Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hahah ja echt! We influencen elkaar nog sneller dan de de echte influencers.
Iemand hoeft ook maar Zara sale of Lindex sale te roepen en het is weer feest in dit topic! :partying_face:

Wat een lief cadeau voor je zusje. Gaat het goed met haar en de zwangerschap?

6 likes

Ja opzich wel. Ze is bij de pop-poli geweest en had daar heel goed gevoel bij. Rest zet ik even in het andere topic want dit topic is geloof ik niet members only.

Dit bevestigd precies mijn twijfel, omdat ik ook het gevoel had dat die K. van de zomer had eerder krap dan ruim vallen. Dus kan ik denk ik beter even wachten tot er weer een maatje groter op voorraad is. Straks is het ook een grote baby (is bij mij zo vanwege mn diabetes, heeft zij niet) en is toch zonde dan.

1 like

Eigenlijk gekregen maar wel zelf besteld. Een box + boxkleed :smiling_face_with_three_hearts: kan niet wachten om hem neer te zetten. Nu nog een lieve/mooie mobile erin halen.

afbeelding

33 likes

Thanks! En die knuffel kan ik dus niet vinden :see_no_evil: vind hem ook te grappig.

1 like

Die is van Jellycat! Die knuffels zijn fantastisch

5 likes

Bijna €50 :scream::pleading_face:

Ja niet te doen
En het ergste is dat je straks 10 lelijke knuffels krijgt waarschijnlijk :frowning: soms wilde ik echt dat we net als in België geld kregen en zelf cadeaus konden kopen

1 like

Kon het niet laten nu in de sale :sweat_smile:

6 likes

Dit vond ik zo kut… die stomme kraam cadeau knuffels. Begrijp me niet verkeerd ben totaal niet ondankbaar. Lief dat ze iets meenemen… maar wat moet ik met 30 knuffels en laat ik nu net een kind hebben die er ook niks om geeft.

Beste kraam cadeaus zijn luiers en hydrofieldoeken als je dan toch wat wilt geven. Oh en eten!!

3 likes

Ja en die knuffels kan je nergens kwijt. Wij hebben laatst vuilniszakken vol naar de stort gebracht… stichting baby spullen vond ze te groot, en de kringloop neemt hier geen knuffels aan.
Echt super zonde, maar wat moet je er anders mee…?!

Deze! Heb ze al maar meteen geïnstalleerd aan de kinderwagen. Weer iets afgevinkt :white_check_mark:

1 like

Omkopen :smirk::smirk: “als je zegt dat je de tent stom vindt en er niet onder wilt slapen krijg je van mama…” :joy:

Uiteindelijk moet het voor je zoontje natuurlijk een leuke kamer zijn, maar ik snap wel dat je denkt mehhh :shushing_face:

Gaaf bed iig!

2 likes

Awhh! Volgens mij heb je van andere merken ook stoffen tenten die wat minder fel qua kleur zijn die ook op dit bed passen. Mijn man wilde overigens ook eerst deze bed icl tent. Uiteindelijk heb ik zelf een ander bed besteld:

3 likes

Hahaha zo leuk al die knutsel shit hier!

Vandaag kwam mijn bestelling binnen. Dus hij heeft nu zijn eigen knutsel kastje. Ben vooral fan van de waskrijtjes in teckel vorm.

18 likes

Laten jullie het weten als de klei en vingerverf een succes zijn? Ik twijfel ook om te bestellen maar gezien B nog steeds alles in haar mond stopt weet ik niet of het een succes gaat zijn :sweat_smile:

1 like

Enig! Beetje boven budget helaas

1 like

Ja zonde hè. Is toch voor betaald en ook helemaal nieuw.

Waarom dan de Lindex rompers maar tot 86 :unamused::pleading_face:

Stom he. Ik kan sowieso nergens echt leuke rompers vinden groter dan 86.

1 like