ze zoveel verzendkosten hadden maar durfde mijn tijd niet te nemen met rondkijken in de app. Hoe valt de Zara eigenlijk. Normaal of heb ik kleren te klein besteld :joy:

Nou ik ben ook toch maar gezwicht. Voor K., want kwam toen het vorige week zo koud was tot de conclusie dat ze eigenlijk maar 2 truien heeft en 1 vest en veel vd lange mouwen dingen toch koud zijn dan. Wilde deze week dus eigenlijk even op mn gemak in winkels kijken overdag als het rustig was, maarja lockdown.

Ben benieuwd hoe het valt of dat het linearecta terug kan want ik vind Zara vaak zo’n hit/mis qua maten en pasvormen (net als Mango) (@Minnepin).

@June88 ik zie nu jouw aankopen, die gestreepte sweater wilde ik ook, maar hadden ze in beiden maten waarvan ik denk dat ze nu passen niet meer :frowning:

9 likes

Waarom moest ik 1 over 20 in dit topic kijken haha.
Blouse en trui is voor mezelf. Rest maatje groter.
Moet eigenlijk haar kast weer doorzoeken wwt ze nu heeft en echt nodig heeft, heb steeds net niet setjes :sweat_smile:

3 likes

Oh nou dan wacht ik af :sweat_smile: L is best een kleine baby dus heb goeie hoop

6 likes

Ja hoi. Dit is dus jullie schuld he. Ik wist niks van die sale.

13 likes

Bijna alles wat ik wilde op 3 dingen na helaas :tired_face:

Die vond ik het leukste dus ik baal een klein beetje.

6 likes

62 zat onze baby wel een poosje in. Sowieso merk ik nu dat ze wel wat langer met kleding doet (gelukkig!). Maar ja moet je niet aan mij vragen want ik heb genoeg kleding om een gezin van 5 kinderen te kleden.

9 likes

Ik kon de Zara sale ook niet weerstaan! En vond dat we alleen maar koude kleertjes hadden voor onze februari baby dus bijna allemaal maat 56.

11 likes

Via de app screenshots gemaakt en dit is een screenshot van mijn fotorol in m’n telefoon😄

1 like

Ik ging de tweeling vorige week brengen naar de opvang, zegt 1 van de juffies met een knipoog naar mij ‘Ah daar zijn onze modelletjes weer. Volgens mij houdt jullie mama van shoppen voor jullie’ :sweat_smile::zipper_mouth_face:

28 likes

En @Minnepin wat heerlijk dat jullie baby’s nog in die maten passen! Ik heb me zo vergist in hoe groot B. Is, die draagt gewoon al maat 80 :sob::sob: (en zara en petit bateau soms al maat 86 als het heel klein valt).
@Konijntje slim om niet teveel in de kleine maatjes te kopen! Maat 62 was ze hier helaas zo uit en 68 was ook na 2 maanden wel gebeurd.

3 likes

Oooh stuur ff een foto als E. die blauwe name it romper aan heeft :heart_eyes: heb die echt al 5x in en uit mn mandje gehaald “want je hebt echt genoeg voor de baby”.

1 like

Mijn E is 3mnd en ik heb net 74 bij Zara besteld :grimacing::see_no_evil:

4 likes

Hahahaha daar zaten die van mij in toen ze 1 werden :joy:

Haha zo grappig :yum:!

Ik ben benieuwd of E weer zo “scheef” als T gaat groeien! Die was tot 1jr altijd de grootste en molliger haha. Maar heeft dus tot bijna 2jr in maat 80 gezeten, bijna een jaar lang :crazy_face::see_no_evil:
En nu is ie het kleinste peutertje van de groep :face_with_monocle:. Dat past wel meer bij ons (1.64 en tenger hier haha)

2 likes

@Ovenschaal Haha ik vind het zó bizar met die maten. N is dus 7 maanden (5 gecorrigeerd), zo’n 65cm en 6.5kg maar ik krijg haar echt niet meer in maatje 62, en veel dingen in 68 zijn ook al te klein. Van die zara leggings moet ze echt al 74 aan, maar zara truien vallen over algemeen dan weer heel groot dus is 68 vaak te groot. Zo confusing. :exploding_head:
Ik kan me nog herinneren dat ze net geboren was en dat in de kraammand van mijn schoonouders een winters jurkje in maat 74 zat en dat de verpleegster toen zei: ‘nou ik hoop dat het een koud voorjaar is want dat zal pas tegen 1 jaar zijn dat ze daarin past.’ HAHA wrong

4 likes