Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hier zelfs 6 van die dingen :rofl: hij slaapt er al met 2 of 3 en de rest wissel we af.

1 like

Hahaha oei. Nou, dit is gelukkig een nieuwe kleur. Mocht ik nog meer nodig hebben dan kan ik er vast redelijk makkelijk aan komen. Hopelijk :sweat_smile:

Jaaa mijn zoontje stopt dat staartje in zn mond Stinkt dus na 1 dag behoorlijk :joy::joy::joy: Dus hier hebben we er ook een voorraadje van aangeschaft haha!

1 like

Mijn dochtertje heeft ook een happy horse knuffel en doet dat dus met de oortjes en pootjes. En niet een stukje maar gelijk hele oor d’r in😂.

2 likes

Van scapino, hopelijk komen ze een beetje snel :grimacing:

5 likes

Mijn zoontje stopt het neusje in zijn mond (de muisjes variant heeft een hard neusje) hij doet dit al sinds hij baby is. Volgens mij dacht hij dat het een tepel was :rofl:

3 likes

Want het was een rotnacht en toen kreeg ik een mail van Lindex over de hartjespyjama… de rode trui gaat haar nog te groot zijn dus daar twinned we later dit jaar mee :sweat_smile:

11 likes

25 likes

Dat voelboek van Rupsje Nooitgenoeg is echt populair hier, superleuk!

1 like

Kind is 1 nacht 400000cm gegroeid.

6 likes

Love de “FREE” :upside_down_face::yellow_heart:

1 like

Geboortepakje voor mijn baby :heart_eyes: was in NL overal uitverkocht maar via @Ovenschaal uit Denemarken laten komen. Ben er zooo blij mee.

39 likes

Ik zie ook wit dus duidelijk niet alleen maar roze :tipping_hand_woman:

2 likes

Ze zijn er weer: de fijne hema bamboe overslagrompers! Laatste tijd weinig/geen voorraad. Maar nu aangevuld en ook nieuwe kleurtjes/patroontjes :slight_smile:

19 likes

Bedankt voor de tip, heb er ook een paar gehaald. En gelijk maar een paar hydrofiele doeken/Spuugdoekjes gekocht en een zwangerschapspanty :smiley:

Via vinted. Wordt hier heel blij van als geschiedenisdocent :sweat_smile: @Printemps kijk jij kan dit vast ook waarderen. :smirk:

10 likes

Hij is ook van CarlijnQ! hahaha. Oude collectie denk ik.

1 like

Sorry voor de vraag want volgens mij is dit al een paar keer gevraagd, ik kan het alleen niet vinden via de zoekfunctie:

Hoe vallen de ielm pakken? N is 2 en zit in maat 92, kan ik dan het beste maat 98 voor 4 jaar kopen zodat ze er nog mee vooruit kan?

Zou ik doen. Beter iets te groot dan iets te krap.
Voor J heb ik op aanraden van @Camper 104 gekocht (terwijl ze 98 had op dat moment). Viel ruim, maar wel goed. Ze hebben er namelijk ook vaak kleding onder en het is fijner als ze vrijuit kunnen bewegen ipv dat het strak zit.

2 likes

Ik heb ook 1 maatje groter gekocht dan de maat die ze nu heeft, zo heeft ze genoeg bewegingsruimte en wist ik zeker dat het zou passen. Ben er erg blij mee!

Edit: en ik had precies hetzelfde, kreeg maar 2 resultaten als ik zocht op IELM op het forum. Kan niet kloppen :thinking:

1 like