Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Al deze foto’s staan ook precies zo op Aliexpress… Weet niet of het je wat uitmaakt maar denk dat het dropshipping is :grimacing:

2 likes

:sob:nahh serieus?! Lekker dan… maarja was toch niet zo duur. Volgende keer eerst maar even speuren op ali

Nieuwe kleren voor m’n dochter. Alles uit m’n bestelling is leuk en past, ben helemaal verbaasd :grinning_face_with_smiling_eyes: (Alles h&m)
hmgoepprod

En mag ik ook een aankoop voor mezelf delen? Een stofzuig- en dweilrobot! :heart_eyes::grin:
21MdqfVVBdL.AC_SY400

16 likes

Ooooh dat giraffenbroekje :heart_eyes:. Ik wil het.

1 like

Ohhh dat poezenjurkje!!! :heart_eyes:

1 like

[https://www.ditishoudt.nl/a-62121783/teddy/teddy-creme/]

Ik heb even een periode dat ik alles in teddystof wil voor de kleine😅 Heb net geluk gehad met bestellen, want nu issie tijdelijk uitverkocht.

3 likes

Ah zo leuk met teddy! Domme vraag hoor maar snap na het lezen nog niet precies waar je de hoes voor gebruikt? :joy:

In de sale gescoord :slight_smile:

21 likes

!
Keukentje via marktplaats

Tip: bij het Kruidvat is een deel van het speelgoed 50% afgeprijsd! Nu kon ik het helemaal niet meer laten liggen

14 likes

Zouden jullie dit vest ook binnen aantrekken?

1 like

Gaat toch retour. Carlijnq zegt dat hij te warm is voor binnen. Ga opzoek naar een maat groter

Heb hem al gevonden in een grotere maat. Heb hem zelf net op Vinted gezet :rofl:
Kijken of ik hem zo kan verkopen. En anders stuur ik hem retour

2 likes

Jouw schuld dat ik dit vest met ganzen erop heb gekocht. En vind dit zelf ook zeker een binnenvest!

Edit: zie nu je update, shit haha :slight_smile: nou prima ik heb hem een maat groter dus prima voor straks in de lente!

2 likes

Sorry snap het foto plaatsen nog niet😬. Het is een hoes voor over de newbornset van Triptrap.

1 like

Babykriebeeelss :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Goeie aankopen! Die rompers en sloffen zijn echt top.

1 like

Ja, er was nu sale en geen verzendkosten dus niets hield me meer tegen :joy: Heb de slofjes in de kleinste maat, dus hoop dat dat goed gaat komen!

1 like

Weet jij of er onder die sloffen ook anti slip zit :blush:

Ja! Althans, weet niet of dat in alle maatjes zo in, maar die ik had vorige winter hadden dat wel.

2 likes

Vanaf 6 maanden hebben ze anti-slip! https://www.lodger.com/nl-nl/sale/503,-27150/babyslofjes

1 like