Wij hebben die piano en is zo leuk!!
Goeie deal idd Hij is echt al heel snel leuk omdat als ze op de toetsen of knop drukken er muziek komt. De kaarten hebben we nog ff veilig opgeborgen
Wat een goede deals zeg! Gaat ze vast veel plezier ban hebben. Ik was ook aan het kijken naar die piano maar tweedehands bieden ze hem nog steeds voor €20-25 aan.
Ja als ik dit zo lees is het echt de moeite om het tweedehands te kopen in tegenstelling tot NL. Meubels vind ik wel weer goed te doen vaak!
Maileg Knuffel omdat ze 4 maanden is. Goeie reden🤪
(Vond em gewoon leuk😬)
Ik ben pas 16 weken dus wil niet te veel kopen maaaar soms kan ik het niet laten haha. Ook een beetje als ‘troost’ dat ik nu niet in de winkels lekker rond kan neuzen. Alles is van prenatal en schijnbaar voor jongens, ik vind dat zo stom. Kan toch ook voor een meisje. We weten nog niet wat we krijgen hoor.
Ik had ook al een heel thema voor de 2e in mn hoofd… oceaan, had ee muurstickers al gespot etc. En toen was ik zwanger… en werd het iets heel anders wel blauwe muren nog steeds, maar dat is ook 10x veranderd voor ik verf ging kopen.
En Fanfan is leuk idd! K. heeft Sophie en R. fanfan
Haha hier hetzelfde. I had Sophie en J heeft Fanfan
Ik heb fanfan ook op m’n lijst gezet, zo schattig! Ik kende alleen Sophie en vond die al zo leuk, maar deze is nog leuker
It is awesome.
Maar echt. E is er echt helemaal lyrisch van. Ze kraait en grijpt er naar. Ook als ie een meter verder op de bank ligt
Hoe slechte moeder ben ik als ik geeeeeen idee heb waar dit gesprek over gaat?!
Ik moest ook googelen, maar kende Sophie al (zelfde idee in giraf) van m’n neefje, dus toen ik hertje las zat hij binnen 3 minuten op mijn lijstje:
Je kindje kan hier mee spelen/op bijten (ik vind het vooral extreem schattig)
Vanuit mijn warme bubbel bad heb ik nagedacht hoe ik mijn leven makkelijker kan maken.
En een half buckle draagzak besteld. Joe.
Ik vind de by Kay gewoon niet echt lekker zitten… maar een doek knopen niet altijd handig… zeker niet als T aan m’n broek hangt of ik achter een cliënt aan moet rennen a la minute haha. Dus ik hoop dat deze m’n leven gaat beteren.
Uiteraard - niet nieuw. 2e hands
Bovenste bekers hebben wij ook! Zijn wel echt een stuk kleiner dan ik zelf had verwacht haha! Dus dan weet je dat. Zijn wel fijn, K gebruikt ze graag.
Oh goed dat je het zegt! S wil de laatste tijd steeds uit normale bekers drinken ipv de 360 cup dus ik dacht dit is wel handig.