Ik wil ooook @360, maar weet zeker dat wij weer overgeslagen worden qua sneeuw
Haha ja hier ook zeer grote kans dat er precies niks valt. Maar ja, voor het geval dat…
Plus, ik heb goeie hoop dat we ergens voordat hij 18 is wel uit de pandemie zijn en we met hem op wintersport kunnen. Dus hij zal sowieso gebruikt worden.
Ik zou hem alleen kopen voor de winters hier hehe. Het is wel een mooie zeg, opklapbaar en alles. Ik kan niet garanderen dat hij niet alsnog naar huis geklikt wordt
Even een vraag, ik zit soms babykleding te bekijken, maar vroeg me ineens af hoe dat zit qua mouwen. Ik ben hoogzomer uitgerekend, maar als je de allerkleinste maat koopt (voor de eerste weken) draagt je baby dan korte mouwen of toch lang?
Ik zie nu vooral veel truien, dat lijkt me te warm. Ik wou toen ik voor mezelf shopte bij H&M ook iets kopen voor de baby, maar vond dit maar lastig
Wisselt ook weer heel erg per kindje geloof ik. De eerste week zou ik wel lange mouwen aan doen in elk geval. Maar N is bijvoorbeeld half mei geboren met 32 weken en heeft deze zomer vanaf haar uitgerekende datum (8 juli) vaaaak in alleen een romper of een korte mouwen romper met broekje gelegen.
Ok dat is fijn om te weten! Ik wil sowieso allebei halen op den duur, maar als ik nu wat wil halen is het toch allemaal lange mouw. Vroeg me af of dat niet zonde was om te kopen!
Die foto is inderdaad wel echt met genoeg kleding aan! Wel fijn om even te lezen. En heel schattig om te zien!
@anon37686689 dat klinkt alweer heel anders, ik zorg gewoon dat ik beiden heb. Het is meer zo dat als ik nu wel iets haal dat ik geen complete miskoop doe door iets met lange mouwen te halen.
@Meghan Ik zou gewoon (luchtige) lange mouwen shirtjes/blousejes kopen en wat rompers met lange mouw en rompers met korte mouw, qua rompers kan je sowieso nooit genoeg hebben dus dat is altijd handig. Nog twee vestjes erbij en dan is het om te beginnen prima denk ik, mocht het zo zijn dat je nog meer vestjes nodig hebt dan kan je dat altijd nog erbij kopen. Mijn dochters zijn geboren in september, oktober en november en hebben nooit rompers met lange mouw gedragen.
Zoveel hoef je ook niet te halen he, dus een enorme miskoop valt ook altijd wel wat mee. Ik heb 6 rompers in maat 50 en 6 in maat 56, maar de kans bestaat dat ik alle kleding in maat 50 gewoon direct kan opbergen omdat ze groter ter wereld komt. Zal ik heeeeel jammer vinden want ik vind het setje zo leuk, maar ja… Ik ga haar het ook niet in drukken straks, hahaha.
Bedankt allemaal! Ik ga nu ook nog niet uitgebreid shoppen hoor, maar toen ik gisteren online ff keek dacht ik ineens ‘echt geen idee hoe dit zit’
Maar met deze tips kan ik heel veel, ik kan in elk geval een leuk pakje kopen als ik wat tegenkom. Eigenlijk hou ik sowieso niet zo van online shoppen, want ik wil gewoon alles voelen/zien, dus ik heb al snel een error
Haha dat heb ik ook elke keer! Vind het al zo ingewikkeld wat een baby precies aan moet en hoe je dat dan weet en dan kan het ook nog 25 of 35 graden zijn in de zomer of net in de hittegolf
Hoop ook snel weer in het echt kijken, lijkt me veel leuker en fijner uitkiezen!
Je gaat een strikmutsje bestellen bij H&M en eindigt weer in zo’n loophole met een vol winkelmandje terwijl ze eigenlijk niks nodig hebben… heb het weten in te perken tot badpakken, zodra het weer mag staan wij in het zwembad met die meiden hoor. Voor R. Met de visjes in maatje 62-68, dat was ook de maat die K. had qua badpakje toen we gingen babyzwemmen en tegen die tijd zal het zwembad hopelijk wel weer open zijn toch
Lange mouwen kunnen ook handig zijn als hulp bij zonbescherming, zolang het maar niet te dik en lekker luchtig is, en een rompertje zonder mouwen dan eronder (of geen romper)
Je hebt echt zo’n leuke smaak! Ik vind de kleding voor je dochter ook altijd te cute
Superleuk! Kleine waarschuwing laat je kind niet met de deksel spelen, want bij ons brak dat steeltje toen af en dan is het leuke er wel af haha
Wil je dit even terug leggen jn de kast van mijn dochter svp😬
Gewoon 90% zelfde kleertjes hahahaha
Heel wisselend! E is van eind augustus en daarna is nog best warm geweest (midden 20gr) en dan droeg ze alleen een romper met korte mouwen
En luier. That’s it
Maar er zijn ook baby’s die diezelfde week een broekje romper vestje én mutsje op hadden. E was dan als plasje gesmolten baby geëindigd. Die andere baby was met E d’r rompertje in ijsklomp veranderd