Bovenste is Bonmot, de onderste twee zijn TinyCottons
Mijn baby is precies even lang en zwaar, maar sommige pakjes van zara zijn echt al te klein in die maat, vooral die boxpakjes. Het hangt denk ik heel erg af van het soort kledingstuk en het verschilt per maat 62 denk ik dus ook nog dat niet elk kledingstuk hetzelfde is volgens mij.
Ik heb 2 jurkjes in 62 en ze zitten beide top nu, maar die boxpakjes heb ik al weggedaan.
Ik heb dus steeds dit probleem bij die pakjes
Zit strak om die luier en bij de beentjes te kort.
Verder zit ie prima, maar zo vind ik het niet mooi en volgens mij zit het dan ook niet zo lekker.
en dit is dus maat 62
hahaha och germ baby luier camel toe
Ja is echt zo, dat zei ik ook al tegen mn vriend
Haha dit is heel herkenbaar! Ik koop daarom geen boxpakjes meer, ze zit altijd met blote enkels. Van boven heeft ze 56 maar van onder heeft ze qua lengte wel 62 nodig.
Hij zit een beetje tussen de twee maten in en de grotere maat was uitverkocht. Dus hopelijk valt het ruim.
Met de code EXTRA krijg je op de website van Carlijnq nu 50 procent korting.
Ik vind dit zo’n leuk merk! Ga misschien ook wel vast mn baby kledingkast aanvullen
Mijn Zara bestelling is er gewoon nog stééds niet
Ik heb deze helaas net terug gestuurd
Bij mij bleef hij maar enorm pluizen en haartjes verliezen. Kind zat volledig onder de zwarte nepbonthaartjes
Kom maar door met de tips… kind heeft weer nieuwe broeken nodig maar is in de heupen een kleine 92 en in de lengte 98/104. Ik wordt er gek van.
Name It X-Slim Fit al geprobeerd?
Ik koop voor mijn zoontje vaak broeken bij de Zara. Het zijn officieel leggings, maar ze zitten bij mijn zoontje als een broek:
Hoe heet het bovenste boek?
Mijn zoontje is ook smal, ik koop voor hem skinny jeans van de mango. En ik had laatst een meisje skinny jeans bijde zeeman gekocht voor hem en die zit ook heel mooi.
Die leggings van @Amaura heeft hij ook en zitten voor hem inderdaad ook als een normale broek.