Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha ik zag deze foto en eronder “wie bedenkt dat hier een babyhoofd door kan”. Same voor bevallen :speak_no_evil:

26 likes

Hahahahahahaha :joy::joy::joy:. Ik was echt bloedchagrijnig door die stomme trui maar deze reactie maakt mijn dag weer goed.

2 likes

Oh dit had ik laatst ook bij een Zara trui. Ik heb m teruggestuurd. Ik was bang dat ik haar nek zou breken als ik m over haar hoofd zou trekken. Zo’n klein gat.

Haha maakt niet uit. Ga em onthouden bedankt!

Ja ik ook! Ik denk die fontanel klapt straks weer helemaal in elkaar :joy:. Is al de tweede trui van zara deze week die ik niet over haar hoofd krijgt. Heb daar nooit last van. Ik denk dat ik het maar moet proberen te accepteren dat N geen zara baby is :pleading_face:

1 like

Ik zoek ook gewoon een basic zwarte sweater in maat 68, niet te vinden voor een normale prijs. Snap niet dat ze dat niet gewoon in hun standaard collectie hebben.

H&m heeft basics die per drie verkocht worden!

Ja die heb ik gezien, maar dan heb je er meteen weer 3 en ik weet niet of ik die andere kleuren echt ga gebruiken 🥲. Maar ik denk dat dat mn enige optie is. En ach, dan maar in de tas voor bij de opvang!

@Coco is toch niet normaal? En dan heb je er een en dan staat er weer een tekst of print op ofzo. H&M had er een tijd geleden een in het assortiment en toen twijfelde ik nog. Niet gedaan uiteindelijk en nu heb ik spijt. Al was die nu waarschijnlijk te klein geweest.

2 likes

Ik heb een long sleeve bij zara gekocht, met een zakje erop. Wel maat groter dan wat jij zoekt, was ook een lange zoektocht.
Verbaasd mij eigenlijk dat er zo weinig aanbod is.

1 like

Deze x3. Schijnt handig te zijn om wat back-ups te hebben en als m’n dochter enigszins op mij lijkt qua karakter is ze altijd dingen kwijt :upside_down_face:

7 likes

Hier zelfs 6 van die dingen :rofl: hij slaapt er al met 2 of 3 en de rest wissel we af.

1 like

Hahaha oei. Nou, dit is gelukkig een nieuwe kleur. Mocht ik nog meer nodig hebben dan kan ik er vast redelijk makkelijk aan komen. Hopelijk :sweat_smile:

Jaaa mijn zoontje stopt dat staartje in zn mond Stinkt dus na 1 dag behoorlijk :joy::joy::joy: Dus hier hebben we er ook een voorraadje van aangeschaft haha!

1 like

Mijn dochtertje heeft ook een happy horse knuffel en doet dat dus met de oortjes en pootjes. En niet een stukje maar gelijk hele oor d’r in😂.

2 likes

Van scapino, hopelijk komen ze een beetje snel :grimacing:

5 likes

Mijn zoontje stopt het neusje in zijn mond (de muisjes variant heeft een hard neusje) hij doet dit al sinds hij baby is. Volgens mij dacht hij dat het een tepel was :rofl:

3 likes

Want het was een rotnacht en toen kreeg ik een mail van Lindex over de hartjespyjama… de rode trui gaat haar nog te groot zijn dus daar twinned we later dit jaar mee :sweat_smile:

11 likes

25 likes

Dat voelboek van Rupsje Nooitgenoeg is echt populair hier, superleuk!

1 like

Kind is 1 nacht 400000cm gegroeid.

6 likes