Love de “FREE”
Geboortepakje voor mijn baby was in NL overal uitverkocht maar via @Ovenschaal uit Denemarken laten komen. Ben er zooo blij mee.
Ik zie ook wit dus duidelijk niet alleen maar roze
Ze zijn er weer: de fijne hema bamboe overslagrompers! Laatste tijd weinig/geen voorraad. Maar nu aangevuld en ook nieuwe kleurtjes/patroontjes
Bedankt voor de tip, heb er ook een paar gehaald. En gelijk maar een paar hydrofiele doeken/Spuugdoekjes gekocht en een zwangerschapspanty
Via vinted. Wordt hier heel blij van als geschiedenisdocent @Printemps kijk jij kan dit vast ook waarderen.
Hij is ook van CarlijnQ! hahaha. Oude collectie denk ik.
Sorry voor de vraag want volgens mij is dit al een paar keer gevraagd, ik kan het alleen niet vinden via de zoekfunctie:
Hoe vallen de ielm pakken? N is 2 en zit in maat 92, kan ik dan het beste maat 98 voor 4 jaar kopen zodat ze er nog mee vooruit kan?
Zou ik doen. Beter iets te groot dan iets te krap.
Voor J heb ik op aanraden van @Camper 104 gekocht (terwijl ze 98 had op dat moment). Viel ruim, maar wel goed. Ze hebben er namelijk ook vaak kleding onder en het is fijner als ze vrijuit kunnen bewegen ipv dat het strak zit.
Ik heb ook 1 maatje groter gekocht dan de maat die ze nu heeft, zo heeft ze genoeg bewegingsruimte en wist ik zeker dat het zou passen. Ben er erg blij mee!
Edit: en ik had precies hetzelfde, kreeg maar 2 resultaten als ik zocht op IELM op het forum. Kan niet kloppen
Ik heb net nog snowboots bij de lidl en regenlaarzen bij scapino besteld.
Zal wel te laat aankomen maar goed, proberen kan. Regenlaarzen heeft ze sowieso nodig.
Voel me wel flauw ten opzichte van de bezorgers. Maar nu is het echt irritant dat de winkels niet open zijn, de scapino is 15 min lopen hier vandaan. En kon niet bij filiaal zelf bestellen. En lidl heeft ze alleen online.
Ha ik zie nu ook op aanraden van @Moon86 en @Hetty.
Als je zoekt op ielm (met kleine letters) en ‘dit topic’ aanvinkt zie je diverse zoekresultaten als het goed is.
J vindt haar 2 pakken heel fijn en draagt ze graag, en ik ben blij dat haar jurkjes etc heel blijven ondanks ravotten. Nu met dit weer draagt ze echter wel een skipak want dan zijn de ielm-pakken te koud.
Wij doen nu gewoon een extra broek en trui aan + zijn winterjas en dan het iELM-pak! Gaat helemaal prima!
Ik zit me nu af te vragen of ik er ook vast 1 moet kopen voor mn baby die eind maart/begin april komt
En dan voor winter eind dit jaar/begin 2021 he. Sommige leuke printjes zijn nu zó goed afgeprijst. Maar ja, koop je dan 7-9mnd of 10-14mnd… Oh jongens wat zijn jullie slecht voor mij en m’n portemonnee (stiekem mogen jullie best antwoord geven op de maat vraag). Hahaha
Ielm heeft altijd sale. Ik zou ff wachten want zonde als je er naast zit qua maat toch
@Suikerklontje @Printemps but… but… cats (https://ielm.nl/waterproof-softshell-overall-comfy-colorful-cats-jumpsuit_). Hahahaha, nee jullie hebben gelijk. Ik weet het
Nog een paar kledingstukken in 98 gevonden. Staan verkooptopic zwanger kind
Ohh wat jammer. Gaat echt snel inderdaad! Ik heb ook geen idee wanneer ze doorgaans bijvullen…
De pakken zijn hier ook favo. Heb hun eigen maat besteld en dat zat goed.