Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Dat klinkt goed, vind ‘m er heel leuk uitzien! En hij was nu maar €12 dus ik moest wel :geek:

1 like

Hoe leuk zijn al deze dingen!!

Waar zijn die vlaggetjes van?

1 like

Ohmygooood verlief & mijn vriend ook haha.

De vlaggetjes zijn van numero 74, ze hebben nog veel meer kleurtjes.

1 like

Hoe viel Lindex ook alweer qua maten? N heeft alleen in 50/56 daar ooit wat rompertjes van gehad. Ze zit nu op zo’n rotmaat want 74/80 is veel te groot en 62/68 is te klein. Ik zoek dus rompers in 68 die groot vallen of in 74/80 die kleiner vallen. Of weet iemand waar ik nog fijne, betalbare rompers kan kopen in een enkele maat (maat 74)?

Misschien weet iemand hier het. Ik heb via vinted bij een verkoopster aangegeven een bundel te willen kopen. Ze had een meer halen = korting knop aangezet waar ze achteraf spijt van kreeg. Ze ging dus eerst niet akkoord. Beetje jammer, maar uiteindelijk kwamen we toch een prijs overeen.

Sindsdien reageert ze niet meer… Ik heb aangegeven het voor haar prijs wel te willen kopen, maar ik krijg dus nul reactie en ondertussen staat mijn bundelaanvraag nog open. Ik zou nu graag dat verzoek tot een bundel willen annuleren want ik wil nu graag op zoek naar een andere verkoopster. Alleen ja, dat lukt mij dus niet en straks accepteert zij opeens wel mijn bundel? Iemand een idee?

Hoe je je bundel kan annuleren weet ik niet. Maar als ze ‘m ineens accepteert kan jij ‘m annuleren tot zij het heeft verzonden!

1 like

Aaah, dat wist ik dus niet! Prima. Echt super onhandig en erg jammer dit, maar thanks! Dan ga ik vast op zoek naar een ander :slight_smile:

1 like

Ik heb gewoon vannacht gedroomd over dat ik in een winkel liep en Lindex kleertjes tegenkwam en dat ik heel veel insloeg (want zwanger), terwijl ik nog nooit op de site heb gekeken. Ken het alleen van dit forum, haha! Misschien toch maar even een rondkijken op de website :smiley:

3 likes

Lindex valt echt megagroot vind ik! Hier zitten ze in maat 86 normaliter maar maat 80 van Lindex zit nog vrij ruim. Vind het vooral ontzettend lang vallen

1 like

Gezwicht…

12 likes

Thanks! Ook @Ovenschaal! Dan bestel ik er denk ik maar een paar in 68 en een paar in 74.

@Superkonijn ik heb net ook zo’n 5-pack besteld van H&M in 74, voordat ik jouw reactie las haha. Om één of andere reden koop ik nóóit bij H&M voor N. Ach, ik zie het wel. Ze hebben wel leuke rompers haha.

1 like

Vind Lindex nooit zo leuk, maar nu toch twee truien naar mijn smaak gevonden:

10 likes

Ik zit op Lidex.
Kan iemand m’n internet er even uitknallen…?

5 likes

Te laat vrees ik??

10 likes

ohhh die rompers zijn zo leuk. Maar ik heb genoeg rompers.

( heb ze al in mn mandje)

4 likes

Ik dacht dus dat Lindex gewoon “normaal” viel, tot ik van iedereen hier hoorde dat het super groot valt. Maar R paste het altijd perfect haha, dus volgens mij is hij gewoon gigantisch :smiley:

1 like

image

Sorry not sorry.

22 likes

Hahahaaaaa wij hebben deze ook in de schuur en zeiden net tegen elkaar ‘oh chill dan kunnen we misschien gaan sleeën zaterdag’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Thanks dames. Het is inmiddels gelukkig opgelost. Heb wel een andere aankoop gedaan op vinted. Dit nieuwe babynestje helemaal in verpakking nog :heart_eyes:

18 likes