Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha hier hetzelfde. I had Sophie en J heeft Fanfan

1 like

Ik heb fanfan ook op m’n lijst gezet, zo schattig! Ik kende alleen Sophie en vond die al zo leuk, maar deze is nog leuker :smiley:

2 likes

It is awesome.
Maar echt. E is er echt helemaal lyrisch van. Ze kraait en grijpt er naar. Ook als ie een meter verder op de bank ligt :ok_hand:t2:

2 likes

Hoe slechte moeder ben ik als ik geeeeeen idee heb waar dit gesprek over gaat?!:rofl:

3 likes

Ik moest ook googelen, maar kende Sophie al (zelfde idee in giraf) van m’n neefje, dus toen ik hertje las zat hij binnen 3 minuten op mijn lijstje:

Je kindje kan hier mee spelen/op bijten (ik vind het vooral extreem schattig)

5 likes

Vanuit mijn warme bubbel bad heb ik nagedacht hoe ik mijn leven makkelijker kan maken.
En een half buckle draagzak besteld. Joe.

Ik vind de by Kay gewoon niet echt lekker zitten
 maar een doek knopen niet altijd handig
 zeker niet als T aan m’n broek hangt of ik achter een cliĂ«nt aan moet rennen a la minute haha. Dus ik hoop dat deze m’n leven gaat beteren.
Uiteraard - niet nieuw. 2e hands :upside_down_face:

2 likes

13 likes

Ja dit is m: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g27470s9/903128#903128

Happy shopping :blush:

1 like

Bovenste bekers hebben wij ook! Zijn wel echt een stuk kleiner dan ik zelf had verwacht haha! Dus dan weet je dat. Zijn wel fijn, K gebruikt ze graag.

Oh goed dat je het zegt! S wil de laatste tijd steeds uit normale bekers drinken ipv de 360 cup dus ik dacht dit is wel handig.

1 like

Next schijnt te vallen als de grootste maat, dus 92-98 is wel heul groot dan nog

Next valt over het algemeen als de grootste maat van de dubbele maat dus bij 80-86 als een 86. Ergens in de productbeschrijving zitten ook reviews verstopt dus misschien kun je daar nog wat info uithalen?

Let er wel op dat ze een stuk minder hard groeien na het eerste jaar. Ben ff kwijt hoe oud N is, maar geloof dat ze gemiddeld 6 cm groei in het hele tweede jaar aanhouden

Nou @Ovenschaal en @Suikerklontje ik heb de piano ook besteld en al binnen! Ze vindt hem nog niet heel interessant maar dat komt vast nog wel. Tot nu toe zijn de boekjes met muziek van het Kruidvat (ook nav een tip van jou toch Suikerklontje?) de grootste hit hier in huis. Ze gaat helemaal schudden als ze een muziekje hoort en tijgert steeds naar die boekjes toe ipv haar andere speelgoed. Jammer dat we alleen Bach en Trompet hebben weten te bemachtigen want wat meer afwisseling was fijn geweest :sweat_smile:

2 likes

& de babyset met een teddy hoes! :heart_eyes:
Door de tip van hier, ben even kwijt wie het was maar dankjewel!

14 likes

Toen N geboren werd (in mei) kregen we van een familielid een hele leuke winterjas voor haar cadeau van Tumble 'n Dry, in maat 74. Ze had, samen met mijn schoonmoeder, berekend dat N dat in de winter dan wel zou passen. Nu draagt N inmiddels inderdaad maat 68 en soms 74 maar die jas is haar echt veel te groot nog. Niet eens een beetje leuk oversized, maar ze verzuipt er echt in. Is er een kans dat ze die jas volgende winter nog past? Hij is zo leuk (het is zo’n jas die je aan twee kanten kunt dragen, de ene kant is geel en de andere zachte panterprint) en ook echt heel duur geloof ik (70 euro) maar ja, het is ook een beetje dom om zo’n cadeau te geven en er vanuit te gaan dat een kind dat dan past. Deze jas is het, heeft iemand die toevallig? En kan het zijn dat ze die volgend jaar nog past? :grimacing:

Ik denk het niet, sorry. Het eerste jaar groeien ze zo hard! Maar misschien zit de jas in maart al heel anders en is het dan nog koud. In de wandelwagen zitten ze stil, dus kan ze langer de winterjas aan.

Maar komende winter is ze al 1,5. Dan is maat 74 wel echt te klein gok ik. Al valt tumble and dry groot vind ik zelf. Vooral de winterjassen. Wij hebben er ook een in 86 (H. is bijna 1,5) en die past nu goed. Terwijl kleren in 86 te klein worden.

1 like

Die sokjes en knuffel zijn echt te schattig :heart_eyes: Waar kan ik deze vinden?

1 like

@Ohappyday balen, maar was ik al bang voor! Ik hoop dat hij inderdaad over een aantal maanden nog aan kan en anders bewaar ik hem voor als er eventueel ooit nog een meisje komt.
Edit: een meisje dat dan wel in de wintermaanden in maat 74 zit haha, kleine kans :joy:

1 like

Zijn van https://www.petitfilippe.com/ :grin:
Echt lieve dingen hebben ze daar!

1 like