Nou dat is mooi! Dan past hij hem in het voorjaar ook nog goed. Ik heb de 92 en die past S ook al (hij zit in 86) dus hopelijk is ie over een paar maanden niet te klein.
Aaahh ik vind kleertjes van de Zara zo leuk! Alleen J is echt lang en smal, voor mijn gevoel is Zara altijd breed en kort? Of heb ik dit mis?
Valt wel mee hoor! Hoe lang is J nu? N is nu 68.5cm en 7050 gram (ze zeggen dat de lengte iets bovengemiddeld en gewicht iets eronder is maar ik heb er verder niet zoveel verstand van) en past qua broekjes nog in 68 maar ook al wel in 74. Ze zitten alleen wat los rond haar buikje. Maar qua lengte is het dikke prima.
@Schorem doe mij zo’n vriend! Vet leuke dingen!
Vind ik bij de peuters collectie zeker zo. Vooral de truien en shirts zijn in de lengte te kort en veel veel veel te breed.
Vinted aankoopjes. In maat 62 alledrie van Prenatal, voor R. als aanvulling op wat ik nog van K. heb. Broekje was €3,- , jurkje en shirtje €2,50. Jurkje zat het kaartje nog aan zelfs.
Dan ook nog wat speelgoed. K. kreeg als kraamcadeau een klein setje van deze roze blokken en die heb ik toen bij mn schoonouders neergezet omdat wij al een hele grote bak Duplo hadden. Die blokken speelt ze nu veel mee, dus tijd voor meer zodat ze er echt dingen mee kan bouwen. Deze bak was €5,- en de deksel is een bouwplaat.
En deze (Nog niet binnen dus geen eigen foto) ook voor €5,- voor K. voor aan de wandelwagen, heeft ze weer wat anders te doen onderweg.
Nu is het tijd on zelf weer wat dingen uit te zoeken en op Vinted te zetten, want waar ik tijdens mn zwangerschap kon shoppen van het tegoed in mn Vintedportemonnee, moet ik nu steeds “echt” betalen 
Ah dat komtwel aardig overeen! J is nu 69 cm en weegt 6950 gram. ga ik toch eens wat bestellen!
Ik heb Freddy ook besteld, maar mijn baby (5mnd) kijkt er niet naar om?! Op dit moment lijkt niets haar echt te interesseren qua speelgoed, maar hoopte dat Freddy een uitzondering zou zijn haha.
Goede aankopen! Ik heb dat eerste pakje (shirtje en broekje) gisteren toevallig cadeau gekregen, zo leuk, vind die kleur va dat broekje ook echt mooi!
3 van zulke lossen foamblokken. Ze klimt echt overal op en af en over ons heen dus hoop dat dit een dikke hit is 
Het is een teken 
@Ovenschaal boxenland! Ze kunnen aan elkaar met klittenband en dat vonden wij heel fijn ivm wegschuiven anders. En de kleurtjes zijn heel gezellig haha
Ana Banana hebben wij ook! Ik vind het er zooo schattig uitzien als hij die banaan in zijn mond stopt
de banaan pakt ook heel makkelijk vast dus ik vind het wel een aanrader
@ovenschaal ik wil dit ook! Vond t alleen een beetje duur dus vond deze na een snelle Google. Volgende maand is ze jarig, ben dit nu aan het overwegen
Volgens mij gaat ze zoiets fantastisch vinden.
Ja deze zagen wij ook, maar ik vertrouw Amazon niet altijd. En dan vind ik het veel geld voor iets wat ik niet vertrouw haha
Mijn beste vriendin is dus zwanger en ik heb al net zoveel voor haar baby gekocht als voor die van mezelf. Maar dit pakje
(ze doen dierenthema dus ik kon hem niet níet kopen)
Ik ga hier spijt van krijgen. Maar… Waar is deze van? 
H&M!