Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hahahaha! Oh neee!! :rofl:
Everything they say is a lie!

Goed om te weten, hahah!

1 like

:joy: echt he,zit ik dan met m’n pak van 2,5 kilo hahaha. Ik bewaar het nog wel even :roll_eyes:

3 likes

Bij die maillots, is het niet de bedoeling dat die kinderen daar nog iets overheen dragen? Ik zag het op insta voorbij komen, maar vind het stiekem een beetje lijken alsof ze hun trui in hun ondergoed gestopt hebben :sweat_smile:

7 likes

Ik vraag me dit ook altijd af :joy:

2 likes

Hahaha ja ik style hem wel zo bij m’n zoontje. Vind ze om die reden wel alleen leuk bij kleine kindjes. Bij kids van 4+ vind ik het niet leuk meer.

Vind ze het leukst met een baggy trui er onder. Maar bij een meisje is als gewone legging onder een jurkje ook echt leuk! En vooral heerlijk warm zijn ze.

Edit: net als @Cauchi even met foto! Snap overigens ook echt goed als je dit niks vindt haha.

7 likes

Ik ben hier helaas niet stylish genoeg voor, maar met een jurkje eroverheen is dit is wel megahandig voor de winter, lekker warm op het buikje zo !

1 like

18-13-16-550x461
Deze via marktplaats. Kunnen ze mooi op zolder hun energie kwijt. Ik heb er nog wat ballenbak ballen in gegooid met cijfers en letters erop, hebben we een deel van de schoolopdrachten ook meteen te pakken. :+1:

18 likes

Nog meer mensen in huis trek ik nu niet hoor. :sweat_smile:

1 like

Die maillots zien er wel lekker warm uit!! Waar zijn ze van??

Voor alle mensen die net als wij een stervenskoud huis hebben, de voordelen van wollen kleding ontdekt hebben, maar er ook achtergekomen zijn dat wol stervensduur is (en nog eens een beetje extra stervensduur omdat het nu ook hip is) MEGATIP: bij Pomp de Lux hebben ze ook een wollen lijn en die is mega chill afgeprijst momenteel :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

6 likes

Heb jij ervaring met dat merk? Ik kende het nog niet… Is het een beetje kwaliteit? Vind het enorm leuke kleding zeg!

1 like

Oh help ik wil alles!

2 likes

Nee eigenlijk nog niet :see_no_evil: Hopelijk valt het niet tegen…Ik vond die wollen kleertjes met die driehoekjes erop op de foto wel een beetje doorschijnend/dun uit zien dus die heb ik niet genomen en die effen kleding had ook nog meer korting :crazy_face:

1 like

Haha ja wel echt leuk allemaal he!! Heb ook best wel wat besteld :innocent: Maar had me ook netjes ingehouden tot de sale startte, was best laat bij dit merk!

1 like

Nouja voor die prijsjes wil ik het inderdaad ook wel proberen! Ben benieuwd :smile:
Wel weinig nog in mijn baby’s maat :cry:

Wat een leuke dingen! Gelukkig is alles uitverkocht in de maten die mijn kinderen hebben.
Ze hebben genoeg in de kast haha…

3 likes

Super leuk idd!!

1 like

Vinted deal voor 15 euro inclusief verzending en Vinted kosten :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Heb je hier een linkje van? Dit is fantastisch

Dankje! Ja ik vermijd het ook maar soms scheelt t ook zoveel :frowning:

1 like