Nou dat valt te regelen toch
Ik heb een boxpakje gekregen met de prachtige tekst mama+papa=ikke
Van mijn schoonmoeder, die koopt graag kleertjes en ik stop 90% onderin achteraan de kast om ooit te verkopen aan iemand met slechte smaak. Ze is ook groot fan van ruches en strikjes en dan liefst roze. Al meermaals aangegeven dat het onze smaak niet is maar het komt niet echt binnen. Ze zegt dan ach dat staat toch leuk bij zo’n kleintje…
ik stop ook echt alles wat ik van mn schoonmoeder krijg weg. Het is zooooveel ‘‘andere smaak’’ en rommel die ik echt niet ga gebruiken.
Klinkt hard ofzo maar ik kan er gewoon niks mee? Ze weet heus wat ik leuk vind qua kleertjes etc maar toch krijg ik steeds spullen die ik echt afschuwelijk vind. Bovendien zijn ze altijd veeeel te groot.
Het is superlief bedoelt natuurlijk maar ze hoeft het gewoon niet te doen. Heb het ook al een paar keer gezegd maar ze blijft geven .
Had ineens in mijn hoofd dat ik veeeel te weinig in de kleine maatjes heb, dus toch net maar even wat uit de sale besteld. Wel zuur dat veel van de dingen die ik in oktober/november heb gekocht nu in de sale zijn maarja. Heb heel veel in maat 62 van Zara, dat valt vaak kleiner toch? Dus meer als maat 56? En dan maat 56 (0-3 maand) kan ze denk ik na een week wel aan? Oh jongens ik vind het zo lastig.
Ik vind Zara juist vaak (veel) groter vallen
En het hangt echt enorm af van de bouw en groei van je kindje wanneer ze iets aan kunnen. Ik zou tbh even wachten en als hij/zij geboren is nog wat bestellen. Groeiecho’s kloppen echt zo vaak niet en anders zit je met kleding waar je (nog) niks aan hebt
Zo. Familiebed besteld! 4-6wkn levertijd en ik kan niet wachten haha
240x200
Jouw kerstmuts zit echt perfect trouwens haha.
Wooooow inderdaad! Pure perfectie
Nog een draagdoek Mijn tweede dus. Leek me wel zo handig om twee te hebben voor als er 1 vies wordt. Nu nog op zoek naar een mooie draagzak.
Oh no. Zara heeft de kids home collectie toegevoegd aan de sale. Ik heb niks nodig ik heb niks nodig ik heb niks nodig.
Ik heb van mijn lieve collega’s een bon gekregen voor mijn zwangerschapsverlof voor onze baby die in februari komt:
Dat gele vestje was onderdeel van R haar eerste pakje
I love it! Ik heb hem al maanden in mijn hoofd super leuk
Belachelijk duur kerstcadeautje, maar ik wilde 'm zelf per se. Wel tweedehands voor de helft van de prijs! En van 1,5 tot 4 jaar te gebruiken en om te bouwen. Superfijn ding!
Is dit mini rodini of one day parade? Ik herken de prints niet.