Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha we influencer hier niet alleen aanraders maar ook afraders :stuck_out_tongue_winking_eye:

@seveneleven ik was ook meteen genezen want zie dat onze K. precies zo doen :joy:

3 likes

ahahahaha wat zou ik dan moeten kopen?? HAHA ik ben wel benieuwd. :rofl:

Dat was precies waar ik ook aan dacht HAHA.

2 likes

Ik vond mn oude afbeelding een beetje te eng voor alle andere forummers dus heb ik hem al gewijzigd naar een liever konijntje, maar misschien moet ik maar es wat anders zoeken dan.

edit : Nu pas ik beter in dit topic met mn nieuwe bunny.

5 likes

En @seveneleven hahaha ja lekker elkaar influencen! Maar dat zand is echt wel geinig hoor maar dan moet je er echt bovenop blijven zitten. Een goeie hoge bak helpt misschien ook al, hoewel K het ook lachen vond om er een soort van mee te smijten. Daar kan geen bak tegenop.

Ik geef het van de zomer wel weer een kans. Lekker buiten in de tuin.

2 likes

Mooi speelgoed voor onder de douche, Lush is ook duur :wink:

1 like

Hahahaha @360 ik word nu wel heeel nieuwsgierig! Wat deed hij ermee? :rofl:

1 like

Oeh ik wou het net kopen… hoezo niet doen? Hahah

Ik heb die legging ook, is heeeel leuk! Die van mij was alleen echt extreem lang. M’n moeder heeft hem moeten inkorten. Vraag me nog steeds af of dat een productiefout was of gewoon het model haha.
Edit: oh je ziet hem toevallig op de foto’s hier onder!

@Whitecactus @DahliaDavin :

Rommel

20 likes

Hahahaha! Oh neee!! :rofl:
Everything they say is a lie!

Goed om te weten, hahah!

1 like

:joy: echt he,zit ik dan met m’n pak van 2,5 kilo hahaha. Ik bewaar het nog wel even :roll_eyes:

3 likes

Bij die maillots, is het niet de bedoeling dat die kinderen daar nog iets overheen dragen? Ik zag het op insta voorbij komen, maar vind het stiekem een beetje lijken alsof ze hun trui in hun ondergoed gestopt hebben :sweat_smile:

7 likes

Ik vraag me dit ook altijd af :joy:

2 likes

Hahaha ja ik style hem wel zo bij m’n zoontje. Vind ze om die reden wel alleen leuk bij kleine kindjes. Bij kids van 4+ vind ik het niet leuk meer.

Vind ze het leukst met een baggy trui er onder. Maar bij een meisje is als gewone legging onder een jurkje ook echt leuk! En vooral heerlijk warm zijn ze.

Edit: net als @Cauchi even met foto! Snap overigens ook echt goed als je dit niks vindt haha.

7 likes

Ik ben hier helaas niet stylish genoeg voor, maar met een jurkje eroverheen is dit is wel megahandig voor de winter, lekker warm op het buikje zo !

1 like

18-13-16-550x461
Deze via marktplaats. Kunnen ze mooi op zolder hun energie kwijt. Ik heb er nog wat ballenbak ballen in gegooid met cijfers en letters erop, hebben we een deel van de schoolopdrachten ook meteen te pakken. :+1:

18 likes

Nog meer mensen in huis trek ik nu niet hoor. :sweat_smile:

1 like

Die maillots zien er wel lekker warm uit!! Waar zijn ze van??

Voor alle mensen die net als wij een stervenskoud huis hebben, de voordelen van wollen kleding ontdekt hebben, maar er ook achtergekomen zijn dat wol stervensduur is (en nog eens een beetje extra stervensduur omdat het nu ook hip is) MEGATIP: bij Pomp de Lux hebben ze ook een wollen lijn en die is mega chill afgeprijst momenteel :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

6 likes

Heb jij ervaring met dat merk? Ik kende het nog niet… Is het een beetje kwaliteit? Vind het enorm leuke kleding zeg!

1 like