Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh help ik wil alles!

2 likes

Nee eigenlijk nog niet :see_no_evil: Hopelijk valt het niet tegen…Ik vond die wollen kleertjes met die driehoekjes erop op de foto wel een beetje doorschijnend/dun uit zien dus die heb ik niet genomen en die effen kleding had ook nog meer korting :crazy_face:

1 like

Haha ja wel echt leuk allemaal he!! Heb ook best wel wat besteld :innocent: Maar had me ook netjes ingehouden tot de sale startte, was best laat bij dit merk!

1 like

Nouja voor die prijsjes wil ik het inderdaad ook wel proberen! Ben benieuwd :smile:
Wel weinig nog in mijn baby’s maat :cry:

Wat een leuke dingen! Gelukkig is alles uitverkocht in de maten die mijn kinderen hebben.
Ze hebben genoeg in de kast haha…

3 likes

Super leuk idd!!

1 like

Vinted deal voor 15 euro inclusief verzending en Vinted kosten :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Heb je hier een linkje van? Dit is fantastisch

Dankje! Ja ik vermijd het ook maar soms scheelt t ook zoveel :frowning:

1 like

Bij 1 verkoper op Vinted voor €25 ongeveer. Lange mouwen shirts voor als het niet meer zo koud is, en alvast wat korte broeken voor de zomer.

8 likes

Mijn mega vinted bestelling ligt klaar bij het ophaalpunt! Tot zo… :smirk:

11 likes

Ik heb nu echt zooooo’n zin in zomerkleding shoppen :crazy_face:

@Ketel ik krijg echt NU een berichtje dat de slofjes voor E er liggen. Maar pas om 15u open :slightly_frowning_face::roll_eyes:

Ah shit! Nog even geduld. Ik kan het ook vanmiddag pas halen want ik heb nog een vergadering zo bedacht ik me :sweat_smile:

1 like

Naja nood breekt wet toch.
Kinderkleding VS vergadering :face_with_monocle:

1 like

Ach ja, die vrouw had 4 shirts in M zijn maat en ik zag die broekjes ook in haar kast… dan kunnen die er ook alvast bij toch :crazy_face:

1 like

Komt ie dan! Ik was duidelijk in een donkerblauw en wit bui toen ik dit allemaal kocht. Ben benieuwd hoe lang het wit blijft als ze het straks aan heeft :joy:. En hopen dat ze het aankomende zomer allemaal een beetje past!

Uv Badpakje

3 jurkjes
zomerse pakjes

Truitjes met kraag voor het voorjaar en een jurkje

Nog meer zomerse pakjes
Pyjama op de groei
Nog een truitje en van die truttige Spaanse schoentjes (ik heb zoveel zin dat ze deze straks past met van die sokjes met een kantrandje :heart_eyes:)

Mooie dikke kwaliteit leggings met strikje op de achterkant

21 likes

Heeeel leuk allemaal! Wat zijn de merkjes/waar heb je op gezocht?
Ik heb ook een dreumes die ik deze zomer in schattige pakjes en kanten sokjes wil hijsen :sweat_smile:

2 likes

De meeste dingen zijn van Jacadi, maar zoeken op petit bateau, mayoral, dona carmen, neck & neck leveren ook vaak verkopers op met zulke kleertjes! Het zijn Franse en Spaanse merken en die vallen vrij klein, dat is wel iets om op te letten bij Vinted. In NL is maat 12-18 maanden vaak 86 en ik zie dat bij jacadi en petit bateau maat 12-18 81 is en 86 staat bij 2jr

5 likes

Wow dit is leuk!!

1 like

En deze vlaggetjes voor hun kamers:

17 likes