Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik heb net nog snowboots bij de lidl en regenlaarzen bij scapino besteld.
Zal wel te laat aankomen maar goed, proberen kan. Regenlaarzen heeft ze sowieso nodig.
Voel me wel flauw ten opzichte van de bezorgers. Maar nu is het echt irritant dat de winkels niet open zijn, de scapino is 15 min lopen hier vandaan. En kon niet bij filiaal zelf bestellen. En lidl heeft ze alleen online.

Ha ik zie nu ook op aanraden van @Moon86 en @Hetty.

Als je zoekt op ielm (met kleine letters) en ā€˜dit topic’ aanvinkt zie je diverse zoekresultaten als het goed is.
J vindt haar 2 pakken heel fijn en draagt ze graag, en ik ben blij dat haar jurkjes etc heel blijven ondanks ravotten. Nu met dit weer draagt ze echter wel een skipak want dan zijn de ielm-pakken te koud.

Wij doen nu gewoon een extra broek en trui aan + zijn winterjas en dan het iELM-pak! Gaat helemaal prima!

1 like

Ik zit me nu af te vragen of ik er ook vast 1 moet kopen voor mn baby die eind maart/begin april komt :see_no_evil: :see_no_evil: En dan voor winter eind dit jaar/begin 2021 he. Sommige leuke printjes zijn nu zó goed afgeprijst. Maar ja, koop je dan 7-9mnd of 10-14mnd… Oh jongens wat zijn jullie slecht voor mij en m’n portemonnee (stiekem mogen jullie best antwoord geven op de maat vraag). Hahaha

Ielm heeft altijd sale. Ik zou ff wachten want zonde als je er naast zit qua maat toch :blush:

1 like

@Suikerklontje @Printemps but… but… cats :cry: (https://ielm.nl/waterproof-softshell-overall-comfy-colorful-cats-jumpsuit_). Hahahaha, nee jullie hebben gelijk. Ik weet het :joy:

1 like

Nog een paar kledingstukken in 98 gevonden. Staan verkooptopic zwanger kind

Ohh wat jammer. Gaat echt snel inderdaad! Ik heb ook geen idee wanneer ze doorgaans bijvullen…

De pakken zijn hier ook favo. Heb hun eigen maat besteld en dat zat goed.

15 likes

Nog 2 vinted aankoopjes van Phil & Phae. Zo’n lekker stofje <3

13 likes

Zijn dit jouw cuties :scream::heart:?

1 like

Jouw kinderen? Lijken wel modellen! Zo schattig

1 like

M heeft maat 92 van zijn pak. Past nu nog erg goed en oogt zelf nog wat ruim. Hij draagt van kleding nu 92 en soms 98.
En ik trek er een jas onder of een jas overheen.

1 like

Ik probeer wat inspiratie op te doen voor babykamers, maar ik zie in elke foto/video bijna zo’n verschoonmandje op de commode liggen.

image

Heeft dit een functie of is het gewoon een trend die iedereen mooi vindt? Een verschoonkussen lijkt mij veel praktischer, maar elke keer als ik dit zie vraag ik het me af :grimacing:

Nou dat is puur voor de mooišŸ˜‰
Een gewone kun je gewoon afnemen na een poepexplosie

1 like

Lijkt me alleen maar onhandig (en duur). Kussen met leuke hoes eromheen werkt beter en ziet er ook leuk uit.

1 like

Never forget de keer dat ik een luier verschoonde en de poep over mij heen en tot op de gang spoot. 5 minuten voor thuisbezoek van het consultatiebureau. Liever het plastic verschoonkussen poetsen dan :joy:

4 likes

Ik vond het vooral mooi :slight_smile: Had er een matrasje in en gewoon een hydrofiel over voor de lekkages :wink:
Ging prima, maar op een gegeven moment was ze te groot, ging ze schoppen tegen de rand en heb ik toch maar een kussen gekocht.

1 like

Waar gebruik je zo’n romper met geknoopte onderkant voor? :sweat_smile: is dat meer voor overdag, of juist om in te slapen?

Is om in te slapen :blush: Geen idee of het handig is, haha. Heb er 1 en dat stofje is zó lekker zacht dus wilde er graag nog 1.

1 like