Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ben ik weer :see_no_evil: mn aankoopjes van @Ovenschaal zijn binnen en ze zijn zo leuk!

23 likes

Laatste redmiddel voor zijn rode wangen. Dankzij jullie tips

5 likes

Twee ‘jongensbroeken’ van de Prénatal. Die moeten echt stoppen met dat jongens / meisjes bij kleding hoor, pffff.

132090_1320900299

9 likes

Leukkk die onderste heeft N ook! Valt wel groot vind ik, ze past hem nog niet aan (ik heb hem in 68 terwijl ze van sommige winkels al in 74 zit).

En helemaal eens wat betreft jongens/meiden. Zo stom!

1 like

Nu nog een grote bak kopen waar het in kan :sweat_smile:

6 likes

Het is overdreven om dit nu alvast in het kleinste maatje te kopen voor een eventuele volgende baby toch? :grimacing: N staat niet met witte kleding helaas maar zoooooo schattig

12 likes

Straks staat het de volgende baby ook niet :see_no_evil:

1 like

Haha! Ken je niet iemand die net bevallen is zodat je het als kraamcadeau kan geven? :grin:

1 like

Zara? Of? Want dit is idd te schattig en R. staat wit wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hahaha ik zat laatst ook al zo te denken! :see_no_evil: Hij is wel heel schattig

1 like

Ja Zara en ze hebben ook een bijpassend broekje :pleading_face:
Ik heb het setje nu maar gekocht voor een zwangere vriendin haha

2 likes

Even haar kamertje nog een beetje leuker maken.

Lamp

!

11 likes

Wanddecoratie

10 likes

Cadeautje voor mijn vriends verjaardag. Een sleutelhanger met de hartslag van de baby gegraveerd. Als je de qr code scant hoor je het geluidsfragment.

38 likes

Ooh wauw wat een bijzonder cadeau!! :heart_eyes:

1 like

Je had toch een no buy?

check @ nobuy topic :stuck_out_tongue:
had daar toevallig net gepost haha

Ohja haha. Leuke spulletjes wel!

1 like

DOE HET NIET! Hahahahaha

10 likes

Haha oh god ja ik ben wel genezen door jouw stories nu. Gauw van het verlanglijstje gehaald hier

3 likes