Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Misschien bij NEXT UK? Soms Hema ook nog wel leuke tot maat 98/104.

1 like

Oh dat is jammer! Ik had de fleece achtige versie dus met korter vachtje, denk dat dat al veel scheelde.

1 like

17 likes

Watis dat rechterding?

O, dat broekje met die zeediertjes! Zo leuk. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht.

@CTFxC een bewaar’bakje’ voor speen. Voor in/aan je tas, wagen, whatever.

1 like

Sweet & Small! Leuk he! Vond ‘m ook heel schattig!

@CTFxC En idd, een soort bewaarding voor speentjes. Leek mij wel handig, altijd 1 bij de hand en zit hij niet ergens onderop tussen de kruimels in de luiertas :wink:

1 like

Waren al 30% korting en gisteravond nog eens 15% extra korting! :sunglasses:

13 likes

Super toffe jumpsuit! Nu hopen dat het de goede maat is en dat hij niet te baggy valt😍

11 likes

Omg ik kwam met een verkoper tegen op Vinted met allemaal kleding te koop in mijn smaak en in de juiste maten voor richting de zomer. Dus ik heb zojuist voor €115 bij haar besteld :see_no_evil:. Nouja nieuw zou ik veeeeel meer kwijt zijn geweest maar het voelt wel gek zo’n bedrag in een keer te betalen op Vinted. Als het binnen is zal ik de boel showen :sunglasses:

19 likes

Vallen klein! Ik heb voor S dit jaar de okergele parka gekocht. Heerlijk zacht en warm.

Net mijn eerste Vinted aankoop gedaan. Alvast een lodger zomerslaapzak, leek me dat die nu goedkoper en makkelijker te krijgen zijn dan als het hoogzomer is. Of niet, maar dan hebben we er iig vast eentje.

4 likes

Slim! Ik ben ook alvast op zoek naar zomerdingen en ga ook even speuren naar een zomerslaapzak

1 like

Kleding vind ik nog wat lastig, met de maat. Maar een slaapzak durf ik wel aan.

1 like

Leuke aanbieding zeg! Waar heb je dit gekocht?

1 like

Over 2 weken komen de meubeltjes met ontzettend saaie deurknoppen/handvaten. Heb deze dus besteld voor in ons bos babykamertje. 6x de tweede van links (beetje brons).

35 likes

Hoe gaaf!!

1 like

Zalando! Volgens mij hebben ze de korting nu standaard gemaakt, dus 45%.

7 likes

Alvast voor haar nieuwe kamer in het nieuwe huis:

En deze nav de vele tips hier alvast omdat ik niet aan het minimale bestelbedrag kwam en hij komt vast van pas voor haar verjaardag of voor sinterklaas volgend jaar

6 likes

Wanneer het klaar is deel ik wel wat foto’s :slight_smile: Hoop zelf zo dat het straks allemaal leuk bij elkaar komt.

1 like