Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ook weer gezwicht voor zara korting.

3 likes

Haha dat heb ik ook elke keer! Vind het al zo ingewikkeld wat een baby precies aan moet en hoe je dat dan weet en dan kan het ook nog 25 of 35 graden zijn in de zomer of net in de hittegolf :sweat_smile:

Hoop ook snel weer in het echt kijken, lijkt me veel leuker en fijner uitkiezen!

1 like

Je gaat een strikmutsje bestellen bij H&M en eindigt weer in zo’n loophole met een vol winkelmandje terwijl ze eigenlijk niks nodig hebben… heb het weten in te perken tot badpakken, zodra het weer mag staan wij in het zwembad met die meiden hoor. Voor R. Met de visjes in maatje 62-68, dat was ook de maat die K. had qua badpakje toen we gingen babyzwemmen en tegen die tijd zal het zwembad hopelijk wel weer open zijn toch :nerd_face:

12 likes

Lange mouwen kunnen ook handig zijn als hulp bij zonbescherming, zolang het maar niet te dik en lekker luchtig is, en een rompertje zonder mouwen dan eronder (of geen romper)

2 likes

Je hebt echt zo’n leuke smaak! Ik vind de kleding voor je dochter ook altijd te cute

1 like

Het broekje met egeltjes was weer op voorraad :partying_face:

5 likes

Superleuk! Kleine waarschuwing laat je kind niet met de deksel spelen, want bij ons brak dat steeltje toen af en dan is het leuke er wel af haha

1 like

Helemaal verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Wil je dit even terug leggen jn de kast van mijn dochter svp😬

Gewoon 90% zelfde kleertjes hahahaha

Heel wisselend! E is van eind augustus en daarna is nog best warm geweest (midden 20gr) en dan droeg ze alleen een romper met korte mouwen :see_no_evil:
En luier. That’s it :crazy_face:

Maar er zijn ook baby’s die diezelfde week een broekje romper vestje én mutsje op hadden. E was dan als plasje gesmolten baby geëindigd. Die andere baby was met E d’r rompertje in ijsklomp veranderd :see_no_evil:

1 like

Wij hebben die piano en is zo leuk!!

1 like

Goeie deal idd :ok_hand:t3: Hij is echt al heel snel leuk omdat als ze op de toetsen of knop drukken er muziek komt. De kaarten hebben we nog ff veilig opgeborgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat een goede deals zeg! Gaat ze vast veel plezier ban hebben. Ik was ook aan het kijken naar die piano maar tweedehands bieden ze hem nog steeds voor €20-25 aan.

Ja als ik dit zo lees is het echt de moeite om het tweedehands te kopen in tegenstelling tot NL. Meubels vind ik wel weer goed te doen vaak!

1 like

Voor dochter (3) :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

66% korting bij Ielm. Lijkt me handig voor op de fiets of in de zandbak.

6 likes

afbeelding

Maileg Knuffel omdat ze 4 maanden is. Goeie reden🤪
(Vond em gewoon leuk😬)

17 likes

Ik ben pas 16 weken dus wil niet te veel kopen maaaar soms kan ik het niet laten haha. Ook een beetje als ‘troost’ dat ik nu niet in de winkels lekker rond kan neuzen. Alles is van prenatal en schijnbaar voor jongens, ik vind dat zo stom. Kan toch ook voor een meisje. We weten nog niet wat we krijgen hoor.

18 likes

Op de groei (gek op oversized dus prima) en in de sale!

7 likes

Ik had ook al een heel thema voor de 2e in mn hoofd… oceaan, had ee muurstickers al gespot etc. En toen was ik zwanger… en werd het iets heel anders :joy: wel blauwe muren nog steeds, maar dat is ook 10x veranderd voor ik verf ging kopen.

En Fanfan is leuk idd! K. heeft Sophie en R. fanfan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like