Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Bij 1 verkoper op Vinted voor €25 ongeveer. Lange mouwen shirts voor als het niet meer zo koud is, en alvast wat korte broeken voor de zomer.

8 likes

Mijn mega vinted bestelling ligt klaar bij het ophaalpunt! Tot zo… :smirk:

11 likes

Ik heb nu echt zooooo’n zin in zomerkleding shoppen :crazy_face:

@Ketel ik krijg echt NU een berichtje dat de slofjes voor E er liggen. Maar pas om 15u open :slightly_frowning_face::roll_eyes:

Ah shit! Nog even geduld. Ik kan het ook vanmiddag pas halen want ik heb nog een vergadering zo bedacht ik me :sweat_smile:

1 like

Naja nood breekt wet toch.
Kinderkleding VS vergadering :face_with_monocle:

1 like

Ach ja, die vrouw had 4 shirts in M zijn maat en ik zag die broekjes ook in haar kast… dan kunnen die er ook alvast bij toch :crazy_face:

1 like

Komt ie dan! Ik was duidelijk in een donkerblauw en wit bui toen ik dit allemaal kocht. Ben benieuwd hoe lang het wit blijft als ze het straks aan heeft :joy:. En hopen dat ze het aankomende zomer allemaal een beetje past!

Uv Badpakje

3 jurkjes
zomerse pakjes

Truitjes met kraag voor het voorjaar en een jurkje

Nog meer zomerse pakjes
Pyjama op de groei
Nog een truitje en van die truttige Spaanse schoentjes (ik heb zoveel zin dat ze deze straks past met van die sokjes met een kantrandje :heart_eyes:)

Mooie dikke kwaliteit leggings met strikje op de achterkant

21 likes

Heeeel leuk allemaal! Wat zijn de merkjes/waar heb je op gezocht?
Ik heb ook een dreumes die ik deze zomer in schattige pakjes en kanten sokjes wil hijsen :sweat_smile:

2 likes

De meeste dingen zijn van Jacadi, maar zoeken op petit bateau, mayoral, dona carmen, neck & neck leveren ook vaak verkopers op met zulke kleertjes! Het zijn Franse en Spaanse merken en die vallen vrij klein, dat is wel iets om op te letten bij Vinted. In NL is maat 12-18 maanden vaak 86 en ik zie dat bij jacadi en petit bateau maat 12-18 81 is en 86 staat bij 2jr

5 likes

Wow dit is leuk!!

1 like

En deze vlaggetjes voor hun kamers:

17 likes

Dat klinkt goed, vind ‘m er heel leuk uitzien! En hij was nu maar €12 dus ik moest wel :geek:

1 like

Hoe leuk zijn al deze dingen!!

Waar zijn die vlaggetjes van?

1 like

Ohmygooood verlief & mijn vriend ook haha.

De vlaggetjes zijn van numero 74, ze hebben nog veel meer kleurtjes.

1 like

Hoe viel Lindex ook alweer qua maten? N heeft alleen in 50/56 daar ooit wat rompertjes van gehad. Ze zit nu op zo’n rotmaat want 74/80 is veel te groot en 62/68 is te klein. Ik zoek dus rompers in 68 die groot vallen of in 74/80 die kleiner vallen. Of weet iemand waar ik nog fijne, betalbare rompers kan kopen in een enkele maat (maat 74)?

Misschien weet iemand hier het. Ik heb via vinted bij een verkoopster aangegeven een bundel te willen kopen. Ze had een meer halen = korting knop aangezet waar ze achteraf spijt van kreeg. Ze ging dus eerst niet akkoord. Beetje jammer, maar uiteindelijk kwamen we toch een prijs overeen.

Sindsdien reageert ze niet meer… Ik heb aangegeven het voor haar prijs wel te willen kopen, maar ik krijg dus nul reactie en ondertussen staat mijn bundelaanvraag nog open. Ik zou nu graag dat verzoek tot een bundel willen annuleren want ik wil nu graag op zoek naar een andere verkoopster. Alleen ja, dat lukt mij dus niet en straks accepteert zij opeens wel mijn bundel? Iemand een idee?

Hoe je je bundel kan annuleren weet ik niet. Maar als ze ‘m ineens accepteert kan jij ‘m annuleren tot zij het heeft verzonden!

1 like

Aaah, dat wist ik dus niet! Prima. Echt super onhandig en erg jammer dit, maar thanks! Dan ga ik vast op zoek naar een ander :slight_smile:

1 like

Ik heb gewoon vannacht gedroomd over dat ik in een winkel liep en Lindex kleertjes tegenkwam en dat ik heel veel insloeg (want zwanger), terwijl ik nog nooit op de site heb gekeken. Ken het alleen van dit forum, haha! Misschien toch maar even een rondkijken op de website :smiley:

3 likes