Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Jouw schuld dat ik dit vest met ganzen erop heb gekocht. En vind dit zelf ook zeker een binnenvest!

Edit: zie nu je update, shit haha :slight_smile: nou prima ik heb hem een maat groter dus prima voor straks in de lente!

2 likes

Sorry snap het foto plaatsen nog niet😬. Het is een hoes voor over de newbornset van Triptrap.

1 like

Babykriebeeelss :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Goeie aankopen! Die rompers en sloffen zijn echt top.

1 like

Ja, er was nu sale en geen verzendkosten dus niets hield me meer tegen :joy: Heb de slofjes in de kleinste maat, dus hoop dat dat goed gaat komen!

1 like

Weet jij of er onder die sloffen ook anti slip zit :blush:

Ja! Althans, weet niet of dat in alle maatjes zo in, maar die ik had vorige winter hadden dat wel.

2 likes

Vanaf 6 maanden hebben ze anti-slip! https://www.lodger.com/nl-nl/sale/503,-27150/babyslofjes

1 like

Nou deze heb ik dus net ook besteld! :rofl:

1 like

Jullie elke keer met je sale berichten :sob:

8719033383678_0_DMCFO4004_069-Ivory.jpg.445x445.fill.ffffff 8719033393240_0_SB25.2.06.003_086-Irish Cream.jpg.445x445.fill.ffffff

4 likes

Verven met plakkaatverf is echt z’n LIEVELINGS dus ik heb nog meer knutsel spullen gekocht om de komende weken ff goed door te komen.

9 likes

Herkenbaar!
Ik heb toen er sprake bleek van een tweede golf in ongeveer 5-10 minuten mijn kar volgegooid bij Action met vrijwel alleen maar knutselspullen en stickers. Een Action-tas vol. Daar haal ik nu telkens iets leuks uit zodat J steeds iets nieuws heeft om te knutselen.

3 likes

Ik heb voor K. ook van die waterkleurdingen besteld, is een grote hit. En ze had het meteen door, zo grappig. Plus ideaal want tig keer her te gebruiken :ok_hand:t3:

1 like

Ja m’n zus had er ook al eentje voor hem en dat was inderdaad een groot succes! Dus ook eentje voor thuis gekocht.

@Oprah ja joh kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!

2 likes

Zon waterkleurboek is denk ik al heel snel leuk! Mocht kwast nog niet lukken gewoon de handjes nat maken en erover heen laten gaan.

Klei is ook snel al leuk denk ik, heb dat nu voor K. gekocht en die is er gisteren een uur mee zoet geweest. Kneden, in hakken, in knijpen, in potje, uit potje. Vormpjes erin drukken etc. Maar denk dat het ook al eerder leuk was geweest, dan vooral om aan te voelen/in te knijpen dus als een sensorisch iets. Wel ff opletten dat die kleine Bourgondiër van je het niet voor eten aan ziet :stuck_out_tongue: (alhoewel ik zo’n kind was die klei en lijm at en er behalve diabetes weinig aan over heb gehouden hoor).

3 likes

Deze kreeg ik gisteren al binnen!
Ik had 98/104 besteld (haar huidige maat) en 104/110. De kleinste gaat retour want hij is niet suuuuper ruim en het is echt een heel dun jasje. Officieel een regenjasje denk ik, het is ‘shower resistant’.
De grotere bewaar ik dus voor het voorjaar en de zomer. Qua lengte kan ze die al goed hebben.

Om nog even terug te komen op de rare zara maten, beide maat 62 dit. :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Oeh leuk.

Haha lekkere influencers zijn we allemaal weer in dit topic. Ik heb nu ook Lodgerslofjes in 2 maten in mn mandje zitten. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Alleen voor ik bestel; ik wil voor mn zusje ook een hydrofiele slaapzak meebestellen, want ik vind die van Lodger superfijn en weet dat dat een uitgave is die ze niet zo snel zelf zou doen, dus dacht mooi cadeautje. Ze is begin juni uitgerekend en ze hebben alleen nog de kleinste maat (56/62) op voorraad. Iemand daar ervaring mee qua hoe die valt? K. was best groot bij de geboorte (begin juli) en groeide hard in het begin, maar kwam de hete maanden door in 56-62. Grote kans dat als deze baby gewoon gemiddeld is in juli/augustis 56-62 wel past toch qua slaapzak?

(Zowel ik als mijn zusje lagen snel in slaapzak ivm door ons bed zwerven en K. ook al snel. R. leggen we nu overdag in haar eigen bedje en begint ook al door haar bed te zwerven, dus wat dat betreft durf ik de gok wel te nemen dat ze er gebruik van kan maken)

2 likes

Geïnfluenced door de waterkleurboeken. :rofl:

5 likes