Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ah dat komtwel aardig overeen! J is nu 69 cm en weegt 6950 gram. ga ik toch eens wat bestellen!

Ik heb Freddy ook besteld, maar mijn baby (5mnd) kijkt er niet naar om?! Op dit moment lijkt niets haar echt te interesseren qua speelgoed, maar hoopte dat Freddy een uitzondering zou zijn haha.

Goede aankopen! Ik heb dat eerste pakje (shirtje en broekje) gisteren toevallig cadeau gekregen, zo leuk, vind die kleur va dat broekje ook echt mooi!

1 like

3 van zulke lossen foamblokken. Ze klimt echt overal op en af en over ons heen dus hoop dat dit een dikke hit is :grin:

20 likes

Het is een teken :grimacing:

@Ovenschaal boxenland! Ze kunnen aan elkaar met klittenband en dat vonden wij heel fijn ivm wegschuiven anders. En de kleurtjes zijn heel gezellig haha

2 likes

Ana Banana hebben wij ook! Ik vind het er zooo schattig uitzien als hij die banaan in zijn mond stopt :see_no_evil: de banaan pakt ook heel makkelijk vast dus ik vind het wel een aanrader

@ovenschaal ik wil dit ook! Vond t alleen een beetje duur dus vond deze na een snelle Google. Volgende maand is ze jarig, ben dit nu aan het overwegen :grinning_face_with_smiling_eyes: Volgens mij gaat ze zoiets fantastisch vinden.

2 likes

Ja deze zagen wij ook, maar ik vertrouw Amazon niet altijd. En dan vind ik het veel geld voor iets wat ik niet vertrouw haha

Mijn beste vriendin is dus zwanger en ik heb al net zoveel voor haar baby gekocht als voor die van mezelf. Maar dit pakje :heart_eyes: (ze doen dierenthema dus ik kon hem niet nĆ­et kopen)

19 likes

Ik ga hier spijt van krijgen. Maar… Waar is deze van? :heart_eyes:

H&M!

He shit hij is niet duur. Nu heb ik geen reden om hem niet te bestellen. Oh well. De baby moet wel stylish slapen.

1 like

HULPVRAAG!! :exploding_head:

Een lockdown peuter hier die zich de pleures verveeld en twee ouders die precies 0,0000000 zin meer hebben om weer een dag met een peuter te spelen…

Ik ga nieuw speelgoed kopen voor de laatste twee weken.

Wie heeft DE tip??? Iets waar ze lekker urenlang mee kan spelen (wishfull thinking, maar hƩ).

Ze heeft al

• duplo
  • keukentje
  • blokken
  • knuffels en poppen, poppenbed+Wagen
  • mega veel boekjes
  • wobbel
  • kleurgerei / stickerboeken etc
  • puzzels

Maar echt, ze begint de dag nu met ā€˜ik wil met iemand speeeeelen’ ā€˜mama kom je met me speeeeelen’, ā€˜zullen we een boekje lezen’ ā€˜mama wat doe je’ ā€˜mama mag ik mee’ ENZOVOORTS

Ik wordt hƩ-le-maal gek. Maar t is ook gewoon zielig. Kind heeft nu al maanden slechts heel af&toe met een ander kindje kunnen spelen.

Kom ik weer met mijn magische speelboom

Als je peuter al een beetje into rollenspellen is vermoed ik dat het wel een succes wordt. Of anders een poppenhuis?
Ik kijk ook wel eens activiteiten af bij dayswithgrey en busytoddler op Instagram, maar dat is wel met wisselend succes hieršŸ˜‰

5 likes

De Tijger is hier echt favoriet!
Dat boekje met de uil staat ook op mijn lijstje, maar nu de winkels dicht zijn heb ik hem nog niet kunnen bekijken. Raad je hem aan?

Klei is hier een grote hit! Kan ze (1,5) zich echt 45-60 minuten mee vermaken.

1 like

Ik zie nu dat hij helemaal geen reviews heeft, dan durf ik het ook niet aan denk ik :pensive:

1 like

Verkleedkleren? Van dokter tot zeemeermin :rofl:

1 like

Thanks voor de tips :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Nee zo zaten wij dus ook… als ze jarig is dan willen er misschien wel familieleden ook zo’n los blok kopen? Is vast een leuk cadeau! Hier komt het vanmiddag binnen en kan niet wachten haha

1 like

Klei, speeltent of zo’n tafeltent voor over de eettafel, thee-setje (en dan theekransje doen met alle poppen en knuffels), van die stepping stones om op te stappen/springen (ook te combineren tot parcours met kussens/stoelen/tafel waar ze op/onder/over moeten klimmen), knikkerbaan?

1 like