Oh zuur! Ik zat net nog te kijken naar t broekie op de site. Ik wilde namelijk eigenlijk een maatje kleiner, maar die was ineens uitverkocht terwijl ie al in mn mandje zat. Maar hij is nu weer volle pond. Misschien was het een foutje.
Hij is wel heel cute
Ik wil die rode maar ze hebben de mutsjes niet online en haarbandjes alleen in geel of roze
Ja of toch een geel pakje dan maar der eerste pakje had een geel vestje en die kleur staat der super mooi.
Ja straks ff neuzen wat ze nog meer hebben online haha. Verwacht eigenlijk wel dat ze nu meer in de webshop gaan zettne deze weken!
De mutsjes stonden nu wel online en nog 2 truien voor K.
Mn zara-sale bestelling komt trouwens begin vd avond binnen volgens dhl! Best vlot!
Anders speel je je tips even doorš¬. Ik heb zelf al drager, maar zou nog graag of een geweven doek of ringsling erbij willen.
Als iemand anders nog een aanrader weet, let me know! Hoeft niet perse van Artipoppe te zijn overigens.
Ik zou wel even goed afwegen welke van deze je wil, persoonlijk vind ik een ringsling heel fijn maar geen volwaardige vervanger van een doek. Ik heb er een van Wildbird, hebben leuke, fijne en redelijk geprijsde ringslings. Hele actieve insta ook, dat is wel leuk om te volgen!
Op jayno.nl 75% korting op veel kleertjes!!
Vind die hele verdeling sowieso maar irritant. Staan vaak in beiden categorieën dingen die prima voor en en kunnen, maar dan niet bij beiden staan. Ik word daar altijd beetje geïrriteerd van dan denk ik dat bepaal ik zelf wel.
Bij sommige merken (bv Feetje) is bij meisjes vaak de pasvorm wat smaller, maar als je dat gewoon duidelijk op de foto ziet is dat toch ook prima denk ik dan.
Super toffe kleuren iig. Ik ga mezelf nu even tegenhouden om met slaapgebrek en hormonen de Prenatalsite te openen
Ja idd. En prenatal heeft dan bij de kleine maten ook nog uniseks⦠waar vaak weer andere dingen in staan laat ons gewoon filteren op maat en evt soort kledingstuk, dat is genoeg hoor
Ik was pas met mijn zus baby aankopen aan het doen en toen merkte ik echt hoeveel ik van dit forum heb geleerd. Mijn moeder en zus zitten echt nog in een jongens en meisjes bubbel, dus ik zat continu āo daar geloof ik niet in, dit is ook leuk voor een meisjeā maar er mocht niets groens, niets blauws. Vond het best heftig ofzo. En bizar om te merken hoe normaal genderneutraal voor mij al is en hoe ver weg het voor hun nog is.
Ik was een tijdje terug met mān moeder in de plaatselijke kinderwinkel, bij de jongensafdeling lag er alleen maar zwart, blauw, groen en grijs en stonden er serieus teksten als: patser, boef, mannetje op de shirts. Niks neutraals. Bij de meisjes was alles babyroze, wit of soms grijs en waren de teksten: cute, lief! Of iets met girl erin.
Ik zwaar geĆÆrriteerd die winkel uit, maar mān moeder zag ook niet zo goed wat daar mis mee was.
Een vriendin van mij heeft een dochter en zij is dus van de ātuttebelā kleertjes en āpapa + mama =100% ikkeā. Nmsmvpe
Een vriendin van haar verwacht nu ook een meisje en die is dus meer van de stoerdere en neutrale kleren. Maar daar luistert zij gewoon niet naar. In de winkel douwt ze roze kleding in haar handen en ze geeft roze kleertjes cadeau want ājullie krijgen een meisje hĆØ! Die hoort gewoon roze kleertjes te dragen!ā
Oooh wat irritant zeg! een vriendin van mij trekt haar zoontje dat soort dingen ook graag aan, maar zal dat een ander nooit door de strot duwen iig.
Mn zara-salebestelling was een groot succes de ene trui ging niet eens over haar hoofd, de andere in maat 92 wel maar die viel meer als een kleine 86 (en de kleur maakte haar wat bleek). En de grijze trui staat der superleuk maar dat is een 92 en valt nu prima op maat. Weet weer waarom ik daar nooit online bestel, maarja wat moet je anders nu. Dus ze heeft iig 1 nieuwe trui
Mijn zara bestelling viel ook tegen. Zojuist kwam deel 1 binnen. Dit zou een groen broekje moeten zijn maar ze hebben de roze opgestuurd. Voor die 3.99 geen zin om terug te sturen. Dan maar een roze broekje aan of bewaren als cadeau haha.
Wij krijgen ook al allemaal van die typische jongenskleding. Ik ben blij dat het geen meisje is want mijn schoonmoeder zou dan alleen maar roze geven.
En waarom vinden mensen het leuk om kleding met tekst te geven. Geef dan niks.
Ik heb hier echt geen woorden voor.
Als iemand het in zijn/haar hoofd haalt om deze cadeau te doen verdwijnt die āper ongelukā achterin de kast tot het te klein is.
Echt hilarisch die seksistische grapjes!! Ha-ha vader zijn zo onnozel.