Zijn dit jouw cuties ?
Jouw kinderen? Lijken wel modellen! Zo schattig
M heeft maat 92 van zijn pak. Past nu nog erg goed en oogt zelf nog wat ruim. Hij draagt van kleding nu 92 en soms 98.
En ik trek er een jas onder of een jas overheen.
Ik probeer wat inspiratie op te doen voor babykamers, maar ik zie in elke foto/video bijna zo’n verschoonmandje op de commode liggen.
Heeft dit een functie of is het gewoon een trend die iedereen mooi vindt? Een verschoonkussen lijkt mij veel praktischer, maar elke keer als ik dit zie vraag ik het me af
Nou dat is puur voor de mooi😉
Een gewone kun je gewoon afnemen na een poepexplosie
Lijkt me alleen maar onhandig (en duur). Kussen met leuke hoes eromheen werkt beter en ziet er ook leuk uit.
Never forget de keer dat ik een luier verschoonde en de poep over mij heen en tot op de gang spoot. 5 minuten voor thuisbezoek van het consultatiebureau. Liever het plastic verschoonkussen poetsen dan
Ik vond het vooral mooi Had er een matrasje in en gewoon een hydrofiel over voor de lekkages
Ging prima, maar op een gegeven moment was ze te groot, ging ze schoppen tegen de rand en heb ik toch maar een kussen gekocht.
Waar gebruik je zo’n romper met geknoopte onderkant voor? is dat meer voor overdag, of juist om in te slapen?
Is om in te slapen Geen idee of het handig is, haha. Heb er 1 en dat stofje is zó lekker zacht dus wilde er graag nog 1.
Ah ok, helemaal duidelijk dus Ik zag het zo vaak voorbij komen en dacht dat het misschien superhandig was. Het ziet er inderdaad wel leuk uit, maar ik dacht inderdaad aan de poepexplosie van m’n neefje en zag dat al helemaal in die naden van dat mandje zitten
Echt dit forum is zo handig fijn al het advies!
Ik heb zo hard gelachen hahahaha. Tnx
Edit. Ik lach nog steeds hardop , zie dit echt helemaal voor me en dan zo’n onschuldig grijnzende brabbelende baby erbij
Ik gebruik niet eens een hydrofiel😂. Had in het begin heel netjes een aankleedkussenhoes die past bij haar kamertje. Na bijna elke dag er af te moeten halen was ik het zat. Nu gewoon alleen het aankleedkussen en na elke verschoonbeurt afvegen met een billendoekje.
Mijn oudste (3,5) is al een tijdje zindelijk en daar gebruik ik de commode niet meer voor. Hij staat er nu nog als kast met kleren. De jongste is 1,5, maar die ligt er alleen nog op als ik haar slaapzak aan doe. Een luier verschonen doe ik vaak gewoon beneden
Ik kwam eigenlijk voor iets anders bij de Zeeman, maar er was mega uitverkoop, waardoor ik deze zes shirtjes voor een totaal van €6,50 heb kunnen scoren.
20% korting op alles bij Lindex, sla je slag
Twee kraamcadeautjes en de laatste is voor eigen kind. Korting op kortingssss, heerlijk!
Bij de zeeman zelf? In de winkel? Ik wil ooooook
Als ik van Lindex rompers heb maat 62-68 en ik wil een maat omhoog, welke moet ik dan bestellen? De 74?
De nieuwe zeemanfolder staat online https://zeeman.turnpages.com/DS/public/slot00052/index_html5.html?init=init_phone.xml&
Leuke printjes en kleuren komen eraan!
Thanks! Als je de 62 besteld krijg je dus de 62-68 dan? Vind ze heel fijn maar ze worden iets te strak haha