Ook weer gezwicht voor zara korting.
Haha dat heb ik ook elke keer! Vind het al zo ingewikkeld wat een baby precies aan moet en hoe je dat dan weet en dan kan het ook nog 25 of 35 graden zijn in de zomer of net in de hittegolf 
Hoop ook snel weer in het echt kijken, lijkt me veel leuker en fijner uitkiezen!
Je gaat een strikmutsje bestellen bij H&M en eindigt weer in zo’n loophole met een vol winkelmandje terwijl ze eigenlijk niks nodig hebben… heb het weten in te perken tot badpakken, zodra het weer mag staan wij in het zwembad met die meiden hoor. Voor R. Met de visjes in maatje 62-68, dat was ook de maat die K. had qua badpakje toen we gingen babyzwemmen en tegen die tijd zal het zwembad hopelijk wel weer open zijn toch 
Lange mouwen kunnen ook handig zijn als hulp bij zonbescherming, zolang het maar niet te dik en lekker luchtig is, en een rompertje zonder mouwen dan eronder (of geen romper)
Je hebt echt zo’n leuke smaak! Ik vind de kleding voor je dochter ook altijd te cute
Superleuk! Kleine waarschuwing laat je kind niet met de deksel spelen, want bij ons brak dat steeltje toen af en dan is het leuke er wel af haha
Wil je dit even terug leggen jn de kast van mijn dochter svp😬
Gewoon 90% zelfde kleertjes hahahaha
Heel wisselend! E is van eind augustus en daarna is nog best warm geweest (midden 20gr) en dan droeg ze alleen een romper met korte mouwen 
En luier. That’s it 
Maar er zijn ook baby’s die diezelfde week een broekje romper vestje én mutsje op hadden. E was dan als plasje gesmolten baby geëindigd. Die andere baby was met E d’r rompertje in ijsklomp veranderd 
Wij hebben die piano en is zo leuk!!
Goeie deal idd
Hij is echt al heel snel leuk omdat als ze op de toetsen of knop drukken er muziek komt. De kaarten hebben we nog ff veilig opgeborgen 
Wat een goede deals zeg! Gaat ze vast veel plezier ban hebben. Ik was ook aan het kijken naar die piano maar tweedehands bieden ze hem nog steeds voor €20-25 aan.
Ja als ik dit zo lees is het echt de moeite om het tweedehands te kopen in tegenstelling tot NL. Meubels vind ik wel weer goed te doen vaak!

Maileg Knuffel omdat ze 4 maanden is. Goeie reden🤪
(Vond em gewoon leuk😬)
Ik ben pas 16 weken dus wil niet te veel kopen maaaar soms kan ik het niet laten haha. Ook een beetje als ‘troost’ dat ik nu niet in de winkels lekker rond kan neuzen. Alles is van prenatal en schijnbaar voor jongens, ik vind dat zo stom. Kan toch ook voor een meisje. We weten nog niet wat we krijgen hoor.
Ik had ook al een heel thema voor de 2e in mn hoofd… oceaan, had ee muurstickers al gespot etc. En toen was ik zwanger… en werd het iets heel anders
wel blauwe muren nog steeds, maar dat is ook 10x veranderd voor ik verf ging kopen.
En Fanfan is leuk idd! K. heeft Sophie en R. fanfan