Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Jouw kerstmuts zit echt perfect trouwens haha.

1 like

Wooooow inderdaad! Pure perfectie :heart_eyes:

Nog een draagdoek :heart: Mijn tweede dus. Leek me wel zo handig om twee te hebben voor als er 1 vies wordt. Nu nog op zoek naar een mooie draagzak.

6 likes

11 likes

Oh no. Zara heeft de kids home collectie toegevoegd aan de sale. Ik heb niks nodig ik heb niks nodig ik heb niks nodig.

2 likes

Ik heb van mijn lieve collegaโ€™s een bon gekregen voor mijn zwangerschapsverlof :smiling_face_with_three_hearts: voor onze baby die in februari komt:

21 likes

Dat gele vestje was onderdeel van R haar eerste pakje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

I love it! Ik heb hem al maanden in mijn hoofd :heart_eyes: super leuk

1 like

Belachelijk duur kerstcadeautje, maar ik wilde 'm zelf per se. Wel tweedehands voor de helft van de prijs! En van 1,5 tot 4 jaar te gebruiken en om te bouwen. Superfijn ding!

19 likes

Alsof ik nog niet genoeg had uitgegeven aan mijn kinderen deze maand๐Ÿ˜…

9 likes

Is dit mini rodini of one day parade? Ik herken de prints niet.

7 likes

Bovenste is Bonmot, de onderste twee zijn TinyCottons

Mijn baby is precies even lang en zwaar, maar sommige pakjes van zara zijn echt al te klein in die maat, vooral die boxpakjes. Het hangt denk ik heel erg af van het soort kledingstuk en het verschilt per maat 62 denk ik dus ook nog dat niet elk kledingstuk hetzelfde is volgens mij.
Ik heb 2 jurkjes in 62 en ze zitten beide top nu, maar die boxpakjes heb ik al weggedaan.

Ik heb dus steeds dit probleem bij die pakjes

Zit strak om die luier en bij de beentjes te kort.
Verder zit ie prima, maar zo vind ik het niet mooi en volgens mij zit het dan ook niet zo lekker.

en dit is dus maat 62 :woozy_face::woozy_face:

@Wonderland

1 like

Ik heb Vinted helemaal ontdekt!

7 likes

hahaha och germ baby luier camel toe :sweat_smile:

17 likes

Ja is echt zo, dat zei ik ook al tegen mn vriend :joy:

1 like

Haha dit is heel herkenbaar! Ik koop daarom geen boxpakjes meer, ze zit altijd met blote enkels. Van boven heeft ze 56 maar van onder heeft ze qua lengte wel 62 nodig.

1 like

Hij zit een beetje tussen de twee maten in en de grotere maat was uitverkocht. Dus hopelijk valt het ruim.

Met de code EXTRA krijg je op de website van Carlijnq nu 50 procent korting.

7 likes