Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

K. draagt mutsen voor 2-4jr want de maat 12-24 maanden blijft 5 minuten zitten alvorens hij omhoog piept omdat hij te strak zit :joy: Zit wel bovenaan de groeicurve qua hoofdomtrek.

Qua voeten groeien ze bij haar wel langzaam. Ze zou maat 20 nog passen maar heb winterschoenen maat 21 gekocht want vind dat anders een beetje zonde :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft iemand enig idee waar ik dit pakje kan vinden?

Ik heb trouwens de jollein zitzak/stoel gekocht. Zo schattig ding.
Ze is alleen te klein, als je haar erin zet gaat goed. Maar als ze zelf wilt gaan zitten glijdt ze eraf. Dus beentjes moeten nog iets langer worden.

1 like

Een gokje maar misschien bij Next? Lijkt op de pakjes die ze daar verkopen

Deze heb ik ook :heart_eyes:! Is wel ietsje feller in het echt, maar alsnog erg mooi (vind ik)!

1 like

Helaas op hun website niet kunnen vinden.

Bij een lokale winkel:
Jollein wiegdeken & aankleedkussen hoes

Slaapzak voor E

Slaapzak voor T

Bibsspeentjes in 4 kleuren. 2 voor E en 2 voor T
E krijgt nu verplicht roze speentjes omdat ik dan uit elkaar kan houden welke van wie is :crazy_face::joy:
Dus de 2 roze van hieronder voor E, en donkerblauw en grijs voor T

7 likes

Ik hou erg van nette kleding bij mijn dochter, ze is bijna 5 en ik ben gek op club cinq/ le chiq. Iemand nog leuke merken? Ben beetje inspiratieloos
Graag duurzaam prijs maak niet veel uit

1 like

Blossomkids en dan met name de rokjes en jurkjes
By-Bar
House of Jamie
Emile et Ida
Maed for mini
Blouses uit de huidige collectie van Ammehoela
Gray label
Phil & phae

1 like

Waar ik hier eigenlijk voor kwam, prach-ti-ge flatlay op de keukenvloer
Roze rokje voor I en de rest voor L

9 likes

Bij H&M is de sale al begonnen voor members :grin:

8 likes

Als ie nog niet in gebruik is genomen kan je het altijd nog een keer bestellen en de oude ruilen.

1 like

Oh zuur! Ik zat net nog te kijken naar t broekie op de site. Ik wilde namelijk eigenlijk een maatje kleiner, maar die was ineens uitverkocht terwijl ie al in mn mandje zat. Maar hij is nu weer volle pond. Misschien was het een foutje.
Hij is wel heel cute :heart_eyes:

1 like

Ik wil die rode maar ze hebben de mutsjes niet online en haarbandjes alleen in geel of roze :rage:

1 like

Ja of toch een geel pakje dan maar :crazy_face: der eerste pakje had een geel vestje en die kleur staat der super mooi.

1 like

Ja straks ff neuzen wat ze nog meer hebben online haha. Verwacht eigenlijk wel dat ze nu meer in de webshop gaan zettne deze weken!

1 like

3 likes

De mutsjes stonden nu wel online :shushing_face: en nog 2 truien voor K.

Mn zara-sale bestelling komt trouwens begin vd avond binnen volgens dhl! Best vlot!

9 likes

Anders speel je je tips even door๐Ÿ˜ฌ. Ik heb zelf al drager, maar zou nog graag of een geweven doek of ringsling erbij willen.

Als iemand anders nog een aanrader weet, let me know! Hoeft niet perse van Artipoppe te zijn overigens.

1 like

Ik zou wel even goed afwegen welke van deze je wil, persoonlijk vind ik een ringsling heel fijn maar geen volwaardige vervanger van een doek. Ik heb er een van Wildbird, hebben leuke, fijne en redelijk geprijsde ringslings. Hele actieve insta ook, dat is wel leuk om te volgen!

2 likes