Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Idd de skinny jeans van Zara. Evt aansnoeren met dat elastiek aan de binnenkant.

1 like

Handig voor partners om te oefenen voor een badbevalling :crazy_face:

5 likes

Hahaha ik dacht ook al meteen aan mijn bevalling :'D

2 likes

Nineties kind wordt het.

12 likes

Ik had maar 1 setje lange mouwenrompers voor R, want als het nodig is haal ik ze zo bij bij de plaatselijke Hema :expressionless: Maarja ze heeft toch wel 2 lagen lange mouwen nodig en wil niet alles onder een vestje verstoppen. Dus extra setje is wel handig om niet allemaal halve wasjes te hoeven draaien.

Alleen ja toen moest ik verzendkosten betalen en gezien K. al heel het weekend aan het kleuren, tekenen en stickertjes plakken is…

En de vingerverf is ook bijna op, maarja ook verzendkosten dus ook maar klei en glittervingerverf besteld bij Lobbes. Echt leuk deze nieuwe fase, we gaan de hele familie bestoken per post met tekeningen en verfcreaties de komende tijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Aangezien N minimaal twee verschillende outfits per dag draagt en ze drie keer zoveel broekjes als shirtjes heeft.

10 likes

Nieuw “merkje” ondekt! This cuteness heet het. Ben benieuwd naar de kwaliteit

17 likes

Broekje gevonden die mijn man ook leuk vind (meestal boeit het hem vrij weinig). Deze wordt dus onderdeel van het geboortepakje, nu nog een topje erbij zoeken.

Jasje erbij:

En een schattig speendoekje:

12 likes

Al deze foto’s staan ook precies zo op Aliexpress… Weet niet of het je wat uitmaakt maar denk dat het dropshipping is :grimacing:

2 likes

:sob:nahh serieus?! Lekker dan… maarja was toch niet zo duur. Volgende keer eerst maar even speuren op ali

Nieuwe kleren voor m’n dochter. Alles uit m’n bestelling is leuk en past, ben helemaal verbaasd :grinning_face_with_smiling_eyes: (Alles h&m)
hmgoepprod

En mag ik ook een aankoop voor mezelf delen? Een stofzuig- en dweilrobot! :heart_eyes::grin:
21MdqfVVBdL.AC_SY400

16 likes

Ooooh dat giraffenbroekje :heart_eyes:. Ik wil het.

1 like

Ohhh dat poezenjurkje!!! :heart_eyes:

1 like

[https://www.ditishoudt.nl/a-62121783/teddy/teddy-creme/]

Ik heb even een periode dat ik alles in teddystof wil voor de kleine😅 Heb net geluk gehad met bestellen, want nu issie tijdelijk uitverkocht.

3 likes

Ah zo leuk met teddy! Domme vraag hoor maar snap na het lezen nog niet precies waar je de hoes voor gebruikt? :joy:

In de sale gescoord :slight_smile:

21 likes

!
Keukentje via marktplaats

Tip: bij het Kruidvat is een deel van het speelgoed 50% afgeprijsd! Nu kon ik het helemaal niet meer laten liggen

14 likes

Zouden jullie dit vest ook binnen aantrekken?

1 like

Gaat toch retour. Carlijnq zegt dat hij te warm is voor binnen. Ga opzoek naar een maat groter

Heb hem al gevonden in een grotere maat. Heb hem zelf net op Vinted gezet :rofl:
Kijken of ik hem zo kan verkopen. En anders stuur ik hem retour

2 likes